Identifying Data 2022/23
Subject (*) Maritime Business Management Code 631480206
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Arias Fernández, Ignacio
E-mail
ignacio.arias@udc.es
Lecturers
Arias Fernández, Ignacio
E-mail
ignacio.arias@udc.es
Web http://http://www.udc.es/
General description Nesta materia preténdese que o/a alumno/a adquira os coñecementos teóricos e prácticos necesarios e suficientes, conducentes á obtención do título académico que pretende; e no exercicio da súa profesión, poida resolver cantas cuestións preséntenselle no campo da xestión empresarial marítima.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A9 Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión.
A10 Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión.
A16 Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión.
A17 Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B10 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C9 Falar ben en público

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as funcións e reponsabilidades no entorno marítimo. AC9
AC10
AC16
AC17
BC1
BC2
BC3
BC5
BC6
BC7
BC10
BC11
BC12
BC13
BC14
BC15
BC16
CC1
CC2
CC4
CC6
CC9
Coñecer os xeitos de explotación do buque e as aseguradoras. AC9
AC10
AC16
AC17
BC1
BC2
BC3
BC5
BC6
BC7
BC10
BC11
CC1
CC2
CC4
CC6
Coñecer as implicacóns que esixe o cumplimento dos diversos sistemas de xestión. AC9
AC10
AC16
AC17
BC1
BC2
BC3
BC5
BC6
BC7
BC10
BC11
CC1
CC2
CC4
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Shipping companies - Definicions
- Establecemento da compañia naviera
- Organización da compañia navieira
- Lugar de rexistro da compañia navieira
- Financiamento da compañia navieira
Ship operation - Conceptos básicos
- Formas de explotación económica do buque
- Formas de cooperación entre navieras
Commercial Management and Operation of the ship - Introducción
- Diversificación da empresa
- Desenvolvemento empresarial
- Comparativa
- Costes
Flag state - Introducción
- Bandeiras de conveniencia
Marine insurance - Prestamos a gruesa
- Seguro marítimo
- Lloyd´s of London
- Tipos de seguros marítimos
- Avería gruesa
- Conocimiento de embarque
- Poliza de fletamento

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 8 32 40
Case study B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 4 12 16
Oral presentation A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 9 0 9
Objective test B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 2 0 2
 
Personalized attention 8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Some supervised projects will be proposed in order to promote the self-directed learning of students under the tutelage of the teacher , both academic and professional.
Case study The students' understanding of the different problems that the teacher will propose to be solved in class by groups, in order to reach a conclusion.
Oral presentation Speeches in class to learn students to interact with the teacher, proposing questions and projects.
Objective test There will be a final exam to evaluate the knowledge, abilities and skills of the student.

Personalized attention
Methodologies
Objective test
Supervised projects
Case study
Oral presentation
Description
Additional sessions if necessary or on student demand, for the resolution of doubts and support in supervised work

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 Proba escrita para a avaliación do aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non as corectas. Con esta proba se pode avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. 50
Supervised projects B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 Presentación, en tempo e forma, dos traballos propostos. Esta avaliación e o número de traballos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. 15
Case study B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 Poranse exemplos prácticos pra o seu estudo comparativo. Esta avaliación e o número de casos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. 15
Oral presentation A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 Os alumnos presentarán, oralmente, os seus traballos ante os seus compañeiros, de xeito que se abra un debate sobre posibles melloras de cada ún deles. 20
 
Assessment comments

The evaluation criteria contemplated in table A-III / 2 of the STCW Code, and included in the quality assurance system, will be taken into account when designing and carrying out the evaluation.

The students with recognition of part-time dedication or academic exemption  "NORM THAT REGULATES THE RATE OF DEDICATION OF THE STUDY OF DEGREE STUDENTS AT THE UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 and 7.5 ) (04/05/2017):

Supervised projects account for  40 % of the total mark

Objective test accounts for 60 % of the total mark

*Evaluation observations:

The same requirements are maintained in the 2nd evaluation computing attendance both, personal and on-line if applicable (according to the attendee list downloaded from Teams).

For students with recognition of part-time dedication and academic exemption from attendance exemption, the grade obtained in the activities associated with the personalized tutoring system will correspond to the evaluation of the supervised projects methodology and objective tests, with a weighting of 40 and 60%, respectively

.


Sources of information
Basic

Juan Antonio Cañas Madueño. 2009. Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Sección de publicaciones Universidad de Córdoba. ISBN 978-84-7801-975-5.

María Luz martín Peña. 2003. Dirección de la Producción. Madrid. Pearson. Prentice hall. ISBN 84-205-4023-4 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.