Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
Valorar, manexar e combinar as diferentes técnicas de investigación nas Ciencias da Actividade Física, o deporte e a saúde. |
A8 |
Analizar de maneira crítica as opcións metodolóxicas que se presentan no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte |
A9 |
Ser capaz de deseñar e implementar un traballo de investigación nas Ciencias da Actividade Física e o Deporte |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Saber aplicar os coñecementos adquiridos e ser capaz de resolver problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Integrar coñecementos e afrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B5 |
Desenvolver habilidades para a aprendizaxe autodirixido ou autónomo. |
B6 |
Coñecer e comprender o campo de estudo da actividade física, saúde e deporte, adquirindo un suficiente de habilidades e métodos de investigación en dicha área. |
B7 |
Ser capaz de idear, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso de investigación con rigor académico no ámbito de estudo da actividade física, saúde e deporte. |
B9 |
Analizar de forma crítica, avaliar e sintetizar ideas novas e complexas no ámbito de estudo da actividade física, da saúde e o deporte. |
C1 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para a resolución de problemas. |
C2 |
Comunicar eficazmente nos ámbitos académicos e divulgativos ideas e conceptos vinculados cos estudos da actividade física, a saúde e o deporte |
C3 |
Ser capaz de promover en contextos académicos e profesionais accións destinadas ó avance tecnolóxico, social ou cultural, no el ámbito das ciencias da actividade física, a saúde e o deporte. |
C4 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e saber realizar un deseño de investigación con metodoloxía selectivo correlacional |
AR7 AR8 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 BR7 BR9
|
CR1 CR2 CR3 CR4
|
Saber analizar os resultados e interpretalos |
AR7 AR8 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 BR7 BR9
|
CR1 CR2 CR3 CR4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Mostraxe e tipos de mostraxe nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
|
Cálculo do tamaño mostra
Técnicas de mostraxe
Mostro estratificado
Nivel de confianza e erro de mostraxe |
Deseños de enquisas nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
|
Métodos de recollida de datos.
A Enquisa |
O cuestionario nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
|
Deseño de cuestionarios
Fiabilidade e validez |
Entrevista nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
|
Características da entrevista |
Análise factorial |
Análise factorial exploratorio |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
5 |
60 |
65 |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
10 |
0 |
10 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: El alumno debe desarrollar de forma autónoma el análisis y resolución de los problemas y/o
ejercicios.
Resolución de problemas e/ou exercicios: Formulación, análise, resolución e debate dun problema ou exercicio relacionado coa temática da materia complemento da lección maxistral |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición dos contidos da materia por parte do profesorado |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Resolución de problemas e/ou exercicios: Formulación, análise, resolución e debate dun problema ou exercicio
relacionado coa temática da materia complemento da lección maxistral.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: O alumno debe desenvolver de forma autónoma a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
Exame pregunta curta e/ou tipo test |
20 |
Problem solving |
A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 |
Resolución de problemas e/ou exercicios: Resolución de supostos prácticos (30%)
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: avaliarase a calidade dos traballos (50%)
|
80 |
|
Assessment comments |
En las convocatorias extraordinarias el alumno deberá hacer frente a las pruebas no realizadas o superadas, y se le guardará la nota de aquellos aspectos ya superados o cursados.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Leon, O. y Montero, I., Métodos de investigación en psicología y educación, , Martinez, R., Psicometría: teoria de test psicológicos y educativos, , Arce, C., Técnicas de construcción de escalas psicométricas, , |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|