Identifying Data 2019/20
Subject (*) Multimedia Creation Workshop Code 616G01038
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Castro Pena, Luz
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
Lecturers
Castro Pena, Luz
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
Web
General description O obxectivo da asignatura é coñecer o proceso de creación e xestión dun proxecto multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é que o alumnado experimente o proceso de creación dun proxecto multimedia realizado en grupo, que coñeza as características específicas da xestión e documentación deste tipo de proxectos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Realizar estimacións e planificacións de tarefas de proxectos multimedia. A2
A3
C2
Comunicar contidos mediante web e vídeo A1
A12
B9
Deseñar e xestionar proxectos multimedia. A2
A3
A7
A12
C1
C3
C4
Deseñar materiais para publicación en web e contidos multimedia mediante video A1
A8
B8
Xestionar a documentación de proxectos e os equipos de traballo. A2
A3
B8
Traballar con ferramentas de colaboración on line para a xestión de proxectos. A3
B8
C3

Contents
Topic Sub-topic
1. Xestión de proxectos 1.1. Bases da xestión
1.2. Xestión de riscos
1.3. Estimación
1.4 Planificación
1.5 Orientación ao cliente/usuario
1.6 Equipo de traballo
2. Creación dun vídeo interactivo 2.1. Creación de vídeos interactivos
2.2. Ferramentas de traballo en grupo
2.3. Ferramentas de deseño web

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 C1 4 0 4
Workshop A7 A8 A12 C2 C3 C4 12 48 60
Oral presentation A1 B9 C2 4 12 16
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 B8 12 24 36
ICT practicals A7 A8 B8 C3 4 14 18
Seminar A3 B9 C1 C4 6 0 6
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura
Workshop Proxectos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas
Oral presentation Presentacións de traballos e proxectos relacionados coas prácticas
Supervised projects Posta en práctica dos contidos da asignatura mediante traballos de grupo
ICT practicals Prácticas de utilización das ferramentas TIC de xestión de proxectos multimedia
Seminar Casos reais de profesionais da creación de proxectos multimedia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Workshop
Description
Seguemento dos proxectos e prácticas propostas

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar A3 B9 C1 C4 Seguimento e participación activa dos seminarios 10
Oral presentation A1 B9 C2 Presentacións orais dos traballos e prácticas realizadas durante o curso 10
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 B8 Prácticas obrigatorias de aplicación práctica dos contidos da asignatura 20
ICT practicals A7 A8 B8 C3 Utilización das ferramentas TIC de traballo colaborativo e participación activa nas mesmas 10
Workshop A7 A8 A12 C2 C3 C4 Avaliación continua e seguimento da asignatura 50
 
Assessment comments
<p> A asignatura está formulada como un obradoiro esencialmente práctico que implica a asistencia obrigatoria a clase e realización de prácticas de grupo. <br />Realizarase unha avaliación continua do alumnado.</p>

Sources of information
Basic David Miller (1997). Desarrollo Multimedia para Internet. Anaya
Steve McConnell (1997). Desarrollo y gestión de proyectos informáticos. McGraw-Hill Companies
(). http://www.ganttproject.biz/.
Magal, Tortajada, Morillas (2006). Preproducción multimedia. UPV

Complementary Rita López Sosa (2010). Desarrollo de aplicaciones multimedia. LIMUSA - Noriega Grupo Editores, C.A.
(). http://elartedepresentar.com/.
(). http://www.brainstorm9.com.br/.
(). https://gomockingbird.com/.
Tay Vaughan (2001). Multimedia: Making It Work. McGraw-Hill Osborne


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Development of Web and Video Content/616G01017

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
- Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais.
Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia.
Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.&nbsp;



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.