Identifying Data 2020/21
Subject (*) 3D Interaction Code 616G01044
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Lecturers
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Web
General description A materia describe as distintas tecnoloxías de visualización 3D interactiva, a súa problemática específica e proceso de produción, así como a súa aplicación en ámbitos como a simulación en tempo real, os videoxogos ou os mundos virtuais. Nela, o estudante adquire xunto cos coñecementos teóricos a práctica na produción dun ámbito tridimensional interactivo mediante o uso de software de grande implantación na industria.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios

2. Metodoloxías

Metodoloxías docentes que se manteñen

Mantéñense as metodoloxías docentes. As sesións maxistrais grávanse en vídeo e publícanse á hora do comezo das clases, así como a resolución das prácticas, que tamén se facilitan en vídeo e fanse síncronamente en horas de clase. Durante a duración das clases, o profesor está en liña atendendo dúbidas.
As presentacións orais de traballos faranse a través de Teams, ou a través dunha presentación PowerPoint acompañada dun vídeo do gameplay do traballo.

Metodoloxías docentes que se modifican

Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Teams - Reunión telepresencial unha vez á semana, durante as clases.
- En titorías, en caso de ser solicitadas polos estudantes

Moodle - Semanalmente publicaranse materiais docentes do tema en curso.

4. Modificacines na avaliación

Non hai modificacións

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Mantéñense todos os recursos bibliográficos recomendados accesibles por Internet.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Coñecer as tecnoloxías de visualización 3D interactiva. Ser capaz de levar adiante proxectos de contidos en ámbitos 3D interactivos Formar o alumno nas ferramentas específicas da industria dos contidos 3D interactivos, especialmente motores de videoxogos. A1
A2
A4
A5
A6
A7
A8
A11
A12
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel
Tema 2.- Xeometría e materiais A contorna Unreal Engine 4
Creación de xeometría básica.
Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito.
Tema 3.- Deseño de ámbitos Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Introducción de modelos externos
Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais. Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación
Tema 4.- Interacción I. Programación Visual Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint I
Exercicio - Plataformas I
Tema 5. - Interacción II. Luces e cámaras Luces. Tipos e características. Programación de luces.
Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint II
Exercicio Luces
Exercicio - Cámaras.
Tema 6.- Interacción III. Proxectís. Saúde e munición. Destructibles Sistemas de saúde e munición. Dispensadores.
Proxectís. Compoñentes de movemento, vida e formas de spawn.
Mallas destructibles. Parámetros de fragmentación. Materiais.
Trazado de visuales
Programación visual. Blueprint III
Exercicio. Torreta de disparo e pick- ups
Tema 7.- Interacción IV. Interface de usuario Módulo Unreal Motion Graphics.
Compoñentes de interface. Agrupación e axustes en pantalla.
Ligazón de elementos de interface a valores de xogo.
Xestión de widgets en pantalla.
Programación visual Blueprint IV
Exercicio - UI
Tema 8.- Intelixencia Artificial Básica I Non Playable Characters (NPC`s)
Volumes de navegación para AI
Spawn de personaxes
Movemento AI
Programación visual Blueprint V
Exercicio- Zombie Attack
Tema 9.- Intelixencia Artificial Básica II Recoñecemento avanzado de visibilidade
Patrulla, disparo e cobertura de NPC' s
Programación visual Blueprint VI
Exercicio .- Gardián inimigo
Tema 10.- Cinemáticas Módulo Sequencer.
Posicionamiento y activación de cámaras.
Animación de elementos
Activación de animaciones de personaje.
Audio
Pista de director.
Programación visual Blueprint VII
Ejercicio -Cinemáticas.
Tema 11.- Personaxes Preparación de modelos desde Maya
Importación de skeletal mesh, malla e animacións
Blend Spaces
Anim Blueprint
Preparación de personaxes xogables.
Reutilización de esqueletos. Retargeting.
Programación visual Blueprint VIII
Exercicio - Personaxes
Tema 12. Cambios de nivel. Compilación Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice A2 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 18 6 24
Supervised projects A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 11 99 110
Oral presentation A1 A5 A7 A12 B6 C2 1 3 4
Guest lecture / keynote speech A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B1 B9 C3 11 0 11
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Realización de exercicios en clase utilizando as ferramentas informáticas en relación co tema exposto
Supervised projects Deseño e produción dun exemplo persoal de ámbito interactivo tridimensional utilizando as ferramentas de autor aprendidas seguindo un documento de concepto.
Oral presentation Presentación do traballo tutelado realizado
Guest lecture / keynote speech Presentación do corpus teórico da materia por parte do profesor.
Explicación do funcionamento dos programas informáticos utilizados na materia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Laboratory practice
Description
Asistencia ao alumno na resolución de dúbidas durante a realización das súas prácticas de laboratorio.

Corrección e asesoramento contínuos ao estudante durante a realización do seu traballo persoal

Estas metodoloxías también estarán a dispor do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Oral presentation A1 A5 A7 A12 B6 C2 Presentación oral descritiva do traballo tutelado 10
Supervised projects A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 Avaliarase a calidade do traballo persoal tutelado. 90
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Frederic Miller, Agnes F. Vandome, John McBrewster (2011). 3D Interaction. Alphascript Publishing
Brenden Sewell (2015). Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. Packt Publishing
Eric Lengyel (2016). Foundations of Game Engine Development, Volume 1: Mathematics. Terathon Software LLC
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction. Cengage Learning
Aaron Marks, Jeannie Novak (2009). Game Development Essentials: Game Audio Development, 1st Edition. Cengage Learning
Kevin D. Saunders, Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: Game interface design. Thomson Delmar Learning
Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Level Design. Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Game Project Management. Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Cengage Learning
Joanna Lee (2016). Learning Unreal Engine Game Development. Packt Publishing
Ryan Shah (2014). Master the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Createspace Independent Pub
Ryan Shah (2014). Mastering the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Lulu.com
Eric Lengyel (2011). Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics. Cengage Learning
Peter L Newton (2016). Unreal Engine 4 AI Programming Essentials. Packt Publishing
Benjamin Colin Carnall (2016). Unreal Engine 4 by Example. Packt Publishing
Epic (2018). Unreal Engine 4 Documentation. https://docs.unrealengine.com/en-us/
Tom Shannon (2017). Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings . Pearson Education
Satheesh Pv (2016). Unreal Engine 4 Game Development Essentials. Packt Publishing
Epic (2018). Unreal Engine video tutorials. https://www.unrealengine.com/en-US/video-tutorials
Mitch McCaffrey (2017). Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4. Addison-Wesley

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
3D Infography1/616G01024
3D Infography 2/616G01026
3D Animation 1/616G01032
3D Animation 2/616G01033
Computer Games/616G01037

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.