Identifying Data 2023/24
Subject (*) Acting in Animation Code 616G01042
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Carpe Pérez, Inmaculada Concepció
E-mail
i.carpe1@udc.es
Lecturers
Carpe Pérez, Inmaculada Concepció
E-mail
i.carpe1@udc.es
Web
General description Esta materia ten como obxectivo proporcionar aos/as estudantes os coñecementos necesarios para analizar e reproducir os compoñentes da actuación de personaxes animados e as súas posibilidades expresivas e emocionais en diversos xéneros e formatos.
Entregar de forma individual a creación audiovisual de interpretacións completas de personaxes

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A4 Investigar e analizar a comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Analizar e comprender ao personaxe A1
A4
A5
A7
A8
B8
B9
C3
Aprender a traspasar a psicologia do personaxe mediante a animación dixital. A2
A12
C2
C4

Contents
Topic Sub-topic
El análisis del personaje O deseño da identidade a través da performance.
La psicología del movimiento físico A linguaxe corporal e facial. Emocións que provocan accións físicas.
Negociaciones dentro de una escena Roles, influencia e actitudes entre personaxes.
Representar acciones, perseguir objetivos Dimensión psicolóxica e sociolóxica do personaxe animado.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A2 A4 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 0 98 98
Workshop A8 C2 C4 32 0 32
Guest lecture / keynote speech A5 A7 A12 B9 C1 C3 16 0 16
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Desenvolvemento de diferentes actividades de carácter práctico cuxo obxecto é pór en xogo todos aqueles coñecementos que, sobre a interpretación de personaxes animados, foron tratados durante as clases expositivas. A entrega de ditas prácticas efectuarase no tempo e na forma fixado pola profesora.
Workshop
Realización de diferentes actividades prácticas que poñen en xogo os coñecementos sobre a interpretación de personaxes animados aprendidos nas clases teóricas. A entrega destas prácticas realizarase de acordo co prazo e formato establecido pola profesora.
Guest lecture / keynote speech Análise dos compoñentes da interpretación de personaxes animados e as súas posibilidades expresivas corporais e faciais en diversos xéneros e formatos.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Titorización ao estudante

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A4 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 De realización individual, desenvolveranse diferentes actividades de carácter práctico e teórico cuxo obxecto é pór en xogo todos aqueles coñecementos que, sobre a interpretación de personaxes animados, foron tratados durante as clases expositivas. A entrega de ditas prácticas efectuarase no tempo e na forma fixado pola profesora. Para o cómputo dos traballos tutelados o/a estudante ten que entregar polo menos o 80% das prácticas da materia (grupo mediano).
100
 
Assessment comments
  • Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts 2.3;3.b2 4.5) (29/5/212).
  • A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Sources of information
Basic Giesen, Rolf; Khan, Anna (2017). Acting and Character Animation: The Art of Animated Films, Acting and Visualizing. CRC Press
Hayes, Derek (2013). Acting and performance for animation. Routledge
Hooks, Ed (2023). Acting for animators. Abingdon : Routledge
Kundert-Gibbs, John; Kundert-Gibbs, Kristin (2009). Action! acting lessons for CG animators. Sybex
Beiman, Nancy (). Animated Performance: Bringing Imaginary Animal, Human and Fantasy Characters to Life. . Bloomsbury Academic USA
Richard Williams (). Animation survival kit. Faber & Faber
Culhane, Shamus (1990). Animation: From Script to Screen. St Martin's Press
Preson Blair (). Cartoon animation. Walter Foster
Goldberg, Eric (2008). Character Animation Crash Course! . Silman-James Press,U.S
Peter Brook (). El espacio vacío. Edicones Península.
Michael Chejov (). Sobre la técnica de actuación. Edición Artes Escénicas
Purves, Barry (2007). Stop Motion: Passion, Process, and Performance. Focal Press
Eadweard Muybridge (). The Human and Animal Locomotion Photographs . Taschen
Thomas, Frank; Johnston, Ollie (1995). The Illusion of Life: Disney Animation. DISNEY PR
Philippe Gauler (). The Tormentor. Ediciones Filmiko.

Complementary Meisner, Sanford (1987). On Acting. Vintage
Uhrig, Meike (2018). Emotion in Animated Films. Routledge
Batkin, Jane (2017). Identity in Animation: A Journey into Self, Difference, Culture and the Body. Routledge
Chekhov, Michael (1993). On the Technique of Acting. Harper Paperbacks
Beiman, Nancy (2017). Prepare to Board! Creating Story and Characters for Animated Features and Shorts. CRC Press
Parr, Peter (2018). Sketching for Animation. Developing Ideas, Characters and Layouts in Your Sketchbook. Bloomsbury Academic


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
3D Infography1/616G01024
3D Infography 2/616G01026
3D Animation 1/616G01032
3D Animation 2/616G01033

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
3D Interaction/616G01044

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.