Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
Valorar, manexar e combinar as diferentes técnicas de investigación nas Ciencias da Actividade Física, o deporte e a saúde. |
A8 |
Analizar de maneira crítica as opcións metodolóxicas que se presentan no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte |
A9 |
Ser capaz de deseñar e implementar un traballo de investigación nas Ciencias da Actividade Física e o Deporte |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Saber aplicar os coñecementos adquiridos e ser capaz de resolver problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Integrar coñecementos e afrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B5 |
Desenvolver habilidades para a aprendizaxe autodirixido ou autónomo. |
B6 |
Coñecer e comprender o campo de estudo da actividade física, saúde e deporte, adquirindo un suficiente de habilidades e métodos de investigación en dicha área. |
B7 |
Ser capaz de idear, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso de investigación con rigor académico no ámbito de estudo da actividade física, saúde e deporte. |
B9 |
Analizar de forma crítica, avaliar e sintetizar ideas novas e complexas no ámbito de estudo da actividade física, da saúde e o deporte. |
C1 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para a resolución de problemas. |
C2 |
Comunicar eficazmente nos ámbitos académicos e divulgativos ideas e conceptos vinculados cos estudos da actividade física, a saúde e o deporte |
C3 |
Ser capaz de promover en contextos académicos e profesionais accións destinadas ó avance tecnolóxico, social ou cultural, no el ámbito das ciencias da actividade física, a saúde e o deporte. |
C4 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e saber realizar un deseño de investigación coa metodoloxía experimental e cuasiexperimental |
AR7 AR8 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 BR7 BR9
|
CR1 CR2 CR3 CR4
|
Saber analizar os resultados, interpretalos, discutilos e obter conclusións dos mesmos. |
AR7 AR8 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 BR7 BR9
|
CR1 CR2 CR3 CR4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.- O deseño experimental e cuasiexperimental en ciencias da actividade física e do deporte.
|
1.1. Caracterísicas do deseño experimental e cuasiexperimental.
1.2. Deseño de comparación de grupos.
- Univariante / multivariante
- Unifactorial / factorial
- Intersujeto / intrasujeto
- Aleatoriazación completa / restrinxida |
2.- O control experimental. Validez |
2.1. Varianza total, varianza sistemática, varianza erro.
2.2. *Maximizar, minimizar, controlar.
2.3. Técnicas de control da varianza.
- Varianza sistemática primaria
- Varianza sistemática secundaria
- Varianza erro
2.4. Validez interna.
2.5. Validez externa |
3.- Deseños unifactoriales e deseños factoriales |
3.1. Deseños unifactoriales intersujetos
3.2. Deseños unifactoriales intra-suxeitos
3.3. Deseños factoriales |
4.- Deseños preexperimentales,
cuasiexperimentales. Deseños de caso único.
Deseños de series temporais
|
4.1. Deseños preexperimentales e deseños cuaiexperimentales
4.2. Deseños de series temporais
4.3. Deseños de caso único |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
5 |
60 |
65 |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
10 |
0 |
10 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma:
O alumno debe desenvolver de forma autónoma a análise e resolución dos problemas e/ou
exercicios.
Resolución deproblemas e/ou exercicios:
Actividade na que se formulan problema e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe
desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación
de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de procedementos de transformación da información
dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase utilizar como complemento da lección
maxistral. |
Guest lecture / keynote speech |
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Actividade na que se formulan problema e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe
desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación
de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de procedementos de transformación da información
dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase utilizar como complemento da lección
maxistral. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
Exame pregunta curta e/ou tipo test |
30 |
Problem solving |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
Resolución de problemas e/ou exercicios: Resolución de supostos prácticos 30%
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: Avaliarase a calidade do traballo presentado. 40%
CB2 |
70 |
|
Assessment comments |
Nas convocatorias extraordinarias o alumnado deberá facer fronte as probas non realizadas ou superadas, e se lle gardará a nota de aqueles aspectos xa superados ou cursados.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Sofia Fontes de Gracia, Diseños de investigación en psicología, UNED, |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|