Identifying Data 2018/19
Subject (*) Projects 5 Code 630G01021
Study programme
Grao en Arquitectura
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinador
Crespo Gonzalez, Cristobal
E-mail
cristobal.crespo@udc.es
Lecturers
Crespo Gonzalez, Cristobal
E-mail
cristobal.crespo@udc.es
Web http://proyectoarquitecturayciudad.org/
General description ESTA ASIGNATURA TEN EXTINGUIDA A SÚA DOCENCIA PRESENCIAL DE ACORDO CO CRONOGRAMA DE IMPLANTACIÓN DA TITULACIÓN DE GRADO EN ESTUDOS DE ARQUITECTURA.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan.
A2 PROXECTOS DE EXECUCIÓN: aptitude ou capacidade para elaborar proxectos integrais de execución de edificios e espazos urbanos en grao de definición suficiente para a súa completa posta en obra e equipamento de servizos e instalacións.
A4 PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos.
A5 INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación.
A7 SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes.
A9 CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais.
A10 REPRESENTACIÓN ESPACIAL: aptitude ou capacidade para aplicar, tanto manual como informaticamente, os sistemas de representación gráfica, dominando os procedementos de proxección e corte, os aspectos cuantitativos e selectivos da escala e a relación entre o plano e a profundidade.
B1 Learn how to learn
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Visión espacial.
B9 Creatividade.
B10 Sensibilidade estética.
B11 Capacidade de análise e síntese.
B12 Toma de decisións.
B13 Imaxinación.
B14 Habilidade gráfica xeral.
B15 Capacidade de organización e planificación.
B18 Razoamento crítico.
B22 Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas.
B23 Capacidade de xestión da información.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
By passing this course, students should be able to: - Knowing how to manage intellectual and material tools to undertake the conception and development of an architectural design of a small scale and low complexity. - Know how to relate the different scales of analysis and realization of the project, from planning to detail, including certain elements of constructive definition. - Be able to develop the technical documentation required for a project of low complexity and scale, showing accurately its formal settings and developing certain constructive aspects, and considering basic aspects of technical and planning regulations. - Use various tools and techniques to properly handle the processes of creation and ideation. A1
A2
A4
A5
A7
A9
A10
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B18
B22
B23

Contents
Topic Sub-topic
EXERCISE 1 - Urban Analysis

- Draft of a symbolic, referential or useful element at an urban scale, with a non-relevant program.

- Development of certain building elements

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Objective test A1 A2 A4 A5 A7 A9 A10 B23 B22 B18 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 8 8 16
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Objective test The test will consist on an individual exercise of an architectural project. The characteristics of this exercise should allow evaluating the acquisition of all the competences of the subject, as well as the level of the different conceptual, expressive, technical, cultural and material resources of the student in relation to those required by the subject.

Personalized attention
Methodologies
Description
The student receives personalized attention by his/her group's teacher, concerning the work that is developing in the subject and in the Workshop. In the Workshop he/she also will be able to comment and get critical revision by the teachers of other subjects and groups, to compare opinions and criteria and confront them with their own.

The student's portfolio will be subject to reviews custom to observe its evolution and verify his/hers own.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A1 A2 A4 A5 A7 A9 A10 B23 B22 B18 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 Instrumental knowledge contained within the agenda of expository teaching of the course will be evaluated through an objective test. 100
 
Assessment comments
ESIXIRASE UNHA CUALIFICACIÓN MÍNIMA EN CADA UNHA DAS PROBAS QUE COMPUTAN NA AVALIACIÓN PARA SUPERAR A ASIGNATURA.

ESTA ASIGNATURA TEN EXTINGUIDA A súa DOCENCIA PRESENCIAL DE ACORDO CO CRONOGRAMA DE IMPLANTACIÓN DA TITULACIÓN DE GRADO EN ESTUDOS DE ARQUITECTURA.

Sources of information
Basic NEUFERT, Ernst (2007). Arte de Proyectar en Arquitectura. Barcelona, G.G.
VVAA (2010). Código Técnico de la Edificación. http://www.codigotecnico.org/web/recursos/documentos/
TANIZAKI, Junichiro (1933). El elogio de la sombra. Siruela
Aldo Rossi (1966). La Arquitectura de la Ciudad. Barcelona, GG
AUGÉ, Marc (). Los no lugares. Gedisa
VVAA (2007). Normas do hábitat galego. http://igvs.xunta.es/ipecos-opencms-portlet/export/sites/default/PortalVivenda/Biblioteca/normashabi
VVAA (2009). O río no urbano: do Umia ao Danubio. A Coruña, UDC
VVAA (2003). Teoría de la Arquitectura. Del Renacimiento a la actualidad. Taschen
ZUMTHOR, Peter (). Thinking architecture. Birkhäuser
ASCHNER ROSELLI, Juan Pablo (2009). ¿Cómo concebir un proyecto arquitectónico?. deArq (Revista digital) num. 05

Breves lecturas de carácter xeral.

Complementary DAZA, Ricardo (2000). Buscando a Mies. Barcelona, Actar Publishers
MONTEYS, X., FUERTES, P. (2001). Casa Collage. Barcelona, G.G.
KOOLHAAS, Rem (2007). Conversaciones con estudiantes. Barcelona, G.G.
RYBCZYNSKI, Witold (2003). La casa, historia de una idea. Madrid, Nerea
PEREC, Georges (2004). La vida, instrucciones de uso. Barcelona, Anagrama
TORRES TUR, Elías (2005). Luz cenital. Barcelona, Collegi d´Arquitectes de Catalunya
PAWSON, John (1998). Minimum. Londres, Phaidon
HERZOG, J., DE MEURON, P. (2002). Natural History. Baden, Lars Müller
LE CORBUSIER (2005). Una pequeña casa. Buenos Aires, Ediciones Infinito

Diversos ensayos sobre las componentes específicas del proyecto.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Projects 4/630G01016
Architectural Analysis 2/630G01017
Urban Planning 1/630G01018

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Construction 3/630G01022
Urban Planning 2/630G01024

Subjects that continue the syllabus
Projects 6/630G01026

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.