Identifying Data 2021/22
Subject (*) Video Game Development 1 Code 616G02039
Study programme
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Lecturers
Dopazo García, Abrahan
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
abrahan.dopazo@udc.es
luis.hernandez@udc.es
Web
General description O alumno formarase no uso dos distintos compoñentes dun motor de videoxogos, cos que aprenderá a desenvolver os distintos tipos de elementos
que conforman a contorna visual. Para iso aplicará as técnicas específicas de gráficos en tempo real de uso común neste campo. Tamén aprenderá a preparar elementos interactivos a través da programación visual
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios

2. Metodoloxías

Metodoloxías docentes que se manteñen

Mantéñense as metodoloxías docentes. As sesións maxistrais grávanse en vídeo e publícanse á hora do comezo das clases, así como a resolución das prácticas, que tamén se facilitan en vídeo e fanse síncronamente en horas de clase. Durante a duración das clases, o profesor está en liña atendendo dúbidas.
As presentacións orais de traballos faranse a través de Teams, ou a través dunha presentación PowerPoint acompañada dun vídeo do gameplay do traballo.

Metodoloxías docentes que se modifican

Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Teams - Reunión telepresencial unha vez á semana, durante as clases.
- En titorías, en caso de ser solicitadas polos estudantes

Moodle - Semanalmente publicaranse materiais docentes do tema en curso.

4. Modificacines na avaliación

Non hai modificacións

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Mantéñense todos os recursos bibliográficos recomendados accesibles por Internet.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 CE10 - Conocer las etapas principales del pipeline de una producción de animación o videojuego y su importancia dentro del proceso global.
A23 CE23 - Conocimiento del funcionamiento de un entorno de desarrollo de videojuegos y uso del mismo para la creación del espacio de juego y sus componentes, aplicando criterios específicos de modelado y creación de materiales para su aplicación en un sistema gráfico de tiempo real.
A24 CE24 - Capacidad de desarrollar mapas de juego complejos, incluyendo territorio y paisaje, dotados de elementos interactivos que respondan adecuadamente a las distintas situaciones que se dan en el transcurso de la experiencia de juego.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se atope a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecmentos procedentes da vanguarda do seu campo de estudo
B2 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio
B3 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética
B4 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado
B5 CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía
B6 CG1 - Capacidad de organización y planificación. Especialmente en el planteamiento de trabajos conducentes a la creación de los contenidos audiovisuales digitales que componen una producción de animación o un videojuego.
B7 CG2 - Capacidad de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnológico y en el campo de la creación de contenidos digitales interactivos y de animación.
B8 CG3 - Conocimientos informáticos, en especial los relativos al uso de tecnologías y programas de última generación en el campo de estudio.
B9 CG4 - Conocer los procedimientos, destrezas y metodologías necesarios para la adaptación del proceso creativo al medio digital y la producción de obras artísticas a través de tecnologías específicas.
B10 CG5 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para su aplicación en la resolución de problemas.
B11 CG6 - Capacidad crítica y autocrítica. Necesaria en todo proceso creativo en el que se busca un compromiso con la calidad del trabajo, los resultados y las soluciones propuestas.
B12 CG7 - Trabajo en equipo. Capacidad de abordar proyectos en colaboración con otros estudiantes, asumiendo roles y cumpliendo compromisos de cara al grupo.
B13 CG8 - Capacidad de aplicar los conocimientos en la práctica, integrando las diferentes partes del programa, relacionándolas y agrupándolas en el desarrollo de productos complejos.
B14 CG9 - Capacidad de diseño y gestión de proyectos, resolviendo los aspectos narrativos, técnicos y de gestión del proyecto de animación o videojuego.
C1 CT1 - Adequate oral and written expression in the official languages.
C3 CT3 - Using ICT in working contexts and lifelong learning.
C4 CT4 - Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective.
C6 CT6 - Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines.
C7 CT7 - Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development.
C8 CT8 - Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society.
C9 CT9 - Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno formarase no uso dos distintos compoñentes dun motor de videoxogos, cos que aprenderá a desenvolver os distintos tipos de elementos que conforman a contorna visual. Para iso aplicará as técnicas específicas de gráficos en tempo real de uso común neste campo. Tamén aprenderá a preparar elementos interactivos a través da programación visual. A10
A23
A24
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C3
C4
C6
C7
C8
C9

