Identifying Data 2016/17
Subject (*) Interacción 3D Code 616G01044
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optativa 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Lecturers
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Web
General description A materia describe as distintas tecnoloxías de visualización 3D interactiva, a súa problemática específica e proceso de produción, así como a súa aplicación en ámbitos como a simulación en tempo real, os videoxogos ou os mundos virtuais. Nela, o estudante adquire xunto cos coñecementos teóricos a práctica na produción dun ámbito tridimensional interactivo mediante o uso de software de grande implantación na industria.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as tecnoloxías de visualización 3D interactiva. Ser capaz de levar adiante proxectos de contidos en ámbitos 3D interactivos Formar o alumno nas ferramentas específicas da industria dos contidos 3D interactivos, especialmente motores de videoxogos. A1
A2
A4
A5
A6
A7
A8
A11
A12
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel
Tema 2.- Motores de xogo e ferramentas de autor. A contorna Unreal Engine 4
Creación de xeometría básica.
Exercicio -Modelado BSP
Tema 3. - Xeometría e materiais Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito.
Tema 4. - Interacción I. Programación Visual Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos fracturables. Escalas. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint
Exercicio - Plataformas I
Tema 5. - Interacción II. Interacción condicionada Input de usuario. Eventos condicionados.
Programación visual Blueprint II
Exercicio - Plataformas II
Tema 6. - Interacción III. Cámaras Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint III
Exercicio - Cámaras.
Tema 7.- Interacción IV. Cinemáticas Modo de animación cinemática. Posicionamiento y activación de cámaras. Pista de director. Activación de animaciones de personaje.
Programación visual Blueprint IV
Ejercicio -Cinemáticas.
Tema 8. - Interacción V. Spawn de personaxes e obxectos Proxectiles. Xestion de dano. Prefabs. Spawn de inimigos. Intelixencia Artificial en personaxes. Programación de comportamentos. Nodos de traxectorias de personaxes. Dispensadores de obxectos e melloras.
Programación visual Blueprint V
Exercicio - Combate
Tema 9. - Fluxo de traballo para importación de modelos. Importación de modelos dende Maya.
Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais
Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Tema 10. Deseño avanzado de ámbitos Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación
Tema 11. Cambios de nivel. Compilación Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice A2 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 9 9 18
Supervised projects A1 A2 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 11 77 88
Oral presentation A1 A12 B1 B6 B9 1 2 3
Guest lecture / keynote speech A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B9 C3 20 20 40
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Realización de exercicios en clase utilizando as ferramentas informáticas en relación co tema exposto
Supervised projects Deseño e produción dun exemplo persoal de ámbito interactivo tridimensional utilizando as ferramentas de autor aprendidas seguindo un documento de concepto.
Oral presentation Presentación do traballo tutelado realizado
Guest lecture / keynote speech Presentación do corpus teórico da materia por parte do profesor.
Explicación do funcionamento dos programas informáticos utilizados na materia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Laboratory practice
Description
Asistencia ao alumno na resolución de dúbidas durante a realización das súas prácticas de laboratorio.

Corrección e asesoramento contínuos ao estudante durante a realización do seu traballo persoal

Estas metodoloxías también estarán a dispor do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A1 A12 B1 B6 B9 Presentación oral descritiva do traballo tutelado 10
Supervised projects A1 A2 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 Avaliarase a calidade do traballo persoal tutelado. 90
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Frederic Miller, Agnes F. Vandome, John McBrewster (2011). 3D Interaction. Alphascript Publishing
Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Travis Castillo (Autor), Jeannie Novak (Autor) . Delmar Cengage Learning
Richard Moore (2011). Unreal Development Kit 3 Beginner's Guide. Packt Publishing

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Infografía 3D-1/616G01024
Infografía 3D-2/616G01026
Animación 3D-1/616G01032
Animación 3D-2/616G01033
Videoxogos/616G01037

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.