Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A36 |
SOCIOLOXÍA CULTURAL: comprensión ou coñecemento das implicacións que nas funcións e responsabilidades sociais do arquitecto ten as necesidades, valores, normas de conduta e de organización e patróns espaciais e simbólicos determinados pola pertenza a unha cultura. |
A41 |
BASES ARTÍSTICAS: comprensión ou coñecemento da estética e a teoría das artes e da producción pasada e presente das belas artes e as artes aplicadas susceptibles de influír nas concepcións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A43 |
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. |
A44 |
BASES DA ARQUITECTURA OCCIDENTAL: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas da cultura occidental e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A45 |
BASES DA ARQUITECTURA NATIVA: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas de carácter nacional, local e vernáculo e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
B1 |
Learn how to learn |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 |
Visión espacial. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B18 |
Razoamento crítico. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
|
A9 A36 A41 A42 A43 A44 A45
|
B1 B3 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B18
|
C1 C4 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PART 1 [Introduction] |
Origins of architectural thought: Classic Treatises
Encoded Architecture: Architecture and Culture
Origins and evolution: The Primitive Hut, from Vitrivius to Laugier
Forms of technique: matter, construction and thought
Forms of beauty: art, aesthetic and thought
|
PART 2. TECHNIQUE AND MODERNITY |
Classic legacy disruption: Arts&Crafts, Viollet-le-Duc, Art-Nouveau Movements and the first Frank Lloyd Wright
Industry and Architecture. The standardization issue: from Paxton to the DeuthscherWerkbund
Mecanization and Architecture: the Chicago School
Mies van der Rohe and the technique trascended
|
PART 3. ART AND MODERNITY |
The two Viennese ways: Hoffmann and Loos
The Avant-Garde Movements and their consequences: Bauhaus, Neoplasticism and Constructivism
Le Corbusier: art and technique
|
PART 4. TOWARDS OUR PRESENT: THE CRISIS OF THE MODERNITY |
Other modernities: the Nordic, the Italian and the Spanish interpretation
From contention to exaltation of form: Rudolf Schindler
New methodological perspectives: Structuralism
Social dynamics after the II World War: The last Mies and The Smithson
|
PART 5 [Conclusions] |
Architectural thought and Contemporaneity
From the Situationist Theory to the Architecture of Spectacle.
New perspectives after the 2007 crisis: social responsability and environmental awareness
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
B1 B3 B5 B6 B9 B10 B11 |
15 |
45 |
60 |
Mixed objective/subjective test |
A36 A41 B8 B18 C1 C4 C8 |
3 |
42 |
45 |
Guest lecture / keynote speech |
A9 A42 A43 A44 A45 C6 C7 |
42 |
0 |
42 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Docencia extinguida |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Dado que a asignatura ten a súa docencia extinguida, a través desta proba se realizará a valiación do estudante |
Guest lecture / keynote speech |
Docencia extinguida |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
During workshop classes, teachers will follow the process of the work. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
B1 B3 B5 B6 B9 B10 B11 |
Unha vez extinguida a docencia presencial, a entrega de traballos non será obrigatoria para superala. |
0 |
Mixed objective/subjective test |
A36 A41 B8 B18 C1 C4 C8 |
Un exame ao final do cuatrimestre, referido á totalidade de todos os contidos do curso. A este exame corresponderá un 80% da cualificación final. |
100 |
|
Assessment comments |
Classes attendance is compulsory.
|
Sources of information |
Basic
|
KRUFT, Hanno-Walter (1990). History of Theory of Architecture. Madrid: Alianza Forma
AGRASAR, Fernando (2008). Introducción al conocimiento de la arquitectura . A Coruña: COAG
CURTIS, William (2006). Modern Architecture from 1900. Londres, Nueva York: PHAIDON |
|
Complementary
|
|
A bibliografía específica
está disponible en Moodle e organizada por temas. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Introduction to Architecture/630G01005 | History of Art/630G01015 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Theory of Composition and Heritage/630G01055 |
|
|