Identifying Data 2020/21
Subject (*) IT Applied to Landscape Code 630G03004
Study programme
Grao en Paisaxe
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
First Basic training 6
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web http://https://www.usc.gal/es/centros/eps/materia.html?materia=144112
General description Esta materia está coordinada por la USC y la información se encuentra en el siguiente enlace
https://www.usc.gal/es/centros/eps/materia.html?materia=144112
Contingency plan Plan de contingencia:
Para el presente curso 2020/21 la Universidad plantea tres escenarios alternativos posibles que pueden modificar la presente guía docente, adaptando los mecanismos de enseñanza y evaluación:
Escenario 1, normalidad adaptada. La docencia expositiva e interactiva será fundamentalmente de carácter presencial. Las tutorías podrán realizarse parcialmente de manera virtual. La evaluación será llevada a cabo de forma presencial.
Escenario 2, distanciamiento. La docencia presencial convivirá con la virtual. Las clases expositivas serán virtuales, y las interactivas preferentemente presenciales. Dependiendo del número de matriculados, puede ser necesario dividir las sesiones interactivas de manera que en la misma sesión un grupo de alumnos asista presencialmente y el resto de manera virtual. La evaluación será llevada a cabo de forma presencial.
Escenario 3, cierre de las instalaciones. La docencia será completamente virtual, bien de forma síncrona o asíncrona, a través de la aplicación MS Teams. La evaluación se realizará en remoto de no ser posible hacerla presencialmente.

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description

Personalized attention
Methodologies
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.