Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan. |
A2 |
PROXECTOS DE EXECUCIÓN: aptitude ou capacidade para elaborar proxectos integrais de execución de edificios e espazos urbanos en grao de definición suficiente para a súa completa posta en obra e equipamento de servizos e instalacións. |
A3 |
DIRECCIÓN DE OBRAS: aptitude ou capacidade para dirixir obras de edificación e urbanización desenvolvendo proxectos, replanteando no terreo, aplicando os procedementos de construción adecuados e coordinando oficios e industrias. |
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A5 |
INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación. |
A7 |
SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A12 |
PROXECTO DE ACONDICIONAMENTO AMBIENTAL: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar solucións de acondicionamento ambiental, incluíndo o illamento térmico e acústico, o control climático, o rendemento enerxético e a iluminación natural, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A19 |
ADECUACIÓN MEDIOAMBIENTAL: aptitude ou capacidade para realizar estudos medioambientais e paisaxísticos, e definir medidas de protección fronte ao impacto ambiental. |
A20 |
PROXECTO DE ESPAZOS LIBRES: aptitude ou capacidade para redactar e executar trazados urbanos e proxectos de urbanización e de xardinería, así como os de obra civil e complementaria asociada a eles. |
A25 |
PROXECTO DE SEGURIDADE EN INMOBLES: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar solucións de seguridade, de evacuación de persoas e de protección contra incendios, tanto activas como pasivas, asi como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A29 |
ANÁLISE TÉCNICO DE PROXECTOS: aptitude ou capacidade para elaborar estudos de viabilidade e exercer a supervisión, control e coordinación de proxectos integrados de edificación e de conxuntos e espazos urbanos. |
A30 |
XESTIÓN DE NORMAS URBANÍSTICAS: aptitude ou capacidade para aplicar as normas urbanísticas e xestionar a obtención de licenzas nos proxectos integrados e na execución, tanto de obras de edificación como de espazos urbanos. |
A34 |
FUNCIÓNS PRÁCTICAS E SIMBÓLICAS: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo dos procesos de simbolización da ergonomía e das relacións entre o comportamento humano, o entorno natural ou artificial e os obxectos, de acordo cos requirimentos e a escala humanos. |
A35 |
SOCIOLOXÍA RESIDENCIAL: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo das necesidades e demandas sociais, dos compoñentes da calidade de vida, das condicións de habitabilidade e dos programas básicos de vivenda. |
A37 |
ANÁLISE DE FORMAS: comprensión ou coñecemento das leis da percepción visual e da proporción, as teorías da forma e da imaxe, as teorías estéticas da cor e os procedementos de estudo fenomenolóxico e analítico das formas arquitectónicas e urbanas. |
A39 |
RESTITUCIÓN GRÁFICA: comprensión ou coñecemento das técnicas de medición e levantamento gráfico de edificios e de ámbitos urbanos e naturais en todas as súas fases, dende o debuxo de apuntamentos á restitución científica. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A43 |
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
A48 |
SOCIOLOXÍA E HISTORIA URBANAS: comprensión ou coñecemento das relacións entre o medio físico e o medio social e as bases da teoría e a historia dos asentamentos humanos, da socioloxía, da economía urbana e da estadística como fundamentos dos estudos territoriais e urbanísticos. |
A49 |
CIENCIAS DO MEDIO FÍSICO: comprensión ou coñecemento das bases de climatoloxía, xeomorfoloxía, xeoloxía, hidroloxía e edafoloxía precisas para abordar os estudos territoriais, urbanísticos e paisaxísticos. |
A50 |
MORFOLOXÍA E REPRESENTACIÓN DO TERREO:comprensión ou coñecemento das bases de topografía, hipsometría e cartografía e das técnicas de modificación do terreo precisas para realizar estudos e proxectos de carácter territorial, urbanístico e paisaxístico e para practicar deslindes e parcelacións. |
A51 |
BASES DE XARDINERÍA: comprensión ou coñecemento das bases de botánica, horticultura, floricultura e silvicultura e as técnicas de hidráulica precisas para realizar estudos e proxectos de xardín, de paisaxe e de urbanización. |
A52 |
MÉTODOS URBANÍSTICOS: comprensión ou coñecemento dos fundamentos metodolóxicos do planeamento urbano a diferentes escalas e da ordenación territorial e metropolitana, na súa relación co deseño urbano e edificatorio. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B27 |
Liderado. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Student must reach the competition to lead and integrate into a multidisciplinary team capable of developing urban information documents related to the planning, at different scales, playing with the urban rules and elements of the urban structure from a propositional standpoint. |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A25 A29 A30 A34 A35 A37 A39 A47 A48 A49 A50 A51 A52
|
B5 B9 B10 B18 B20 B27
|
|
The student must know the meaning of the elements and relationships that define the urban structure, understanding the importance of the management of the building typologies and design of public space. You must know to describe an architectural typology designed by himself and define public space related to mobility and the stay. |
A1 A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A30 A34 A35 A37 A39 A42 A43 A47 A48 A50 A51 A52
|
B5 B9 B10 B18 B20 B27
|
|
The student must know the regulations applicable to the studio space, recognize the levels of application and know the structure of the urban planning documents. You should know establish limits of soil, recognize qualities and propose its proper use. |
A4 A5 A7 A19 A25 A29 A30 A37 A52
|
B5 B18 B20
|
|
The student must know what is mapping and how it is made. You should know how to use, recognize their language, the elements that compose it, as well as the methodology used to know and represent the means, both from its physical, human and built component. |
A34 A35 A37 A39 A42 A50 A51 A52
|
B5 B9 B10 B20
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
MODULE I:
PLANNING INFORMATION |
I.I. CONCEPT
I.II. SOURCES
I.III. MAPPING. SIG
I.IV. METHODOLOGY. PHYSICAL
I.V. METHODOLOGY. BUILT ENVIRONMENT AND HUMAN |
MODULE II:
LEGAL FRAMEWORK |
II.I. LEGISLATION
II.II. SOIL CLASSIFICATION
II.III. TERRITORIAL PLANNING INSTRUMENTS
II.IV. MUNICIPAL PLANNING INSTRUMENTS |
MODULE III:
URBAN STRUCTURE |
III.I. PUBLIC SPACE AND SYSTEMS
III.II. LAND USE AND FRAGMENTATION
III.III. BUILDING TYPES
III.IV. URBAN LANDSCAPE |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
|
0 |
0 |
0 |
Field trip |
|
0 |
0 |
0 |
Directed discussion |
|
0 |
0 |
0 |
Introductory activities |
|
0 |
0 |
0 |
Objective test |
|
87 |
63 |
150 |
Supervised projects |
|
0 |
0 |
0 |
Multiple-choice questions |
|
0 |
0 |
0 |
Document analysis |
|
0 |
0 |
0 |
Diagramming |
|
0 |
0 |
0 |
Student portfolio |
|
0 |
0 |
0 |
ICT practicals |
|
0 |
0 |
0 |
Workbook |
|
0 |
0 |
0 |
Guest lecture / keynote speech |
|
0 |
0 |
0 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Work of analysis, spatial planning and urban design. It develops linked to Workshop 5, which defines the contents of the practice, objectives, documentation and delivery. |
Field trip |
It is considered essential knowledge about the area being analyzed, so the visit to the site chosen for the job is essential too. |
Directed discussion |
The results of the workshop will be the subject of discussions directed along the course. |
Introductory activities |
Presentation of the activities to be carried out in the course and home search from the description of the basic documentary sources |
Objective test |
Test used to assess knowledge, abilities, skills, performance, skills, attitudes, intelligence, etc., applicable both to evaluate diagnostic, formative, or additive, and can contain both written multiple-choice questions written short, long response and graphic mode. |
Supervised projects |
Jobs in search of information, analysis or summary in parallel with the work of workshop. |
Multiple-choice questions |
Objective test consisting of direct questions with several response options that only one of them is valid. |
Document analysis |
Technical methodology in which relevant audiovisual and bibliographic documents are used for the subject of matter, forming part not only approximation works to solve solution but also the relevant content of the same. |
Diagramming |
It consists in the elaboration of synthesis of the main contents of the work, being an optimal resource that facilitates understanding of the reality and the explanation of the proposals. |
Student portfolio |
Overview graphic and written documents that explain specific parts of any specific work done as the models that are made in the course or the putting in order of the urban information. |
ICT practicals |
Control of the individual work of the workshop through ICT practices. |
Workbook |
Throughout the course are given a series of readings of support that are helpful to facilitate understanding and assimilation of knowledge and to establish guidelines and open up possibilities to guide the work in the workshop. |
Guest lecture / keynote speech |
The various issues relevant to the workshop sessions will be subject to master. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
|
Description |
It will focus on the follow-up to the work done by the students, in which is intended to be applied knowledge explained in theory. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
|
Instrumental knowledge contained in the syllabus of expository teaching, theoretical and practical of course will be assessed by an objective test which can contain both written multiple-choice questions written short, long response and graphic form. |
100 |
|
Assessment comments |
<p>It's a continuous assessment, controlled through class attendance completed with the completion of theoretical and practical tests that allow to check the student absorbed the conceptual content and procedure of the subject. Evaluation of students will depend, in addition to its participation in the specific field, in which it is estimated a compulsory minimum attendance of 80%, participation and supplies made in e set of Workshop 5, where it binds the main practical part of the course. Both the non-realization of the proposed tests and breach of assistance delivery will result in a failed as a qualification of the call. In any case, the final grade of the course will be valued with the average resulting from both written tests grades exams as practice theoretical proofs. The knowledge of the student must be always in any of them above 50%. Evaluation of the student in extraordinary calls will take place by means of a single examination, while those students that do not exceed the part corresponding to the theoretical and practical tests, must also prove the correction and completion of the same. Evaluation of the student in successive registrations held by the same procedure described above. Teaching mobility programmes students will adapt to teaching and special protected works, as well as testing and evaluation tests.</p>
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Urbanism 1/630G02018 | Architectural Design 4/630G02016 | Architectural Design 2/630G02006 | Architectural Design 3/630G02011 | Architectural Design 1/630G02001 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Architectural Design 5/630G02021 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Urbanism 4/630G02032 | Architectural Design 6/630G02026 | Urbanism 3/630G02029 |
|
|