Identifying Data 2020/21
Subject (*) Inspection and Classification Societies Code 631480207
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Bouzon Otero, Rebeca
E-mail
rebeca.bouzon@udc.es
Lecturers
Bouzon Otero, Rebeca
E-mail
rebeca.bouzon@udc.es
Web
General description
Contingency plan 1. Modificacións dos contidos
O número de temas a tratar pode reducirse en función das posibilidades de comunicación cos estudantes.

2. Metodoloxías
A sesión maxistral celebrarase durante as horas ordinarias de clase por vía electrónica a través da plataforma Teams.
A proba mixta convértese en telemática a través da plataforma Moodle.
Os traballos entregaranse por correo electrónico e supervisaranse a través da plataforma Teams.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico.
Equipos.
Moodle.

4. Cambios na avaliación
Realizaranse traballos e probas mixtas cuxa porcentaxe de avaliación se estableza:
40% proba mixta
60% Traballa sobre os temas tratados.


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
A4 Elaborar plans de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, a nivel de xestión.
A16 Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión.
A17 Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B8 Versatilidade.
B9 Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C9 Falar ben en público

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocer el procedimiento de inspección de un buque. AC4
AC16
AC17
BC1
BC2
BC4
BC5
BC7
BC8
BC9
BC11
BC12
BC13
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC9
Elaboración de informes AC4
AC16
AC17
BC1
BC2
BC4
BC5
BC7
BC8
BC9
BC11
BC14
BC16
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
Conocer carcaterísticas y funciones de las Sociedades de Clasificación y sus consecuencias en la gestión de los sistemas y equipos del buque. AC4
AC16
AC17
BC1
BC2
BC4
BC5
BC7
BC8
BC9
BC11
BC15
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7

Contents
Topic Sub-topic
INSPECCIÓN E SOCIEDADES DE CLASIFICACIÓN 1- EVOLUCIÓN DAS SOCIEDADES DE CLASIFICACIÓN.
2- DIRECCIÓN XERAL DA MARIÑA MERCANTE.
3- CONTROL POLO ESTADO REITOR DO PORTO
4- THETIS E SEGUIMENTO.
5- CODIGO ISM
6- CONVENIO MLC
7- CODIGO PBIP
8- VETTING

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Mixed objective/subjective test A17 B1 B2 B4 B5 B8 B13 B14 B15 C6 C7 C9 10 25 35
Guest lecture / keynote speech A4 A16 B7 B9 B11 B12 B16 C3 C4 C5 10 25 35
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Mixed objective/subjective test Prueba escrita para la valoración del aprendizaje
Guest lecture / keynote speech Exposición de los temas a tratar.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Description
Seguimiento de los trabajos realizados por el alumno

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test A17 B1 B2 B4 B5 B8 B13 B14 B15 C6 C7 C9 Realización de diversas probas dos temas tratados durante as clases. 100
 
Assessment comments

Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW, e recolleito no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación.

PARA A AVALIACIÓN CONTINUA SERÁ NECESARIO SUPERAR, POLO MENOS, O 50% +1  (de los temas tratados en clase) DAS PROBAS REALIZADAS DURANTE O CURSO.

El alumno con reconocimiento de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia según lo establece "LA NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A PERMANENCIA E A PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES DE GRAO E MÁSTER UNIVERSITARIO NA UNIVERSIDADE DA CORUÑA" tendrá derecho a presentarse en una prueba objetiva con posibilidad de obtener el 100% de la nota.


Sources of information
Basic

Normativa de las Sociedades de Clasificación: LLoyd´s register of Shipping, Bureau Veritas, Germaniche LLoyd´s, American Bureau.

Normativa Nacional de las Capitanías de Puerto.

Normativa Internacional sobre la prevención de la vida humana en el mar.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.