Identifying Data 2022/23
Subject (*) Narrative and Interface Design Code 616G02038
Study programme
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
antonio.seoane@udc.es
Lecturers
Fernández Holgado, José Ángel
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
j.holgado@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web
General description Os alumnos aprenderán a integrar historias lineais ou non lineais dentro dun videoxogo. Para iso aprenderán a utilizar os distintos elementos narrativos aplicables nun videoxogo e a combinalos coa xogabilidade co fin de crear un contexto narrativo que permita crear unha experiencia de xogo máis enriquecedora.
Os alumnos tamén aprenderán a deseñar interfaces visuais de retroalimentación dun videoxogo, así como a deseñar sistemas de interacción adecuados mediante interfaces físicas como mandos, teclados, etc. Ao acabar a materia coñecerán como deseñar, avaliar e corrixir a usabilidade das devanditos interfaces e sistemas, así como a experiencia de usuario do xogo.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 CE10 - Conocer las etapas principales del pipeline de una producción de animación o videojuego y su importancia dentro del proceso global.
A19 CE19 - Conocer los fundamentos necesarios para diseñar y definir un videojuego con todos los elementos que lo componen, así como contar con la capacidad de analizar, evaluar y corregir los diferentes aspectos de un videojuego.
A20 CE20 - Comprender y saber aplicar los modelos de gestión de proyectos de animación y videojuegos.
A40 CE40 - Dotar de destrezas y metodologías para la creación de interfaces humano-computador.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se atope a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecmentos procedentes da vanguarda do seu campo de estudo
B2 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio
B3 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética
B4 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado
B5 CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía
B6 CG1 - Capacidad de organización y planificación. Especialmente en el planteamiento de trabajos conducentes a la creación de los contenidos audiovisuales digitales que componen una producción de animación o un videojuego.
B7 CG2 - Capacidad de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnológico y en el campo de la creación de contenidos digitales interactivos y de animación.
B8 CG3 - Conocimientos informáticos, en especial los relativos al uso de tecnologías y programas de última generación en el campo de estudio.
B9 CG4 - Conocer los procedimientos, destrezas y metodologías necesarios para la adaptación del proceso creativo al medio digital y la producción de obras artísticas a través de tecnologías específicas.
B10 CG5 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para su aplicación en la resolución de problemas.
B11 CG6 - Capacidad crítica y autocrítica. Necesaria en todo proceso creativo en el que se busca un compromiso con la calidad del trabajo, los resultados y las soluciones propuestas.
B12 CG7 - Trabajo en equipo. Capacidad de abordar proyectos en colaboración con otros estudiantes, asumiendo roles y cumpliendo compromisos de cara al grupo.
B13 CG8 - Capacidad de aplicar los conocimientos en la práctica, integrando las diferentes partes del programa, relacionándolas y agrupándolas en el desarrollo de productos complejos.
B14 CG9 - Capacidad de diseño y gestión de proyectos, resolviendo los aspectos narrativos, técnicos y de gestión del proyecto de animación o videojuego.
C1 CT1 - Adequate oral and written expression in the official languages.
C3 CT3 - Using ICT in working contexts and lifelong learning.
C4 CT4 - Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective.
C6 CT6 - Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines.
C7 CT7 - Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development.
C8 CT8 - Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society.
C9 CT9 - Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Os alumnos aprenderán a integrar historias lineais ou non lineais dentro dun videoxogo. Para iso aprenderán a utilizar os distintos elementos narrativos aplicables nun videoxogo e a combinalos coa xogabilidade co fin de crear un contexto narrativo que permita crear unha experiencia de xogo máis enriquecedora. A10
A19
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B6
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B8
B9
B10
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B12
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C1
C3
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C9
Os alumnos tamén aprenderán a deseñar interfaces visuais de retroalimentación dun videoxogo, así como a deseñar sistemas de interacción adecuados mediante interfaces físicas como mandos, teclados, etc. Ao acabar a materia coñecerán como deseñar, avaliar e corrixir a usabilidade das devanditos interfaces e sistemas, así como a experiencia de usuario do xogo. A10
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Contents
Topic Sub-topic
1. Introducción ao deseño narrativo 1.1. A HISTORIA NOS VIDEOXOGOS
1.2. O DESEÑO NARRATIVO
1.3. O DESEÑO NARRATIVO NA PRODUCCIÓN
2. Estructuras narrativas en videoxogos 2.1. O ARCO DA HISTORIA
2.2. A ESTRUTURA EN 3 ACTOS
2.3. ESTRUTURAS EPISÓDICAS
2.4. ESTRUTURA EN SECUENCIAS
2.5. A VIAXE DO HEROE
2.6. STORY BEATS
2.7. XOGOS SEN ESTRUTURA
3. Deseño narrativo
3.1. INTRODUCIÓN
3.2. CONCEPTOS DE INTERESE
3.3. ESTRUTURANDO O XOGO
3.4. AS 4 CAPAS DO DESEÑO NARRATIVO - THOMAS GRIP
4. Diálogos para videoxogos 4.1. TIPOS DE DIÁLOGOS NOS VIDEOXOGOS
4.2. USO DE TWINE PARA DIÁLOGOS INTERACTIVOS
5. Desenvolvemento narrativo de personaxes para videoxogos 5.1. AVATARIDAD
5.2. DESEÑO DE PERSONAXES
6. Introdución ao UI/UX - Fluxo de pantallas 6.1. QUE É O UI/UX?
6.2. GAME FLOW
6.3. TÉCNICAS DE TESTEO, EVALUACIÓN E CORRECCIÓN DA EXPERIENCIA DE USUARIO
7. Menús de xogo e Interfaces in-game 7.1. UI/UX
7.2. INTERFACE GRÁFICA DE USUARIO (GUI)
7.3. INTERFACES HUD, IN-GAME
8. Sistemas de información e interacción in-game 8.1. UI/UX IN-GAME
8.2. INTERACCIÓN E A UI
8.3. CASOS DE EXEMPLO UI/UX IN-GAME
8.4. DEFININDO A UX IN-GAME DO NOSO XOGO
9. Sistemas de control 9.1. CONTROIS
9.2. INTERFACES FÍSICOS

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A10 A19 A40 B3 B4 B5 B9 B10 B11 C1 C4 C6 C8 26 0 26
Supervised projects A10 A19 A20 A40 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C7 C9 10 35 45
Supervised projects A10 A19 A20 A40 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C7 C9 14 49 63
Speaking test A10 A19 A20 A40 B1 B2 B6 B8 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C7 C9 0 4 4
Speaking test A10 A19 A20 A40 B1 B2 B6 B8 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C7 C9 1 8 9
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Charlas de docencia que se usan para ensinar a teoría da materia.
Supervised projects Traballos individuais de duración semanal ou quincenal que levarán a cabo os estudantes.
Supervised projects Traballo de deseño de xogos a realizar polos alumnos nun grupo.
Speaking test Vídeos curtos feitos polos alumnos de xeito regular que deben mostrar e xustificar os avances realizados individualmente no traballo en grupo sobre o tema.
Speaking test Presentación final do traballo en grupo e defensa diante dos profesores da materia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Supervised projects
Description
Recoméndase ao alumnado realizar titorías co profesorado da materia para aclarar dúbidas sobre a elaboración dos traballos da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Speaking test A10 A19 A20 A40 B1 B2 B6 B8 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C7 C9 Presentación final do traballo en grupo e defensa diante dos profesores da materia 15
Supervised projects A10 A19 A20 A40 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C7 C9 Traballos individuais de duración semanal ou quincenal que levarán a cabo os estudantes.

25
Supervised projects A10 A19 A20 A40 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C7 C9 Traballo de deseño de xogos a realizar polos alumnos nun grupo. 45
Speaking test A10 A19 A20 A40 B1 B2 B6 B8 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C7 C9 Vídeos curtos feitos polos alumnos de xeito regular que deben mostrar e xustificar os avances realizados individualmente no traballo en grupo sobre o tema. 15
 
Assessment comments

Notas sobre a entrega de traballos:

- Será necesario entregar todos os traballos grupais completos para poder aprobar a materia.

A entrega de todos os traballos individuais non será imprescindible para aprobar a materia.

- Na avaliación de todas as convocatorias só computarán os traballos subidos nas tarefas do Campus Virtual para esa convocatoria, non se poderán entregar tarde nin por outra vía das indicadas.

- No caso da segunda oportunidade (e convocatoria extraordinaria de decembro) só subiranse os traballos que teñan modificacións, para aqueles traballos non entregados na devandita convocatoria, cualificaranse igual que na convocatoria anterior.


Avaliación para a segunda oportunidade en xullo e para a convocatoria extraordinaria en decembro:
 
Os pesos da avaliación das dúas metodoloxías de "Traballos tutelados" permanecerán inalteradas.

Modificaranse as probas orais, que serán sustituídas por unha única proba oral que pesará o 30% da calificación final e que consistirá nunha exposición e defensa individual ante os profesores da materia dos traballo de deseño en grupo realizado.


Sources of information
Basic Chris Crawford (2004). Chris Crawford on Interactive Storytelling. New Riders Games
SEGER, L. (2000). CÓMO CREAR PERSONAJES INOLVIDABLES, GUIA PRACTICA PARA EL DESARRO LLO DE PERSONAJES EN CINE, TELEVISION, PUBLICIDAD, NOVELAS Y NARRACIONES CORTAS . PAIDOS IBERICA
(). Gamasutra. The Art & Business of Making Games. http://www.gamasutra.com.
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction (Tercera edición). Delmar Cengage Learning
Kevin Saunders, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Interface Design. Delmar Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Delmar Cengage Learning
Steve Swink (2008). Game Feel: A Game Designer's Guide to Virtual Sensation. Morgan Kaufmann
Anders Drachen, Pejman Mirza-Babaei, Lennart Nacke (2018). Games User Research. Oxford
(). GDC YouTube Channel. https://www.youtube.com/channel/UC0JB7TSe49lg56u6qH8y_MQ.
Scott Rogers (2018). LEVEL UP! Guía para ser un gran diseñador de videojuegos . Parramon
Scott Rogers (2014). Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Second Edition. Wiley
Tobias Heussner (2019). The Advanced Game Narrative Toolbox. Tobias Heussner
Tobias Heussner, Toiya Kristen Finley (2015). The Game Narrative Toolbox. Focal Press
Celia Hodent (2020). The Gamer's Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design. Taylor & Francis Inc
Celia Hodent (2020). The Psychology of Video Games. Routledge
Flint Dille, John Zuur Platten (2008). The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design. Lone Eagle

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Graphic and Audiovisual Language and Narrative/616G02002
Scriptwriting/616G02004
Production Design for Animation and Video Games/616G02006

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Level and Gameplay Design/616G02037
Sound Design/616G02008

Subjects that continue the syllabus

Other comments

1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

  • Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
  • A entrega realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
  • De se realizar en papel:
    • Non se empregarán plásticos.
    • Realizaranse impresións a dobre cara.
    • Empregarase papel reciclado.
    • Evitarase a impresión de borradores.

2. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.

4. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…).

5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.