Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Xestión da Náutica Deportiva Código 631G01503
Titulación
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Sánchez Girón, Javier Ramón
Correo electrónico
javier.sanchez5@udc.es
Profesorado
Sánchez Girón, Javier Ramón
Correo electrónico
javier.sanchez5@udc.es
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican
Todas as metodoloxías citadas previamente serán levadas a cabo de forma telemática (Teams) co apoio de Moodle para a entrega dos problemas, exercicios e traballos tutelados
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
orreo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais, para resolver dubidas e facer o seguimento dos exercicios tutelados. - Moodle: A través de foros. - Teams: Sesións en gran grupo e grupos medianos e reducidos para o avance dos contidos teóricos-prácticos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario oficial da Escola
4. Modificacións na avaliación
A Avaliación realizarase de forma telemática
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo.
A5 Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva.
A13 Coñecer o funcionamento e alcance do seguro marítimo no ámbito nacional e internacional.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A27 Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas.
A33 Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo.
A34 Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B10 Versatilidade.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B17 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B19 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B21 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
B24 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A1
A5
A13
A17
A27
A33
A34
B1
B4
B5
B6
B10
B11
B12
B15
B17
B18
B19
B21
B24
C4
C5

Contidos
Temas Subtemas
Introducción a la náutica deportiva y de recreo
Aspectos jurídicos del buque o embarcación de recreo
La práctica de la náutica deportiva
Puertos
Puertos deportivos
Organización y administración de las instalaciones náuticas
Coordinación de los servicios de seguridad y prevención
El entorno económico y laboral en la actualidad Conocimiento y manejo de embarcaciones de recreo y deportivas
Seguridad de las IND
Navegación a vela

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A13 A27 B4 0 10 10
Saídas de campo A5 A17 A33 B1 B6 B11 C4 0 30 30
Sesión maxistral A34 B5 B10 B15 B17 B21 60 0 60
Práctica de actividade física B12 B18 B19 B24 C5 0 30 30
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Trabajos relacionados con la materia impartida en clase
Saídas de campo Visita a instalaciones náutico deportivas.
Sesión maxistral Sesiones magistrales sobre los contenidos de la materia
Práctica de actividade física Se trata de enseñar al alumno el manejo de las embarcaciones disponibles en el aula náutica (principalmente las de vela ligera).
Maniobra de los cruceros Breogan IV y Marineda

Atención personalizada
Metodoloxías
Práctica de actividade física
Descrición
Se trata de enseñar al alumno el manejo de las embarcaciones disponibles en el aula náutica (principalmente las de vela ligera).
Maniobra de los cruceros Breogan IV y Marineda

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Práctica de actividade física B12 B18 B19 B24 C5 Se trata de enseñar al alumno el manejo de las embarcaciones disponibles en el aula náutica (principalmente las de vela ligera).
Maniobra de los cruceros Breogan IV y Marineda
20
Traballos tutelados A1 A13 A27 B4 Trabajos relacionados con la materia impartida en clase 20
Saídas de campo A5 A17 A33 B1 B6 B11 C4 Visita a instalaciones náutico deportivas. 20
Sesión maxistral A34 B5 B10 B15 B17 B21 Sesiones magistrales sobre los contenidos de la materia 40
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías