Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Inglés Técnico Marítimo Código 631G01275
Titulación
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Formación básica 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Profesorado
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Web
Descrición xeral A asigantura trata de dotar o alumno dunha base amplia en terminoloxía básica relacionada coas instalacions e operacions do buque así como dunha competencia comunicativa falada , escrita e lectora que lle permita desenrolar as súas funcions profesionais nun ambiente internacional, así como redactar correspondencia comercial e técnica utilizando términos comerciais así como abreviaturas e expresions propias do mundo marítimo no que desenrolará a súa actividade.
El curso incluirá diversos procedimientos recomendados por la OMI para la formación de marinos. Así mismo desarrollará las capacidades de los alumnos para la utilización del idioma a un nivel medio/alto con el empleo de terminología propia de Inglés Marítimo hasta alcanzar un nivel que les permita la comprensión y utilización de la lengua acorde con los requisitos del International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW 78/95)

Competencias do título
Código Competencias do título
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B8 Aprender en ámbitos de teleformación.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B19 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Mellorar as capacidades linguísticas mediante o autoaprendizaxe e as TIC B1
B8
B12
C3
Realizar eficazmente as comunicacións nun entorno profesional internacional A11
A19
B4
Recibir e transmitir informacions profesionais en inglés técnico marítimo A10
B5
B6
C2
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. B18
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. B19
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades C12
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. C13

Contidos
Temas Subtemas
UNIT 1: WORKING ON BOARD 1.1: The shipping company.
1.2. Maritime organizations
1.3. STCW requirements
1.4 Other documents
1.5 The recruitment system
1.6 Get on board
UNIT 2: THE HARBOUR Definition and harbour services
UNIT 3: THE SHIP 3.1 Basic Concepts: general vocabulary, shipbuilding, stability
3.2 Cargo Handling & Care: classification of ships, cargo documents, inspection & survey
3.3 Accomodation
3.4 The Engine Room
UNIT 4: BRIDGE WATCHKEEPING
4.1 Navigation: pilotage, astronomical navigation, position and course.
4.2. Bridge description: navigational equipment. The chart room. The radio room.
4.3 Weather and tides
4.4 Waterways and natural features
4.5 The rules of the road (CollRegs)
4.6 Buoyage
UNIT 5: SHIPHANDLING 5.1 Introduction: rudders, propellers and manoeuvrability
5.2 Shiphandling: anchoring, berthing, leaving berth and underway.
5.3 Pilot on board and tug assistance
5.4 SMCPs Shiphandling communications: engineroom orders, helm orders, manoeuvring fore and aft
5.5 Ocean Towing

UNIT 6: SHIP AND ENGINE MAINTENANCE Tools and equipment

UNIT 7: THE CREW The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
UNIT 8: SAFETY AND SECURITY ON BOARD 8.1. Security
8.2 Occupational safety and Maritime casualties
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
8.5 SMCPs for safety
UNIT 9: MARITIME COMMUNICATIONS
9.1. Communications equipment
9.2. Routine communications: on board, ship to ship and ship to shore. SMCPs
9.3. Safety communications: distress, urgency and safety. SMCPs
The development and overcoming of these contents, together with those corresponding to other subjects that include the acquisition of specific competencies of the degree, guarantees the knowledge, comprehension and sufficiency of the competencies contained in Table AII / 2, of the STCW Convention, related to the level of management of chief mates of the Merchant Navy, on ships without gross tonnage limitation and Master up to a maximum of 3.000 GT. Table A-II / 2 of the STCW Convention.

Mandatory minimum requirements for certification of masters and chief mates on chief on ships of 500 gross tonnage or more.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Aprendizaxe colaborativa A11 A19 B4 B6 B18 C2 12 0 12
Lecturas A10 B18 C2 10 0 10
Traballos tutelados A10 A11 B1 B5 B8 B12 B18 B19 C2 C3 C13 1 10 11
Proba oral A11 B4 B18 C2 C12 1 5 6
Proba obxectiva A11 A19 B18 C2 1 0 1
Proba de resposta múltiple A11 B18 C2 1 0 1
Presentación oral A11 A19 B4 B18 C2 C12 8.5 0 8.5
Prácticas a través de TIC B1 B5 B8 B12 B19 C3 C13 20 60 80
Sesión maxistral A11 A19 B4 B6 B18 C2 15 0 15
 