Contents
Topic Sub-topic
TEMA 1.- Presentación da asignatura. Introducción 1.1 A interacción 3D en tempo real.
1.2 Compoñentes e arquitectura dunha contorna de desenvolvemento de videoxogo.
1.3 Contorna de traballo. Compoñentes do editor. Movemento, edición
1.4 Modelado específico para videoxogos. Proceso de importación. Niveis de detalle. Xeometría de colisión
TEMA 2.- BSP - Materiais I 2.1 BSP - Mallas Estáticas. Colisión simple e complexa. Lightmaps.
2.2 Materiais. Características. Dominio, Mestura, Shading models.
2.3 Nodos, Texturas, tipos e usos.
2.4 Xestión de UV’s. Variación no tempo. Flipbooks
2.4 Decals. Captura de reflexos
TEMA 3.- Materiais II 3.1 Parametrización. Coleccións de parámetros
3.2 Instancias. Xerarquías
3.3 Funcións de materiais
3.4 Materiais para físicas
TEMA 4.- Terreo e paisaxe 4.1 Modelado do terreo
4.2 Materiais de paisaxe
4.3 Vexetación e obxectos de paisaxe
4.4 Néboa. Ceo. Volumes de postproceso.
4.5 Introdución de modelos externos.
TEMA 5.- Programación de elementos interactivos I. Introdución 5.1 Intro á programación visual. Blueprint
5.2 Clases. Compoñentes, Construction Script, Event graph
5.3 Eventos e accións. Timelines
5.4 Xestión de colisións. Hits e Overlaps
5.5 Desenvolvemento de elementos interactivos I. Móbiles. Teletransporte. Lanzamento. Plataformas. Puertas. Físicas
TEMA 6.- Programación de elementos interactivos II. Elementos de escena 6.1 Luces. Tipos. Puntual, Direccional, Foco, Área, Ceo.
6.2 Movilidad. Estáticas, Estacionarias, Móbiles.
6.3 Cámaras. 1ª e 3ª persoa, xeral, de seguimento, cámara a textura.
6.4 Xestión de cámaras
TEMA 7.- Programación de elementos interactivos III. Casting 7.1 Comunicación entre actores. Casting
7.2 Dano. Tipos e xestión.
7.3 Sistemas de saúde e munición
7.4 Dispensadores.
TEMA 8.- Programación de elementos interactivos II. Spawn 8.1 Spawn. Aparición de elementos en xogo
8.2 Trazado de visibilidade
8.3 Armas. Proxectís
8.4 Spawn de NPC. Volúmen de Navegación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A10 A23 20 30 50
Problem solving A24 B1 B2 B3 B7 B10 C9 C1 21 21 42
Supervised projects A24 B3 B4 B5 B6 B9 B12 B13 B14 C4 C6 C7 3 24 27
Directed discussion B11 C1 C4 C8 10 0 10
ICT practicals B8 C3 2 18 20
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Recibir, comprender e sintetizar
coñecementos, explicados polo profesor,
mediante a asistencia presencial a clase
Problem solving Expor e resolver problemas relacionados
co aprendido, para comprender a súa
aplicación práctica.
Supervised projects Realizar un traballo individualmente baixo a tutela do profesor
Directed discussion Identificar aspectos comúns entre
a materia impartida e outras disciplinas do
grao, e plasmalo documentalmente
ICT practicals Utilización de programas de computador e
avaliación dos resultados

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Supervised projects
Description
Asistencia ao alumno na resolución de dúbidas durante a realización das súas prácticas de laboratorio.

Corrección e asesoramento continuos ao estudante durante a realización do seu traballo persoal

Estas metodoloxías tamén estarán a dispor do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A24 B1 B2 B3 B7 B10 C9 C1 Resolución de problemas asociados a cada un dos temas. 30
Supervised projects A24 B3 B4 B5 B6 B9 B12 B13 B14 C4 C6 C7 Desenvolvemento dun traballo que compila e pon de manifesto o conxunto dos coñecementos aprendidos ao longo da materia. 70
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Level Design. Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Cengage Learning
Eric Lengyel (2011). Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics. Cengage Learning
Frederic Miller, Agnes F. Vandome, John McBrewster (2011). 3D Interaction. Alphascript Publishing
Brenden Sewell (2011). Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. Packt Publishing
Eric Lengyel (2016). Foundations of Game Engine Development, Volume 1: Mathematics. Terathon Software LLC
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction. Cengage Learning
Aaron Marks, Jeannie Novak (2009). Game Development Essentials: Game Audio Development, 1st Edition. Cengage Learning
Joanna Lee (2016). Learning Unreal Engine Game Development. Packt Publishing
Ryan Shah (2014). Master the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Createspace Independent Pub
Ryan Shah (2014). Mastering the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Blueprints Lulu.com
Benjamin Colin Carnall (2016). Unreal Engine 4 by Example. Packt Publishing
Epic (2021). Unreal Engine 4 Documentation. https://docs.unrealengine.com/en-us/
Satheesh Pv (2016). Unreal Engine 4 Game Development Essentials. Packt Publishing
Epic (2021). Unreal Engine video tutorials. https://www.unrealengine.com/en-US/video-tutorials

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Object-Oriented Programming/616G02032
Modelling 2/616G02016
Environment Drawing and Concept Art/616G02013
Computer Graphics/616G02031
Modelling 1/616G02015
Materials and Lighting/616G02017
Programming Basics/616G02030
Animation 1/616G02018

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Level and Gameplay Design/616G02037

Subjects that continue the syllabus
Video Game Development 2/616G02040
Character Development/616G02041
Video Game Project/616G02042
Video Game Programming/616G02033

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.