Identifying Data 2020/21
Subject (*) Animation Project Code 616G02021
Study programme
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Taibo Pena, Francisco Javier
E-mail
javier.taibo@udc.es
Lecturers
Diaz Gonzalez, Maria Jesus
Franganillo Parrado, Guillermo
Taibo Pena, Francisco Javier
E-mail
m.j.diaz@udc.es
guillermo.franganillo@udc.es
javier.taibo@udc.es
Web
General description Desenvolvemento dun proxecto de animación, desde a conceptualización da idea ata a presentación final
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

Non hai modificación nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

Manteranse todas as metodoloxías, adaptándoas a un entorno on-line, mediante Teams e Moodle.

*Metodoloxías docentes que se modifican

Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

As titorías trasladaranse a entorno on-line a través de Teams.

4. Modificacións na avaliación

Non se contemplan modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non hai modificacións


Study programme competencies
Code Study programme competences
A7 CE7 - Capacidad para analizar e interpretar las formas, aspectos y movimientos a partir del mundo real o del arte conceptual para recrear digitalmente los elementos visuales de una animación o videojuego.
A9 CE9 - Conocer las diferentes técnicas y modos de representación para la creación de modelos digitales, para su uso tanto en tiempo real como en render off-line. Comprender la importancia de la topología y las normales en los modelos digitales.
A10 CE10 - Conocer las etapas principales del pipeline de una producción de animación o videojuego y su importancia dentro del proceso global.
A11 CE11 - Saber definir las propiedades de los materiales asignados a los objetos de una escena 3D, incluyendo el uso de las técnicas de mapeado de texturas y conocer las diferentes técnicas de iluminación y render para la generación de imágenes por computador utilizadas en animación y videojuegos. Saber evaluar el coste de las diferentes técnicas de iluminación y shading, de cara a la toma de decisiones en una producción.
A15 CE15 - Conocer, comprender y saber aplicar los fundamentos artísticos y las técnicas y métodos necesarios para la creación y animación de personajes virtuales y props.
A38 CE38 - Capacidad de plantear proyectos de animación y llevarlos a cabo en todas sus fases, desde su ideación a su desarrollo, postproducción y presentación.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se atope a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecmentos procedentes da vanguarda do seu campo de estudo
B2 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio
B3 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética
B4 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado
B5 CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía
B6 CG1 - Capacidad de organización y planificación. Especialmente en el planteamiento de trabajos conducentes a la creación de los contenidos audiovisuales digitales que componen una producción de animación o un videojuego.
B7 CG2 - Capacidad de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnológico y en el campo de la creación de contenidos digitales interactivos y de animación.
B8 CG3 - Conocimientos informáticos, en especial los relativos al uso de tecnologías y programas de última generación en el campo de estudio.
B9 CG4 - Conocer los procedimientos, destrezas y metodologías necesarios para la adaptación del proceso creativo al medio digital y la producción de obras artísticas a través de tecnologías específicas.
B10 CG5 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para su aplicación en la resolución de problemas.
B11 CG6 - Capacidad crítica y autocrítica. Necesaria en todo proceso creativo en el que se busca un compromiso con la calidad del trabajo, los resultados y las soluciones propuestas.
B12 CG7 - Trabajo en equipo. Capacidad de abordar proyectos en colaboración con otros estudiantes, asumiendo roles y cumpliendo compromisos de cara al grupo.
B13 CG8 - Capacidad de aplicar los conocimientos en la práctica, integrando las diferentes partes del programa, relacionándolas y agrupándolas en el desarrollo de productos complejos.
B14 CG9 - Capacidad de diseño y gestión de proyectos, resolviendo los aspectos narrativos, técnicos y de gestión del proyecto de animación o videojuego.
C1 CT1 - Adequate oral and written expression in the official languages.
C3 CT3 - Using ICT in working contexts and lifelong learning.
C4 CT4 - Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective.
C6 CT6 - Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines.
C7 CT7 - Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development.
C8 CT8 - Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society.
C9 CT9 - Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O estudante será capaz de plantexar e levar a cabo un proxecto de animación en tódalas súas fases, desde a idea ata a materialización do mesmo. Os proxectos serán feitos en equipos de traballo. A7
A9
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A15
A38
B1
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B12
B13
B14
C1
C3
C4
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C7
C8
C9

