Identifying Data 2020/21
Subject (*) Maritime Surveys Code 631G01314
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Optional 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Cao Feijóo, Genaro
E-mail
genaro.cao@udc.es
Lecturers
Cao Feijóo, Genaro
E-mail
genaro.cao@udc.es
Web
General description Que os alumnos coñezcan: os obxetivos, a normativa, procedementos, etc referentes as jnspeccions a que se ven sometidas a flota desde o ámbito marítimo terrestre. En especial aquelas como: do país rector do porto, do estado do pabellón e, das sociedades de clase.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non ha trocos pero poderase simplificar na medida do posible a exposición dos contidos da materia, facendo unha selección dos que se consideren fundamentais de cara a garantir a adquisición das competencias e resultados de aprendizaxe esenciais.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Non ha trocos, conseguintemente as metodoloxías docentes se manteñen.

*Metodoloxías docentes que se modifican
Para impartir/traballar tódalas metodoloxías empregarase o método de docencia máis axeitado (síncrona e/ou asíncrona), a través dos diversos programas, ferramentas ou plataformas dispostas pola UDC (sobre todo, seguindo a plataforma Moodle e as ferramentas do paquete Office 365, por exemplo, Outlook e/ou Teams)

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Atención a distancia empregando o medio más conveniente
Teléfono (ext. 4313)/Outlook/Teams/Skype: Manterase o horario de titoría oficial aberta a canles de comunicación directa co alumnado.
Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos” asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
Teams: unha sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola. Sesións adicionais segundo o demande o alumnado, ben nun grupo grande e/ou ben en grupos pequenos, segundo a demanda. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia

4. Modificacións na avaliación
Mantéñense as metodoloxías de avaliación con excepción da Mesa Redonda e, ademais, trócase a porcentaxe no peso da cualificación, incluído a asistencia, participación e aproveitamento das clases no caso de:
-Avaliación continua: Proba obxectiva (exames parciais e/ou final) 50%; Obradoiro (Traballo 35%; Defensa 15%)
-Convocatoria do 1º cuadrimestre e 2ª oportunidade: Proba obxectiva (examen final) 100%.

*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente
No referente ao “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia” o profesor pon a disposición do alumno os apuntes actualizados da materia en Moodle, non se lle exixe a asistencia a clase para a súa avaliación nas dúas oportunidades de xaneiro e xullo e no relativo ás titorías do profesor
Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos” asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
Teams: unha sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola. Sesións adicionais segundo o demande o alumnado, ben en nun grupo grande, ben en grupos pequenos, segundo a demanda. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non ha trocos pero podería facilitarse bibliografía en Moodle mediante copias de partes de obras que non excederán o 10% do cómputo total da obra, así como webgrafía por medio de enlaces a biblioteca virtual da UDC.



Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A43 Capacidad para llevar a cabo labores de inspección en relación al cumplimiento de los convenios y códigos internacionales relacionados con el ámbito marítimo.
A44 Capacidad para redactar informes técnicos.
A48 Capacidad para la planificación de inspecciones, auditorías internas y externas y elaboración de los correspondientes informes.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C11 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas. A10
A44
B13
C4
Resolver problemas de xeito efectivo. A10
A48
B22
C4
C6
Traballar de forma colaboradora. A10
A43
A44
B13
B22
C11
C12
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. A10
A43
A44
A48
B13
C4
C6
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. A10
A43
A44
A48
B13
B22
C4
C6
C12

Contents
Topic Sub-topic
As Inspeccions do Estado de bandeira do buque: O proceso de Inspección e aspectos que abarca.
Os Certificados Estatutarios: Normativa para a certificación e análise dos requisitos esenciais para atinxir a obtención e renovación dos mesmos.
As Sociedades de Clasificación: Estudio das súas funcións e análise do proceso para a obtención dos Certificados de Clase na fase de construcción do buque e a súa renovación ao longo da vida do mesmo.
O dobre papel das Sociedades de Clasificación.
As Regións MoU e o Estado Rector do Porto: Análise desde a súa implantación, procedementos de inspección con especial referencia ao París MOU e consecuencias no transporte marítimo.
Estudo pormenorizado das listas de comprobación a cumprimentar para atinxir un resultado satisfactorio.
As "Vetting inspections" Xénese e evolución deste tipo de inspeccións; contido das mesmas e análises das listas de comprobación establecidas nos requirimentos de varias Compañías "Vetting"
de prestixio.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Panel discussion A10 A48 B13 B22 C11 12 16 28
Seminar A43 C4 C12 22 12 34
Objective test A44 3 7 10
Workshop A10 A43 B13 B22 C6 40 28 68
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Panel discussion Coloquio por todos os integrantes da materia para o analise dos puntos mais importante do coñecemento a tratar, co aporte das opinios particulares do mismo.
Seminar Esposicción do docente dos temas da materia que se pretende coñecer, e que se adxuntan nos contidos da mesma.
Objective test Evaluación final da materia a facer unha vez rematada o curso e dentro do sistema ordinario en dúas veces, para que o alumno a supere ca calificación acadada según o nivel de coñecementos adquiridos.
Workshop Intercambio de pareceres por o grupo no tocante a os conceptos aprendidos, co aporte personalizado e tamen de sub-grupos da materia.

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Description
O docente atopase durante todo o curso a enteíra disposición do alumnado para calqueíra pregunta ou dúbida. así como aclaración necesaria dos contidos a aprender. Para elo existe un horario das titorias

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A44 Proba de evaluación dos coñecementos acadados por o alumnado durante o curso, do modo de test e maís conceptos a describir. 50
Workshop A10 A43 B13 B22 C6 Os alumnos participativos no seguimento do curso diariamente chegaran a acadar os coñecementos espostos tanto teoóico como prácticos.
Realizarán un traballo a elexir dos temas, para ser entregado. Logo será defendido na clase diante dos compañeiros e frofesor. Ambas partes teran o mesmo peso na avaliación.
30
Panel discussion A10 A48 B13 B22 C11 Intercambio de pareceres personalizados e como grupo no tocante os conceptos a aprender, cas preguntas aclaratorias que os demais mesmos do curso desexen facer ou plantexar.
Éstes faránse na clase
20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic IMO (2012). Procedimientos para la suoervision por el estado rector del puerto.
Zambonino Pulito, Maria (2008). Régimen Juridico de la M.M..
Kbowles Tim (2010). Tanker Vetting .Understanding the issues involved.
Kendel Lane. Buckley Janes (2009). The Bussines of Shipping.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.