Identifying Data 2020/21
Subject (*) Applied English Code 631G01502
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Lecturers
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Web
General description Comunicaciones internas e externas en Inglés
Xestión de recursos na ponte de mando en inglés
Xestión da documentación do buque e da carga
Relacións interculturais
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas a través de TIC Traballo práctico sobre vocabulario das comunicacions no ámbito marítimo
Traballos tutelados Redacción e exposición dun traballo baseado no uso de documentación profesional real.

*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba obxectiva A proba obxectiva consistirá nunha entrevista persoal a través de TEAMS sobre os contidos desenrolados na asignatura
Proba oral Proponse a realización dunha breve proba oral co fin de comprobar os avances do alumno con relación as súas destrezas oral e auditiva. Esta proba realizarase ben a través de TEAMS ou mediante a grabación dun video.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, TEAMS e correo electrónico De forma síncrona durante o horario de clases e titorías. De forma asíncrona en horario lectivo

4. Modificacións na avaliación
Prácticas a través de TIC (30) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Traballos tutelados (20) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Proba oral (30) Realización dunha breve proba oral a través de TEAMS ou grabación de video
Proba obxectiva (20) Entrevista persoal a través de TEAMS

*Observacións de avaliación:
Dado que non existen restriccións ni resultados mínimos para a superación da materia, e tendo en conta a desigual participación do alumnado no seguemento da mesma, principalmente nas actividades de evaluación continua propostas, faise necesario establecer unha proba obxectiva e unha proba oral que permita a todos os estudantes ser avaliados en igualdade de condicións para superar a materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificación. Todo o material necesario para a superación da asignatura está a disposición no Moodle, así como os enlaces as páxinas web de interés se as houbese.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A15 Realizar unha garda de navegación segura.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A18 Responder a sinais de socorro no mar.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
A37 Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Aprender a aprender. B1
Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo. B4
Usar correctamente los diferentes aparatos de navegación y radiocomunicaciones. A37
Utilizar las frases normalizadas de la OMI para las comunicaciones marítimas, y empleo del inglés hablado y escrito. A19
Adoptar las medidas adecuadas en casos de emergencias A17
Responder a señales de socorro en la mar. A18
Realizar una guardia de navegación segura. A15
Emplear el inglés, hablado y escrito, aplicado a la navegación y el negocio marítimo. A11
Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano y como profesional. B7
Trabajar de forma colaborativa. B6
Capacidad de adaptación a nuevas situaciones B11
Trabajar de forma autónoma con iniciativa. B5
Comunicar por escrito y oralmente los conocimientos procedentes del lenguaje científico. B13
Uso de las nuevas tecnologías TIC, y de Internet como medio de comunicación y como fuente de información. B12
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero. C2
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse B22
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. C3
Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo. B4
Redactar e interpretar documentación técnica y publicaciones náuticas. A10
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. C8
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. C5
Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo. C13
Capacidad de análisis y síntesis. B14
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero B18
Capacidad para adquirir y aplicar conocimientos. B15

Contents
Topic Sub-topic
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS 1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS 2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS 3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
UNIT 4: PORT OPERATIONS 4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management
UNIT 5: PSC- VETTING 5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR 6.1. Dry dock
6.2. Repair list
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS 7.1. Cultural awareness
7.2. Multicultural teams
7.4. Intercultural communication

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 17 17 34
Simulation A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 15 0 15
ICT practicals A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 5 10 15
Student portfolio A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 1 15 16
Supervised projects A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 3 30 33
Directed discussion A11 A19 B4 B13 B18 C2 19 0 19
Objective test A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 2 10 12
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentation classes on ship to ship, ship to shore communications, cargo handling, inspections, etc.
Simulation Training on several situational conversations related with on board duties, such as manoeuvring, watch relief, etc.
ICT practicals Practicals on maritime communications vocabulary.
Student portfolio Set of students' assignments on maritime communications terminology.
Supervised projects Writting and presentation of a technical article.
Directed discussion Conversation training and professioinal documentation management.
Objective test The students that attend at least to 80% of keynote speeches and do at least 80% os required assignments could be subjeted to continuos evaluation. The students that don't achieve the attendance requirements (80% minimum) must do an examination on subject contents.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Student portfolio
ICT practicals
Description
To do ITC practicals and supervised projects and to prepare students' portfolio the professor's supervision and personalized attention is required.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Directed discussion A11 A19 B4 B13 B18 C2 A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. 20
Supervised projects A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 Carrying out and presentation of a particular proposed assignment. 15
Guest lecture / keynote speech A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 Guest lecture/keynot speech attendance and carrying out of proposed tasks. 10
Simulation A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 Simulation classes attendance and progress. 20
Student portfolio A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 The student should complete a set of exercises related with maritime communications vocabulary. The delivery of such exercises is the student's portfolio. 10
ICT practicals A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 ICTs practical at computers' room on maritime terminology. 5
Objective test A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 Those students that achieve the previously proposed objectives should carry out an extra objective test. 20
 
Assessment comments
<p>Those students that don't take part in continuous evaluation (80% of class attendance) must complete a comprehensive&nbsp;final test. To carry out such a test&nbsp;the delivery of student portfolio and&nbsp;supervised project is compulsory. The final test is composed of four independent parts (it is necesary to pass all them): written test (10%), listening (20%), simulation or role playing test (45%), and supervised project presentation (25%).</p><p>The assessment critieria reflected on table&nbsp; A-II/1 of the STCW Code, and also reflected in the Quality System, are taken into account to design and perform the assessment.</p>

Sources of information
Basic

Se utilizarán además otros recursos electrónicos tales como MarEng Project o TUMSAT initiative.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.