Contents
Topic Sub-topic
Desenvolvemento Deseño creativo e estudo de viabilidade do proxecto
Preprodución Deseño de personaxes, escenarios e props
Pipeline da produción
Produción Layout
Modelado
Surfacing
Animación
Iluminación
Render
Postprodución Compositing
Sonorización
Edición final

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Oral presentation A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 1 10 11
Collaborative learning A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 40 77 117
Guest lecture / keynote speech A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 10 10 20
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Oral presentation Presentación pública presencial do resultado final do proxecto
Collaborative learning Os estudantes, organizados en equipos de traballo, realizarán a produción de un contido de animación, experimentando tódalas súas fases: desenvolvemento, preprodución, produción e postprodución. Faranse revisións periódicas do estado do proxecto. A forma de traballo asemellarase o máis posible á dinámica dunha produción real nun estudio de animación.
Guest lecture / keynote speech Sesións expositivas online nas que se explicarán os contidos teóricos necesarios para o desenvolvemento das diferentes etapas do proxecto de animación.
Os materiais necesarios poñeranse ao dispor dos estudantes e complementaranse con sesións online síncronas ou asíncronas. Estas sesións poderán ter formato de debate ou foro virtual.

Personalized attention
Methodologies
Collaborative learning
Description
As titorías configuraranse para dar soporte á resolución de dúbidas e consultas acerca das dificultades que se atopen os estudantes durante o desenvolvemento do proxecto. Estas titorías serán presenciais cando sexa posible.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Presentación pública final do proxecto. Esta presentación realizarase de forma presencial na data oficial do exame.
A asistencia á presentación e obrigatoria para poder superar a materia.
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Collaborative learning A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Tanto o proceso como o resultado final serán valorados.
En función do seu grao de compromiso, achega, implicación e aportación ao proxecto, podería haber diferencias na cualificación dos estudantes dun mesmo grupo.
Faranse entregas regularmente ao longo do cuatrimestre.
80
 
Assessment comments

Os estudantes deberán consultar diariamente o Moodle, porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e cualificacións.



Sources of information
Basic Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production. Thomson
Catherine Winder (2011). Producing animation. Focal Press
Alberto Rodriguez (2010). Proyectos de animación 3D. Anaya Multimedia
Lea Milic (2006). The animation producer's handbook. Mc Graw Hill
Isaac Kerlow (2009). The Art of 3D Computer Animation and Effects. Wiley

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Graphic and Audiovisual Language and Narrative/616G02002
Scriptwriting/616G02004
Directing/616G02005
Modelling 2/616G02016
Animation 2/616G02019
Sound Design/616G02008
Environment Drawing and Concept Art/616G02013
Anatomy Drawing/616G02012
History of Animation and Video Games/616G02003
Modelling 1/616G02015
Materials and Lighting/616G02017
Animation and Video Game Production/616G02001
Animation 1/616G02018

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Production Design for Animation and Video Games/616G02006
Editing/616G02007
Character Animation/616G02020

Subjects that continue the syllabus
Character Development/616G02041
Sound/616G02034
Advanced Rendering Techniques/616G02024
Facial Rigging/616G02025
Shading/616G02027
Acting for Character Animation/616G02028
3D Postproduction and Visual Effects/616G02022
Sculpt Modelling/616G02023
Animation and Videogames Industry/616G02009
Audience and Players/616G02010
Advertisement for Animation and Video Games/616G02011

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Os estudantes deberán consultar diariamente o Moodle, porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e cualificacións.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.