Atención personalizada 5.5 0 5.5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Aprendizaxe colaborativa Relacionado cos temas das sesions maxistrais, requerirase aos alumnos a realización de actividades, ben en solitario, en parellas ou en pequenos grupos, sobre diversas temáticas. Estas actividades poranse en común na aula, beneficiándose todos os alumnos das informacións recabadas polos seus compañeros.
Lecturas Levaranse a cabo clases sobre determinados temas nas que o material central serán documentos e informes reales de traballo no ámbito marítimo. Sobre esta documentación os alumnos realizarán tarefas específicas para fomentar a comprensión lectora e a pronunciación.
Traballos tutelados Ademais dos traballos propostos para a aprendizaxe colaborativa, proporanse outros, tutelados e de carácter individual naqueles temas que necesiten especial profundización.
Proba oral Proponse a realización dunha breve proba oral co fin de comprobar os avances do alumno con relación as súas destrezas oral e auditiva.
Proba obxectiva A proba obxectiva consistirá nun exame teórico sobre os contidos desenrolados na asignatura
Proba de resposta múltiple Realización dun test tipo Marlins
Presentación oral Levaránse a cabo varias intervencións orais na aula o longo do curso
Prácticas a través de TIC Propoñeranse unha serie de actividades que o alumnado terá que realizar na aula e no seu tempo de autoestudo utilizando as TIC.
Sesión maxistral Cada un dos temas propostos no apartado 3. Contidos, será desenrolado en sesión maxistral .

Atención personalizada
Metodoloxías
Aprendizaxe colaborativa
Traballos tutelados
Proba oral
Descrición
As actividades relacionadas coa aprendizaxe colaborativa, prácticas a través das TIC e traballos tutelados requerirán da atención personalizada do profesor, que establecerá horas de tutoría especiais para realizar o seguemiento de tales actividades.
Por outra parte a prueba oral requiere dunha evaluación individualizada.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple A11 B18 C2 De acordo cos requisitos internacionais de dominio do inglés marítimo, realizarase unha proba de tipo "Marlins". Seguindo o baremo establecido na dita proba, considerarase superada coa consecución do 80%. Para a adxudicación da puntuación seguirase o seguinte baremo:
0-29% - 1 punto
30-39% - 2 puntos
50-69% - 3 puntos
70-79% - 4 puntos
80- 89 %- 5 puntos
90-100% - 6 puntos
Avaliación continua: será necesario asistir polo menos ao 80% das clases maxistrais, a realización de polo menos o 80% das actividades propostas (aprendizaxe colaborativa, prácticas TIC) e traballo tutelado.
Avaliación final única: será necesario entregar o 100% das prácticas TIC
É necesario obter 4 puntos nesta proba para facer unha media coas demais probas e actividades avaliables da materia.
60
Prácticas a través de TIC B1 B5 B8 B12 B19 C3 C13 Consistirá na realización de actividades a través do campus virtual.
Para a avaliación continua é necesario realizar a lo menos o 80% de estas actividades.
Este apartado será obrigatorio pero no computará para los alumnos de avaliación final única.
9
Proba obxectiva A11 A19 B18 C2 Avaliación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos na aula (aprendizaxe colaborativa) e o traballo tutelado
Avaliación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC
A nota mínima para superar a proba será de 1 punto
15
Aprendizaxe colaborativa A11 A19 B4 B6 B18 C2 Para a avaliación continua é necesario realizar o 80% do traballo proposto neste apartado.
Este apartado non será obrigatorio nin computará para o alumnado cunha única avaliación final.
1
Traballos tutelados A10 A11 B1 B5 B8 B12 B18 B19 C2 C3 C13 Para a avaliación continua é necesario realizar o traballo proposto neste apartado.
Este apartado non será obrigatorio nin computará para o alumnado cunha única avaliación final.
5
Proba oral A11 B4 B18 C2 C12 Consitirá nunha proba oral individual
Avaliación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos na aula (aprendizaxe colaborativa) e o traballo tutelado
Avaliación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC.
Esta proba computará 2,5 puntos para os alumnos de avaliación final única.
10
 
Observacións avaliación

Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 do Código STCW e as súas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaluación.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo do profesor. 


Fontes de información
Bibliografía básica TN Blakey (2001). English for maritime studies. China: Longman
Varios (2006). MarEng web-based maritime english learning tool.
Nisbet, Kutz y Logie (1997). Marlins English for Seafarers 1 y 2. UK: Marlins
Murrel, Nagliati y Canestri (2010). Safe sailing.
Varios (2009). Secma Tool.
Van Kluijven (2003). The international maritime language programme. Netherlands: Alk &Heijnen

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías