Identifying Data 2023/24
Subject (*) Multimedia Creation Workshop Code 616G01038
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Lecturers
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Web http://https://comunicacion.udc.es/gl/materias/obradoiro-de-creaci%C3%B3n-multimedia
General description O obxectivo da materia é coñecer o proceso de creación e xestión dun proxecto multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é que o alumnado experimente o proceso de creación dun proxecto multimedia realizado en grupo, que coñeza as características específicas da xestión e documentación deste tipo de proxectos mediante o desenvolvemento de vídeos interactivos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Deseñar e xestionar produtos multimedia. A2
A3
A7
A12
C1
C3
C4
Realizar estimacións e planificacións de tarefas de proxectos multimedia. A2
A3
C2
Xestionar a creación dos contidos en función do entorno e obxectivo. A1
A8
A12
B9
Xestionar a documentación de proxectos e os equipos de traballo. A2
A3
Traballar con ferramentas de colaboración en liña para a xestión de proxectos. A3
C3
Realizar plans de probas. A3
B9
C4

Contents
Topic Sub-topic
Contidos interactivos Idear e producir contidos interactivos
1.- Ferramentas de creación de contidos multimedia
2.- Características e tipoloxías.
3.- Planificación: o equipo de traballo.
4.- Plan de probas.
5.- Soporte documental na nube
6.- Entornos colaborativos para a gestión de proxectos multimedia

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 A8 A12 4 0 4
Workshop A1 A2 A3 A7 A8 A12 C2 C3 C4 12 48 60
Oral presentation A1 B9 C2 4 12 16
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 12 24 36
ICT practicals A7 A8 C3 4 14 18
Seminar A3 B9 C1 C4 6 0 6
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura.
Workshop Realización de proxecto de vídeo interactivo de forma colaborativa.
Oral presentation Presentacións de traballos/proxectos relacionados (seguemento conxunto).
Supervised projects Traballo en equipo nos proxectos durante as clases.
ICT practicals Prácticas de utilización de ferramentas TIC.
Seminar Casos reais de profesionais da creación de proxectos multimedia.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Supervised projects
Description
Seguimento dos proxectos/prácticas, presencialmente e de forma telemática mediante correo electrónico e Teams.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A3 A7 A8 A12 C2 C3 C4 Avaliación continua e seguimento da materia. 50
ICT practicals A7 A8 C3 Realización e entrega das prácticas TIC. 10
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 Realización do traballo tutelado completo e entrega das tarefas correspondentes ao longo do curso. 20
Oral presentation A1 B9 C2 Presentacións orais dos traballos e prácticas realizadas durante o curso. 10
Seminar A3 B9 C1 C4 Seguimento e participación activa nos seminarios. 10
 
Assessment comments

A materia está formulada como un obradoiro esencialmente práctico que implica a asistencia obrigatoria a clase, a participación e a realización e presentación de prácticas e tarefas dun proxecto grupal.

Realizarase unha avaliación continua do alumnado.

-Mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma: En esta materia, podrán realizarse actividades o trabajos en coordinación con otras materias optativas de la mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma. 

PLAXIO: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto
cos profesores da materia para posibilitar a realización das tarefas
fora da organización habitual da materia.


Sources of information
Basic

- Bou i Bauza, G. (2002). El guión multimedia: edición 2003. Madrid: Anaya multimedia. ISBN: 84-415-1459-3.

- Magal, Tortajada, Morillas (2006). Preproducción multimedia. UPV.

- McConnell, S. (1997). Desarrollo y gestión de proyectos informáticos. McGraw-Hill Companies

- Miller, D. (1997). Desarrollo Multimedia para Internet. Anaya.

- Salmond, M. (2014). Los fundamentos del diseño interactivo. Barcelona: Blume. ISBN : 9788415317883.

- Spence, Robert (2007). Informatin visualization: design for interaction. Harlow etc.: Pearson-Prentice-Hall. ISBN: 9780132065504.

- https://www.trello.com/

- https://www.ganttproject.biz/- https://twinery.org/

- https://www.inklestudios.com/inklewriter/

- https://company.eko.com/

- https://www.klynt.net/

Complementary

- López Sosa, R. (2010). Desarrollo de aplicaciones multimedia. LIMUSA - Noriega Grupo Editores, C. A. 

- Vaughan, Tay (2001). Multimedia: Making It Work. McGraw-Hill Osborne.

- http://elartedepresentar.com/


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Oral and Written Communication/616G01001
Technological Foundations of the Audiovisual Media/616G01003
Audiovisual Fiction/616G01014
Development of Web and Video Content/616G01017
Screenplay Writing/616G01018
Theory and Practice of Editing/616G01023

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Multimedia Creation Tools/616G01027
Multimedia Communication Strategies/616G01035

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/616G01034

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

- Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais.

Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia.
Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.

Recomendase ao alumnado, para un aproveitamento óptimo da materia, un seguimento activo das clases así como participar nas distintas actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.