Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Resistencia ao Avance e Propulsión Código 631311601
Titulación
Licenciado en Máquinas Navais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo Anual
Primeiro Segundo Optativa 5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Comprender y manejar el concepto de resistencia al avance y los elelmentos o causas que intervienen en su generación.
Comprender la dinámica de la auto-propulsión,y de la interacción Propulsor-Vehículo.
Comprender la metodologia de predicción de potencia.

Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas
1.Hidrodinámica Náutica 1.1.Introducción.
1.2.Ecuaciones generales de la hidrodinámica.
1.3.Hidrodinámica Potencial.
1.4.Circulación y Sustentación.
1.5.Análisis Dimensional.
1.5.Régimenes de Flujo.
1.6.Teoría de la Capa Límite.
1.7.Análisis de Flujos Externos:Condiciones de Contorno.
1.8.Idea básica sobre los métodos de la Hidrodinámica Computacional.
2.Resistencia al Avance 2.1.Componentes de la Resisitencia al avance.
2.2.Resisitencia Friccional y de Formas.
2.3.Resistencia por Formación de Olas.
2.4.Resistencia Aerodinámica.
2.5.Efecto de los Apéndices en la Resistencia.
2.6.Ensayos con Modelos y correlación Modelo-Buque.
2.7.Influencia de las Formas en la resistencia.
2.8.Métodos de predicción de Potencia-
3.Propulsión 3.1.Generalidades
3.2.Dinámica de la Propulsión.
3.3.Análisis del Propulsor Aislado.
3.4.Análisis de la interacción Propulsor-Vehículo.
3.4.Régimenes de Carga y Cavitación.
3.5.Series sistemáticas de Propulsores.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 55 0 55
Lecturas 0 10 10
Traballos tutelados 5 0 5
Solución de problemas 50 0 50
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Desarrollo de los contenidos de la asignatura
Lecturas Manejo de bibliografia complementaria: como articulos publicados , informes técnicos, etc.
Traballos tutelados Elaboración personal de información complementaria.
Solución de problemas Planteamiento y solución de problemas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Lecturas
Descrición
Supervisión del trabajo del alumno.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados Exposición del Trabajo.
Contenidos.
Aportación Personal.
10
Lecturas Comprensión del contenido 10
Sesión maxistral Prueba escrita 50
Solución de problemas Prueba escrita 30
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Breslin, John (1994). Hydrodynamics of Ship Propellers. C.U.P.
Carlton, (1994). Marine Propellers and Propulsion. B.H.
Bertram, Volker (2000). Practical Ship Hydrodynamics. B.H.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías