Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Proxectos Avanzados Código 630519005
Titulación
Mestrado Universitario en Arquitectura
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 9
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Proxectos Arquitectónicos e Urbanismo
Coordinación
Crespo Gonzalez, Cristobal
Correo electrónico
cristobal.crespo@udc.es
Profesorado
Blanco Guerra, Fernando
Casares Gallego, Amparo
Crespo Gonzalez, Cristobal
Fernández-Albalat Ruiz, Andrés
Martínez González, Carlos
Meijide Tomas, Jorge Vicente
Penela Fernández, Alfonso Carlos
Piñera Manso, Guadalupe
Prieto López, Juan Ignacio
Rodriguez-losada Allende, Jacobo
Vidal Pérez, Francisco José
Correo electrónico
f.blanco@udc.es
amparo.casares@udc.es
cristobal.crespo@udc.es
andres.fernandez-albalat@udc.es
c.martinez.gonzalez@udc.es
jorge.meijide@udc.es
alfonso.penela@udc.es
g.pinera.manso@udc.es
juan.prieto1@udc.es
jacobo.allende@udc.es
francisco.vidal@udc.es
Web
Descrición xeral La asignatura PROYECTOS AVANZADOS DE ARQUITECTURA tiene un enfoque eminentemente práctico, analítico y profesional. Consistirá en el análisis de proyectos complejos, en cuanto a su escala, función, condiciones de uso, materiales empleados y nuevas tecnologías.
Los proyectos a analizar serán elegidos cada Curso Académico en consonancia con los propuestos por los diversos Talleres de PFC en torno a una temática coincidente, de manera que los alumnos puedan enfrentarse al Proyecto con mayor solvencia técnica y proyectual.
Se contará con la participación de arquitectos que explicarán sus propias obras, y con visitas a aquéllas que se consideren más accesibles y adecuadas.

Competencias do título
Código Competencias do título
A5 Aptitude para a concepción, a práctica e desenvolvemento de proxectos básicos e de execución, esbozos e anteproxectos. (T)
A6 Aptitude para a concepción, a práctica e desenvolvemento de proxectos urbanos. (T)
A7 Aptitude para a concepción, a práctica e desenvolvemento de dirección de obras. (T)
A8 Aptitude para elaborar programas funcionais de edificios e espazos urbanos. (T)
A9 Aptitude para intervir en conservar, restaurar e rehabilitar o patrimonio construído. (T)
A10 Aptitude para exercer a crítica arquitectónica.
A12 Elaboración, presentación e defensa, una vez obtidos todos os créditos de grao e mestrado, dun exercicio orixinal realizado individualmente, ante un tribunal universitario no que deberá incluírse polo menos un profesional de recoñecido prestixio proposto polas organizacións profesionais. O exercicio consistirá nun proxecto integral de arquitectura de natureza profesional no que se sinteticen todas as competencias adquiridas na carreira, desenvolvido ate o punto de demostrar suficiencia para determinar a completa execución das obras de edificación sobre as que verse, con cumprimento da regulamentación técnica e administrativa aplicable (T)
B1 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B2 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B3 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B4 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B5 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e no especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B6 Coñecer os métodos de investigación e preparación de proxectos de construción.
B7 Crear proxectos arquitectónicos que satisfagan á súa vez as esixencias estéticas e as técnicas e os requisitos dos seus usuarios, respectando os límites impostos polos factores orzamentarios e a normativa sobre construción.
B8 Comprender a profesión de arquitecto e a súa función na sociedade, en particular, elaborando proxectos que teñan en conta os factores sociais.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultura da sociedade

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
AM5
AM6
AM8
AM10
BM2
BM3
BM4
BM5
BM6
BM7
CM1
CM4
CM6
CM8
BM1
CM3
CM5
CM7
AM9
AM12
BM8
AM6
AM8
AM9
AM7
AM9
AM12
BM6
BM7
BM8
CM4
AM7

Contidos
Temas Subtemas
5 - EXIGENCIAS FUNCIONALES COMPLEJAS EN EL PROYECTO ARQUITECTÓNICO 5.1 -

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais A5 B6 C1 C3 C6 4 10 14
Análise de fontes documentais B3 C6 0 15 15
Discusión dirixida A10 A6 B4 10 0 10
Aprendizaxe colaborativa B1 B2 B5 10 20 30
Obradoiro A7 A8 A9 A12 B7 B8 C4 C5 C7 C8 10 40 50
Sesión maxistral B2 B6 C4 15 0 15
Traballos tutelados A5 A6 A7 A8 A9 A10 12 24 36
Portafolios do alumno B5 B7 C1 C3 C8 5 30 35
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais
Análise de fontes documentais
Discusión dirixida
Aprendizaxe colaborativa
Obradoiro
Sesión maxistral
Traballos tutelados
Portafolios do alumno

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Obradoiro
Portafolios do alumno
Traballos tutelados
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Portafolios do alumno B5 B7 C1 C3 C8 50
Traballos tutelados A5 A6 A7 A8 A9 A10 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Crítica Arquitectónica/630519004
Instrumentos de Intervención Urbanística/630519006

Materias que continúan o temario
Traballo Fin de Mestrado/630519007

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías