Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Inglés Aplicado Código 631G01502
Titulación
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Optativa 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Profesorado
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Web
Descrición xeral Comunicaciones internas e externas en Inglés
Xestión de recursos na ponte de mando en inglés
Xestión da documentación do buque e da carga
Relacións interculturais

Competencias do título
Código Competencias do título
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A15 Realizar unha garda de navegación segura.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A18 Responder a sinais de socorro no mar.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
A37 Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprender a aprender B1
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. B4
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. A37
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. A19
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. A17
Responder a sinais de socorro no mar. A18
Realizar unha garda de navegación segura. A15
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. A11
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B7
Traballar de forma colaboradora. B6
Capacidade de adaptación a novas situacións. B11
Traballar de forma autónoma con iniciativa. B5
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. B13
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. B12
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. C2
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. B22
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo B4
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. A10
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C8
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. C5
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. C13
Capacidade de análise e síntese. B14
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. B18
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. B15

Contidos
Temas Subtemas
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS 1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS 2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS 3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
UNIT 4: PORT OPERATIONS 4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management
UNIT 5: PSC- VETTING 5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR 6.1. Dry dock
6.2. Repair list
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS 7.1. Cultural awareness
7.2. Multicultural teams
7.4. Intercultural communication

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 17 17 34
Simulación A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 15 0 15
Prácticas a través de TIC A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 5 10 15
Portafolios do alumno A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 1 15 16
Traballos tutelados A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 3 30 33
Discusión dirixida A11 A19 B4 B13 B18 C2 19 0 19
Proba obxectiva A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 2 10 12
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases expositivas sobre a terminoloxía propia das comunicacions buque-buque, buque-terra, manexo da carga, inspeccions, etc.
Simulación práctica de conversacions mantidas en diferentes situacions do traballo a bordo, tales coma maniobras, cambio de guardia, etc., realizadas en ambientes simulados
Prácticas a través de TIC Traballo práctico sobre vocabulario das comunicacions no ámbito marítimo
Portafolios do alumno Traballo sobre a terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo
Traballos tutelados Redacción e exposición dun artículo técnico.
Discusión dirixida práctica de conversacions e xestion de documentación realcionada co exercicio da profesion realizada na aula
Proba obxectiva Os alumnos que asistan polo menos ao 80% das clases presenciais e fagan polo menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser evaluados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Portafolios do alumno
Prácticas a través de TIC
Descrición
A realización das tarefas propstas polo profesor fora da aula e a preparación para as tafeas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A11 A19 B4 B13 B18 C2 A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. 20
Traballos tutelados A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. 15
Sesión maxistral A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 Asistencia a clases maxistrais e realización das tarefas propostas. 10
Simulación A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 Asistencia e aproveitamento das clases de simulación propostas . 20
Portafolios do alumno A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 O alumno fará durante o curso unha serie de exercicios relacionados coa terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo. A entrega de estos exercicios conformará o portafolio do alumno.
10
Prácticas a través de TIC A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 Faranse prácticas en el laboratorio de informática relacionadas coa terminoloxía marítima. 5
Proba obxectiva A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 Os alumnos que cumplan os obxetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxetiva complementaria.
20
 
Observacións avaliación
<p>Aqueles&nbsp;alumnos que non participen da evaluación continua da materia o longo&nbsp;do curso (asistencia&nbsp;o 80% de clases maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a esta proba e obrigatoria a entrega dos exercios do portafolio e do traballo tutelado. Esta proba estará composta de catro partes con valoración independente unha proba escrita (10%), un listening (20%), unha proba de simulacion e/ou role playing (45%), a presentación&nbsp;e exposición oral&nbsp;dun traballo&nbsp;tutelado (25%)</p><p>Os criterios de avaliación contemplados no A-II/1 del Código
STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, teranse en
conta a hora de deseñar e realizar a avaliación.</p>

Fontes de información
Bibliografía básica

Se utilizarán además otros recursos electrónicos tales como MarEng Project o TUMSAT initiative.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías