Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
A2 |
Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. |
A5 |
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
A6 |
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar a súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
B6 |
Capacidade de organización e planificación |
B8 |
Capacidade de xestión de información |
C2 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas |
C3 |
Habilidade gráfica xeral |
C4 |
Imaxinación e creatividade |
C5 |
Visión espacial |
C8 |
Sensibilidade estética |
C10 |
Cultura histórica |
C11 |
Capacidade de análise e de síntese |
C12 |
Razoamento crítico |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Se trata de que el alumno sea capaz de desarrollar capacidades de decisión desde puntos y aristas diversas que le permitan optimizar sus conocimientos en el proceso ejecutivo de la rehabilitación, donde estas decisiones han de ser en multitud de casos objeto de grupos multidisciplinares, por lo que este extremo será objeto de esta asignatura. Igualmente la exposición pública de opiniones y debates dentro del ámbito de la misma irá en la dirección de desarrollar la potencialidad de comunicación del alumno. |
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8
|
|
Desarrollo de las distintas capacidades para la intervención en el Patrimonio edificado: aptitud o capacidad para intervenir en el patrimonio edificado, en edificios con valor histórico. Establecer los parámetros necesarios para discernir aquellos elementos de conservación del patrimonio intervenido. Todo aquello que tiene que ver con la valoración crítica a la que nos enfrentamos. |
AP1 AP2 AP5 AP6
|
|
|
A través de la asignatura se pretenderá poner de relieve aspectos como la imaginación, creatividad, sensibilidad,etc. La capacidad de síntesis y razonamiento crítico inscrito en multitud de casos en el trabajo en colaboración serán objeto específico de esta materia. |
|
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM7 CM9 CM10 CM11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.-Análisis proyectos de rehabilitación de parlamentos y de corte institucional
. |
1.0.-Resumen histórico nacional e internacional
1.1.-Reforma del Parlamento de Galicia. Proyecto
1.2.-Verificación
|
2.-Análisis proyectos de rehabilitación de edificaciones de Régimen |
2.0.-Resumen histórico nacional e internacional
2.1.-Reforma Audiencia de Lugo
2.2.-Verificación
2.3.-Teatro Colon de A Coruña
4.4.-Verificación |
3.-Análisis proyectos de rehabilitación de edificaciones históricas insertadas en la ciudad |
3.0.-Resumen histórico nacional e internacional
3.1.-Reforma del Museo de Maria Pita |
4.-Análisis de proyectos de rehabilitación de edificaciones situadas en el litoral marítimo. |
4.0.-Resumen histórico nacional e internacional
4.1.-Casa en redes |
5.-Análisis de proyectos de rehabilitación en áreas rurales. |
5.0.-Resumen histórico nacional e internacional
5.1.-Hotel en Vila Bella
5.2.-Reforma Bodegas Villa Mein
5.3.-Reforma Casa Turismo Rural Doña Blanca |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A2 A6 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 C2 C3 C4 C5 C8 C10 C11 C12 |
0 |
54 |
54 |
|
Atención personalizada |
|
21 |
0 |
21 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Se propondrá el estudio de distintas intervenciones patrimoniales relevantes que especifiquen los conceptos que han llevado a un enfoque determinado. De esta forma se podrá contrastar como no existe un enfoque único si no distintas maneras de acometer el mismo problema, pero siempre desde la disciplina conceptual que será la que guíe el proceso técnico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
|
Descrición |
En las clases expositivas se instará a que el alumnado intervenga activamente, al igual que existirá un horario de tutorías para la atención más específica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A2 A6 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 C2 C3 C4 C5 C8 C10 C11 C12 |
Se valora especialmente la capacidad del alumno de indicar las potencialidades originales del edificio a rehabilitar a través de analizar una serie de casos en la asignatura que estructuren la percepción crítica del alumno frente al hecho rehabilitativo. Se propone un trabajo que consistirá en un síntesis de los distintos casos más relevantes que se han visto en el curso. En cualquier caso la valoración más importante es la asistencial, puesto que la asimilación práctica de esta asignatura solo podrá ser comprobada en el trabajo fin de máster ya que la filosofía de la misma es abrir la mente del alumno para que entienda que el concepto es lo que motiva el uso del proceso tecnológico y éste último no es una finalidad en sí mismo sino que se torna un instrumento. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Se valora especialmente la capacidad del alumno de indicar las potencialidades originales del edificio a rehabilitar, asi como los elementos añadidos y sin valor arquitectónico, que puedan ser eliminados, así como valorar críticamente si el nuevo uso, los nuevos sistemas construcitivos y las soluciones singulares son adecuadas al "espíritu" del edifico original.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Material docente y bibliográfico que se aporta a lo largo del curso. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|