Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Inspección e Sociedades de Clasificación Código 631480207
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Bouzon Otero, Rebeca
Correo electrónico
rebeca.bouzon@udc.es
Profesorado
Bouzon Otero, Rebeca
Correo electrónico
rebeca.bouzon@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A4 Elaborar plans de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, a nivel de xestión.
A16 Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión.
A17 Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B8 Versatilidade.
B9 Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C9 Falar ben en público

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocer el procedimiento de inspección de un buque. AM4
AM16
AM17
BM1
BM2
BM4
BM5
BM7
BM8
BM9
BM11
BM12
BM13
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM9
Elaboración de informes AM4
AM16
AM17
BM1
BM2
BM4
BM5
BM7
BM8
BM9
BM11
BM14
BM16
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
Conocer carcaterísticas y funciones de las Sociedades de Clasificación y sus consecuencias en la gestión de los sistemas y equipos del buque. AM4
AM16
AM17
BM1
BM2
BM4
BM5
BM7
BM8
BM9
BM11
BM15
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7

Contidos
Temas Subtemas
INSPECCIÓN E SOCIEDADES DE CLASIFICACIÓN 1- EVOLUCIÓN DAS SOCIEDADES DE CLASIFICACIÓN.
2- CONTROL POLO ESTADO REITOR DO PORTO
3- THETIS E SEGUIMENTO.
4- CODIGO ISM
5- CONVENIO MLC
6- CODIGO PBIP
7- VETTING
8- DIRECCIÓN XERAL DA MARIÑA MERCANTE.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba mixta A17 B1 B2 B4 B5 B8 B13 B14 B15 C6 C7 C9 10 25 35
Sesión maxistral A4 A16 B7 B9 B11 B12 B16 C3 C4 C5 10 25 35
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba mixta Prueba escrita para la valoración del aprendizaje
Sesión maxistral Exposición de los temas a tratar.

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición
Seguimiento de los trabajos realizados por el alumno

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A17 B1 B2 B4 B5 B8 B13 B14 B15 C6 C7 C9 Realización de diversas pruebas de los temas tratados durante las clases. 100
 
Observacións avaliación

Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW, e recolleito no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación.


PARA A AVALIACIÓN CONTINUA SERÁ NECESARIO SUPERAR, POLO MENOS, O 50% +1  DAS PROBAS REALIZADAS DURANTE O CURSO.

AS PERSOAS QUE NON POIDAN ALCANZAR ESTE NÚMERO DEBERÁN IR A EXAME FINAL NA DATA OFICIAL.


Fontes de información
Bibliografía básica

Normativa de las Sociedades de Clasificación: LLoyd´s register of Shipping, Bureau Veritas, Germaniche LLoyd´s, American Bureau.

Normativa Nacional de las Capitanías de Puerto.

Normativa Internacional sobre la prevención de la vida humana en el mar.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías