Identifying Data 2020/21
Subject (*) Graduate Final Project. Nautical Operation of the Ship Code 631G01455
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate Yearly
Fourth Optional 12
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Enxeñaría de Computadores
Coordinador
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Lecturers
Campa Portela, Rosa Mary de la
Carracedo Dominguez, Jose Santiago
Costa Rial, Ángel Martín
Freire Piñeiro, Ramon
Lama Carballo, Francisco Javier
López López, María Natividad
Lopez Varela, Pablo
Louro Rodríguez, Julio
Louzan Lago, Felipe
Manteiga Outeiro, Minia
Pacheco Martínez, Eliseo Antonio
Pérez Canosa, José Manuel
Salgado Don, Alsira
Troya Calatayud, Jose Joaquin de
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
santiago.carracedo@udc.es
angel.costa@udc.es
ramon.freire@udc.es
javier.lama@udc.es
natividad.lopezl@udc.es
pablo.lopez@udc.es
julio.louro@udc.es
felipe.louzan@udc.es
minia.manteiga@udc.es
eliseo.pacheco@udc.es
jose.pcanosa@udc.es
alsira.salgado@udc.es
joaquin.troya@udc.es
Web
General description Como traballo final de síntesis dos coñecementos adquiridos durante todo-los cursos del Grao, o alumno deberá realizar un proxecto sobre un tema relacionado coas materias do Grao, supervisado por un director, e que finalizará coa sua exposición e defensa ante o correspondente tribunal
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se contemplan
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, TEAMS, e-mail en horario letivo
4. Modificacións na avaliación
A exposición e defensa farase necesariamente vía TEAMS
*Observacións de avaliación:
Non hay
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hay

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo.
A2 Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego de representación gráfica.
A3 Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións.
A4 Coñecer e construír as Proxeccións Cartográficas Perspectivas empregadas en Navegación, os seus antecedentes e uso.
A5 Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva.
A6 Localizar avarías sistematicamente nun equipo electrónico.
A7 Ensamblar e realizar tarefas básicas de mantemento e reparación de equipos informáticos. Instalar e manexar sistemas operativos e aplicacións informáticas. Instalar e realizar as tarefas básicas de xestión de redes de ordenadores.
A8 Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas.
A9 Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente.
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A12 Navegar, con seguridade e respecto ao medioambente, en Buques Tanque.
A13 Coñecer o funcionamento e alcance do seguro marítimo no ámbito nacional e internacional.
A14 Planificar e dirixir unha travesía, determinar a situación por calquera medio de navegación, e dirixir a navegación.
A15 Realizar unha garda de navegación segura.
A16 Manter a seguridade da navegación utilizando o radar, a ARPA e os modernos sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A18 Responder a sinais de socorro no mar.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
A20 Transmitir e recibir información mediante todo tipo de sinais.
A21 Manobrar e gobernar o buque en todas as condicións.
A22 Cargar, manipular e estibar do xeito axeitado as diferentes mercadorías transportables nun buque.
A23 Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación.
A24 Manter a navegabilidade do buque.
A25 Operar os sistemas de Prevención, control e loita contraincendios a bordo.
A26 Operar os dispositivos de salvamento.
A27 Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas.
A28 Planificar e controlar a derrota meteo-oceanográfica.
A29 Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia.
A30 Utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria.
A31 Transporte de cargas perigosas.
A32 Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos.
A33 Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo.
A34 Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade.
A35 Organizar e dirixir a tripulación.
A36 Organizar, administrar e prestar os coidados médicos a bordo.
A37 Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións.
A38 Ser capaz de identificar, analizar e aplicar os coñecementos adquiridos nas distintas materias do Grao, a unha situación determinada formulando a solución técnica máis axeitada dende o punto de vista económico, ambiental e de seguridade.
A39 Ser capaz de inspeccionar y elaborar informes sobre defectos y daños a los espacios de carga, escotillas y tanques de lastre.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de xeito efectivo.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Aprender en ámbitos de teleformación.
B9 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B10 Versatilidade.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B16 Organizar, planificar e resolver problemas.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Demonstration of the skills acquired during the undergraduate courses that will be reflected in the preparation of a Final Degree Project of a transversal nature with respect to the subjects studied A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A27
A28
A29
A30
A31
A32
A33
A34
A35
A36
A37
A38
A39
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B22
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C12

Contents
Topic Sub-topic
As final work of synthesis of the knowledge acquired during all the courses of the Degree, the student have to realize a project on a subject related to the matters of the Degree, supervised by a director, and that will end with an oral presentation before the corresponding examining board.. This academic work will reflect the interdisciplinary knowledge of learning outcomes throughout the grade, with emphasis on the chosen topic Cualquiera de los temas correspondientes a las diferentes materias cursadas en la titulación.
The development and overcoming of these contents, together with those corresponding to other subjects that include the acquisition of specific competencies of the degree, guarantees the knowledge, comprehension and sufficiency of the competencies contained in Table AII / 2, of the STCW Convention, related to the level of management of chief mates of the Merchant Navy, on ships without gross tonnage limitation and Master up to a maximum of 3.000 GT. Table A-II / 2 of the STCW Convention.

Mandatory minimum requirements for certification of masters and chief mates on chief on ships of 500 gross tonnage or more.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis A2 A3 A4 A5 A10 A11 A13 A14 A19 A23 A27 A28 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B12 B14 B15 B16 B22 C2 C3 C5 C6 0 50 50
Speaking test A2 A3 A4 A10 A11 A19 A29 A38 B2 B3 B4 B5 B7 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C3 C4 C12 1 4 5
Supervised projects A1 A3 A4 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A24 A25 A26 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 A36 A37 A38 A39 B2 B3 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C7 C8 C12 15 220 235
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Consultation of the documentary sources of the subjects of the Degree and other sources related to the project to be done.
Speaking test The student must carry out an oral presentation before an examining board.Such board is proposed by the Degree Final Project Committee to verify its authenticity and confirm that the student has acquired the intended knowledge.
Supervised projects The student have to carry out an individual and transversal project on the competences related to the contents of the Degree course. The work will be supervised by a professor of the Degree in Nautical and Maritime Transport.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
The proyect director will attend any query made by the student in the tutoring schedules, by email or at any time agreed by email or telephone.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Speaking test A2 A3 A4 A10 A11 A19 A29 A38 B2 B3 B4 B5 B7 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C3 C4 C12 Public presentation of supervised work 40
Supervised projects A1 A3 A4 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A24 A25 A26 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 A36 A37 A38 A39 B2 B3 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C7 C8 C12 Aspects related to the writing and written presentation of the supervised academic work will be valued, such as its adjustment to the norms established in the regulation, the relevance of the treated topic or its transversality. 60
Document analysis A2 A3 A4 A5 A10 A11 A13 A14 A19 A23 A27 A28 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B12 B14 B15 B16 B22 C2 C3 C5 C6 The analysis of the documentary sources is the basis for carrying out the supervised academic work, so it does not have an independent qualification. 0
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

In the website of the ETSNM and in the Moodle  the regulation that describes the purpose, objectives, and process for the completion and presentation of the Graduate Final Project can be found. The student must follow such regulation.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.