Identifying Data 2018/19
Subject (*) Maritime Equipment and Services Code 631480105
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Bouzon Otero, Rebeca
E-mail
rebeca.bouzon@udc.es
Lecturers
Bouzon Otero, Rebeca
E-mail
rebeca.bouzon@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión.
A3 Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión.
A4 Elaborar plans de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, a nivel de xestión.
A6 Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión.
A8 Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión.
A9 Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión.
A10 Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión.
A13 Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión.
A14 Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión.
A16 Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión.
A17 Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental.
A18 Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios.
A19 Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación.
A20 Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
A25 Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B10 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C9 Falar ben en público

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer a configuración, operación, parámetros de funcionamento, interpretación dos mismos, cálculo, mantemento e reparación dos equipos e sistemas de todo tipo de instalacións. Xestionar problemas e describir o comportamento e evolución dos sistemas e equipos mediante ferramentas físico-matemáticas. Coñecer a terminoloxía dos elementos que compoñen os equipos. Elaborar unha memoria/informe de modo riguroso e sistemático. AC3
AC6
AC9
AC10
AC13
AC14
AC16
AC17
AC20
AC25
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
CC1
CC2
CC3
CC6
CC9
Coñecer a configuración, operación, parámetros de funcionamento, interpretación dos mismos, cálculo, mantemento e reparación dos equipos e sistemas de todo tipo de instalacións. Xestionar problemas e describir o comportamento e evolución dos sistemas e equipos mediante ferramientas físico-matemáticas. Coñecer a terminoloxía dos elementos que compoñen estos equipos. Elaborar una memoria/informe de modo riguroso y sistemático. AC2
AC4
AC8
AC18
AC19
BC7
BC10
BC11
BC13
Coñecer a configuración, operación, parámetros de funcionamento, interpretación dos mismos, cálculo, mantemento e reparación dos equipos e sistemas de todo tipo de instalacións. Xestionar problemas e describir o comportamento e evolución dos sistemas e equipos mediante ferramientas físico-matemáticas. Coñecer a terminoloxía dos elementos que compoñen estos equipos. Elaborar una memoria/informe de modo riguroso y sistemático. BC6
BC12
BC14
BC15
BC16
CC5
CC7

Contents
Topic Sub-topic
EQUIPMENT AND SERVICES 1.- Servizo de vapor.
2.- Servizo de auga destilada.
3.- Tratamento de augas residuais.
4.- Tratamento de augas de sentinas.
5.- Sistema de combustible.
6.- Sistema de refrixeración.
7.- Sistema de lubricación.
8.- Sistema de aire comprimido.
9.- Servizo de auga sanitaria
10.- Sistema de lastre. Medidas destinadas a salvar o buque ante unha varada ou abordaxe.
11.- Sistemas C.I. Metodos e dispositivos de prevención, detección e extinción de incendios. Exercicios de loita contra incendios e abandono. Medidas destinadas a limitar os danos ante un incendio ou explosión.
12.- Sistema de goberno.
13.- Tratamento de lixos.
14.- Sistemas de refrixeración e ciclos.
15.- Funcións e utilización dos dispositivos de salvamento. Convenio SOLAS

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A2 A3 A4 A6 A8 A9 A10 A13 A14 A16 A17 A18 A19 A20 B2 C3 C5 C7 30 60 90
Supervised projects A25 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C1 C2 C6 C9 20 30 50
Mixed objective/subjective test B11 B12 B13 B14 B15 B16 5 0 5
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición de los temas a tratar.
Supervised projects Realización de actividades por parte del alumno durante el curso y exposición de las mismas
Mixed objective/subjective test Prueba escrita para la valoración del aprendizaje

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Seguimiento de los trabajos realizados por el alumno.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test B11 B12 B13 B14 B15 B16 Valoraranse os coñecementos adquiridos mediante exámen ou exames dos temas tratados durante o curso 50
Supervised projects A25 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C1 C2 C6 C9 Valoraranse os distintos traballos e/ou actividades realizadas durante o curso 50
 
Assessment comments

Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW, e recolleito no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación.


PARA A AVALIACIÓN CONTINUA SERÁ NECESARIO ENTREGAR OS TRABALLOS TUTELADOS.

AS PERSOAS QUE NON REALIZASEN AS ACTIVIDADES DURANTE O CURSO TEÑEN DEREITO A UN EXAME NA DATA OFICIAL CO 100% DA NOTA

Sources of information
Basic

Complementary

- MARINE AUXILIARY MACHINERY.

Mc.GEORGE BUTTERWORTH

- MÁQUINAS MARINAS.

VICENTE GRAU.

- MÁQUINAS AUXILIARES.

JESÚS PANADERO.

- INSTALACIONES FRIGORÍFICAS.

P.J RAPIN

- APUNTES DEL PROFESOR DE LA ASIGNATURA


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Maritime Systems Design/631480204

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.