Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Deseños observacionais aplicado á investigación no deporte | Código | 620517005 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Educación Física e Deportiva |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico | |||||
Profesorado |
|
Correo electrónico | |||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Este Curso pretende dotar ao alumnado dun coñecemento básico acerca da metodoloxía observacional co obxectivo de conseguir investigadores capaces de aplicar as distintas posibilidades desta metodoloxía e de analizar críticamente traballos de investigación que utilicen estas técnicas. |
||||||
Plan de continxencia |
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS === Páxina 4 de 4 Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo estudantado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes. === ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS === * Metodoloxías docentes que se manteñen Traballo tutelado Resolución de problemas Lección de maxistral * Metodoloxías docentes que se modifican Si a docencia tivese que ser non presencial, a actividade docente desenvolverase a través do Campus Remoto e a plataforma de teledocencia Faitic. * Mecanismo non presencial de atención ao estudantado (titorías) En todas as metodoloxías expostas a atención personalizada do estudantado realizarase mediante o despacho virtual do Campus Remoto (Sala 1252 - Prof. Alfonso Gutierrez Santiago / Sala 2067 - Prof. Iván Prieto Lage) e o correo electrónico. * Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir Sen modificacións * Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe Sen modificación. O material que necesita o estudantado está dispoñible en FAITIC. * Outras modificacións === ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN === A avaliación mantense igual, excepto o seguinte aspecto: - Na avaliación cando a docencia sexa online o concepto de presencialidade física substituirase por presencialidade online. - Na avaliación cando a docencia sexa mixta irase alternando a prensencialidade física e online en función da situación concreta de cada estudante (si a docencia dun estudante foi online solicitaráselle a presencialidade online, si a docencia foi presencial solicitaráselle presencialidade física na aula). Os criterios de cualificación de cada un dos apartados mantéñense igual. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |