Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A46 |
Conocer la normativa nacional e internacional aplicable a las actividades relacionadas con el transporte marítimo y las operaciones portuarias. |
B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B20 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Que el alumno llegue a conocer los fundamentos del derecho |
A10 A11
|
B2 B3 B13 B14
|
C8
|
Que se familiarice con todos los Convenios Internacionales del ámbito marítimo |
A46
|
B2 B3 B9 B20
|
C4 C7
|
Ser capaz a dar una respuesta coherente a los temas del derecho internacional estudiados |
A10 A11
|
B2 B3 B9 B20 B24
|
C4 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Cuestiones introductorias sobre Códigos y Convenios |
Concepto de convenio
Sujetos con capacidad para prodcuir Convenios
Efectos de los Convenios: Fuentes del derecho. |
2.-Organismos internacionales marítimos |
Organismos intergubernamentales marítimos
Organismos internacionales amrítimos privados |
3.-Códigos y Convenios marítimos |
-Sobre régimen jurídico del mar y de los fondos marinos
-Sobre la protección del medio marino y la contaminación
-Sobre seguridad y tráfico marítimo
-sobre el buque y el crédito marítimo
-Sobre la responsabilidad y sistemas de limitación
-Sobre contratos de utilización del buque
-Sobre accidentes marítimos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 A46 B2 B3 B9 C4 C7 C8 |
36 |
21 |
57 |
Traballos tutelados |
A10 A46 B2 B3 B13 B14 B20 B24 |
34 |
22 |
56 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
2 |
30 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Clases maxistrais teóricas, orientadas á adquisición de coñecementos e as súas aplicacións.
Clases interactivas con grupos reducidos e tutorías personalizadas. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso para asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 A46 B2 B3 B9 C4 C7 C8 |
Resolución de prácticas planteadas en el aula |
30 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
Prueba escrita |
30 |
Traballos tutelados |
A10 A46 B2 B3 B13 B14 B20 B24 |
Trabajo tutelado sobre un tema incluido en los contenidos de la GADU, a elección del alumno. |
40 |
|
Observacións avaliación |
El alumno con reconocimiento a dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia a clase deberá realizar las prácticas y el trabajo indicado por el profesor y que supervisará por vía telemática o en tutorías personalizadas. La prueba objetiva se realizará en la fecha convenida entre alumno y profesor.
Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus emiendas relacionadas con esta materia se tedrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
EMPARANZA SOBEJANO, A. y MARTÍN OSANTE, J.M. (2015). COMENTARIOS SOBRE LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. MARCIAL PONS
REMIRO BROTONS, A (1987). DERECHO INTERNACIONAL PÚBLICO. TECNOS
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., QUINTÁNS EIRAS, M.R. y DIAZ DE LA ROSA, A. (2012). ESTUDIOS DE DERECHO MARÍTIMO. THOMSON REUTERS ARANZADI |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|