Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer os tipos de publicacións dixitales existentes (segundo temática/xénero e soporte) |
A7 A8 A12
|
B8 B9
|
C2 C3 C4
|
Coñecer os elementos imprescindibles dunha correcta composición editorial |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B8
|
|
Aprender a adecuar os contidos, as cores, tipos, formas, elementos audiovisuais... á composición editorial para a contorna dixital |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B8
|
|
Coñecer as técnicas e ferramentas de composición editorial dixital. |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B8
|
|
Aprender conceptos básicos de interactividade e usabilidade para o adecuado deseño das publicacións dixitais |
A1 A2 A3 A7 A8 A12
|
B8
|
|
Coñecer todas as fases do proceso para ser quen de afrontar un proxecto editorial dixital de principio a fin |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A12
|
B8
|
C2 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. INTRODUCIÓN. TIPOS DE PUBLICACIÓNS: DO MUNDO ANALÓXICO AO DIXITAL |
1.1. Breve historia da comunicación editorial.
1.2. Cambios no consumo e a narrativa de contidos editoriais: do papel á tablet pasando pola web.
1.3. Novos medios e soportes. Novas posibilidades.
1.4. Panorama actual. É o fin das publicacións en papel? |
TEMA 2. OS CONTIDOS DIXITAIS. CONTIDOS EN MOBILIDADE. DISTINTOS FORMATOS. |
2.1. Consumo de información e entretemento en soporte dixital.
2.2. Formatos en función do tipo de publicación
2.3. Formatos en función do xénero e temática
2.4. Formatos en función do grao de interactividade |
TEMA 3. DISPOSITIVOS PARA OS QUE DESEÑAR: SMARTPHONE, TABLET, IOS/ANDROID... |
3.1. Características dos diferentes dispositivos móbiles
3.2. Características dos diferentes sistemas operativos |
TEMA 4. ELEMENTOS DUNHA PUBLICACIÓN INTERACTIVA: DO TEXTO AOS CONTIDOS AUDIOVISUAIS. DESEÑO VISUAL E ARQUITECTURA DE CONTIDOS. |
4.1. Elementos estáticos, dinámicos e interactivos.
4.2. Redacción e composición
4.3. Deseño de publicacións: estilo visual, tipografía, paleta de cor, ritmo, maquetación...
4.4. Arquitectura de contidos. A árbore de navegación. |
TEMA 5. ANIMACIÓN E DESEÑO DE INTERACCIÓN. USABILIDADE EN DISPOSITIVOS MÓBILES. |
5.1. Deseño Centrado no Usuario (UCD).
5.2. Animación e deseño de interacción.
5.3. Usabilidade en dispositivos móbiles |
TEMA 6. FERRAMENTAS DISPOÑIBLES PARA O DESEÑO DE PUBLICACIÓNS DIXITAIS. |
6.1. Software para deseñar publicacións dixitais
6.2. Opcións de uso e distribución. |
TEMA 7. PLATAFORMAS DE PUBLICACIÓN. COMERCIALIZACIÓN. |
7.1. Publicación do produto editorial: plataformas propias, Google Play, App Store...
7.2. Opcións de comercialización
7.3. Monetización e publicidade.
7.4. Plan de marketing e comunicación. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 |
20 |
106 |
126 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A12 B8 B9 C2 C3 C4 |
22 |
0 |
22 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Creación e deseño de publicacións dixitais para soportes móbiles |
Guest lecture / keynote speech |
Docencia sobre os contidos do temario |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Workshop |
|
Description |
Titorización dos proxectos do alumnado |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A12 B8 B9 C2 C3 C4 |
Exame sobre os contidos da materia |
30 |
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 |
Entrega de traballos prácticos en grupo e individuais consistentes no deseño e implementación de diferentes tipos de publicacións dixitais. |
70 |
|
Assessment comments |
Alumnado presencial O alumnado presencial será avaliado en función dos traballos de prácticas solicitados ao longo do curso e o traballo final da materia (entregado en tempo e forma, cumprindo cos requirimentos especificados para o mesmo). Alumnado con dispensa académica, segunda oportunidade e convocatoria de decembro O alumnado con dispensa académica será evaluado en función dos mesmos criterios, malia que se establecerá formalmente entre profesorado e cada alumno/a a forma, prazo e formato de entrega dos traballos prácticos. No caso de suspender, a evaluación na segunda oportunidade e convocatoria extraordinaria será idéntica, pero se o/a estudante ten aprobada unha parte dos traballos tutelados, so deberá examinarse da parte suspensa. A vixencia da nota da parte aprobada quedará limitada á convocatoria do ano académico en curso. Plaxio A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en toda as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.
|
Sources of information |
Basic
|
López Alonso, Rodrigo (2013). Diseño de periódicos y revistas en la era digital. España: Fragua
Caldwell, Cath (2014). Diseño editorial: periódicos y revistas, medios impresos y digitales. Gustavo Gili
Magal Royo, Teresa (2007). Diseño gráfico editorial. Valencia: UNIVERSITAT POLITECNICA DE VALENCIA SERV. PUBL.
Weber, Max (2010). Nuevas tendencias en maquetación y diseño editorial. España: MaoMao |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Applied Design/616G01015 | Multimedia Creation Workshop/616G01038 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Multimedia Creation Workshop/616G01038 | Multimedia on Mobile Devices/616G01043 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|