Topic |
Sub-topic |
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. |
Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel |
Tema 2.- Xeometría e materiais |
A contorna Unreal Engine 4
Creación de xeometría básica.
Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito. |
Tema 3.- Deseño de ámbitos |
Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Introducción de modelos externos
Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais. Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación |
Tema 4.- Interacción I. Programación Visual |
Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint I
Exercicio - Plataformas I |
Tema 5. - Interacción II. Luces e cámaras |
Luces. Tipos e características. Programación de luces.
Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint II
Exercicio Luces
Exercicio - Cámaras. |
Tema 6.- Interacción III. Proxectís. Saúde e munición. Destructibles |
Sistemas de saúde e munición. Dispensadores.
Proxectís. Compoñentes de movemento, vida e formas de spawn.
Mallas destructibles. Parámetros de fragmentación. Materiais.
Trazado de visuales
Programación visual. Blueprint III
Exercicio. Torreta de disparo e pick- ups |
Tema 7.- Interacción IV. Interface de usuario |
Módulo Unreal Motion Graphics.
Compoñentes de interface. Agrupación e axustes en pantalla.
Ligazón de elementos de interface a valores de xogo.
Xestión de widgets en pantalla.
Programación visual Blueprint IV
Exercicio - UI
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Tema 8.- Intelixencia Artificial Básica I |
Non Playable Characters (NPC`s)
Volumes de navegación para AI
Spawn de personaxes
Movemento AI
Programación visual Blueprint V
Exercicio- Zombie Attack
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Tema 9.- Intelixencia Artificial Básica II |
Recoñecemento avanzado de visibilidade
Patrulla, disparo e cobertura de NPC' s
Programación visual Blueprint VI
Exercicio .- Gardián inimigo |
Tema 10.- Cinemáticas |
Módulo Sequencer.
Posicionamiento y activación de cámaras.
Animación de elementos
Activación de animaciones de personaje.
Audio
Pista de director.
Programación visual Blueprint VII
Ejercicio -Cinemáticas. |
Tema 11.- Personaxes |
Preparación de modelos desde Maya
Importación de skeletal mesh, malla e animacións
Blend Spaces
Anim Blueprint
Preparación de personaxes xogables.
Reutilización de esqueletos. Retargeting.
Programación visual Blueprint VIII
Exercicio - Personaxes |
Tema 12. Cambios de nivel. Compilación |
Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel |