Identifying Data 2015/16
Subject (*) Electrónica Analóxica e de Potencia Code 631G02363
Study programme
Grao en Tecnoloxías Mariñas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Electrónica e Sistemas
Enxeñaría Industrial
Coordinador
Bregains Rodriguez, Julio Claudio
E-mail
julio.bregains@udc.es
Lecturers
Bregains Rodriguez, Julio Claudio
Perez Castelo, Francisco Javier
E-mail
julio.bregains@udc.es
francisco.javier.perez.castelo@udc.es
Web http://moodle.udc.es
General description Nesta materia adquírense os coñecementos e competencias que permiten ao alumno analizar, detectar averías e supervisar os principais equipos e sistemas electrónicos do buque.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade.
A2 CE2 - Capacidade para a dirección, organización e operación das actividades obxecto das instalacións marítimas no ámbito da súa especialidade.
A3 CE3 - Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento.
A8 CE8 - Capacidade para realizar actividades inspectoras de acordo co establecido na normativa europea referente ao control polo estado do porto.
A17 CE17 - Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas.
A18 CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica.
A48 CE33 - Vigilar el cumplimiento de las prescripciones legislativas.
A62 CE52 - Exercer como oficial ETO da Mariña Mercante, logo de superados os requerimentos esixidos pola Administración Marítima
A63 CE53 - Supervisar o funcionamento dos sistemas eléctricos, electrónicos e de control
A68 CE58 - Manter e reparar o equipo eléctrico e electrónico
A70 CE60 - Manter e reparar os equipos de navegación da ponte e dos sistemas de comunicación do buque
A71 CE61 - Manter e reparar os sistemas eléctricos, electrónicos e automáticos de control da maquinaria de cuberta e do equipo de manipulación da carga
B1 CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual
B2 CT2 - Resolver problemas de forma efectiva.
B3 CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B4 CT4 - Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 CT5 - Traballar de forma colaboradora.
B6 CT6 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B9 CT9 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións.
C1 C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C10 CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos
C11 CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
C12 CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
C13 CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer os compoñentes electrónicos básicos de circuítos utilizados en diferentes sistemas do buque. Coñecer os circuítos básicos que poden configurarse cos compoñentes antes citados. A3
A17
A18
A62
A63
B1
B2
B4
B5
B9
C1
C2
C3
C10
C11
C12
C13
Adquirir os conceptos fundamentais co obxectivo de analizar e detectar averías e fallos nos sistemas electrónicos ligados aos procesos de navegación e de control do buque. A1
A2
A3
A8
A17
A18
A62
A63
A68
A70
A71
B1
B2
B3
B5
B6
B9
C1
C3
C4
C5
C10
C11
C12
C13
Coñecer os esquemas básicos de circuítos electrónicos relacionados cos sistemas de comunicación, de maniobra e de control do buque. Ser capaz de supervisar o funcionamento dos equipos e sistemas electrónicos do buque. A1
A2
A3
A8
A17
A48
A62
A63
B1
B2
B5
B6
B9
C5
Saber operar, manter, reparar e poñer en marcha os equipos e sistemas electrónicos do buque. A1
A2
A3
A8
A17
A48
A62
A63
B1
B2
B3
B5
B6
B9
C5

Contents
Topic Sub-topic
TEMA 1: COMPOÑENTES ELECTRÓNICOS. 1.1. O diodo. Termos básicos de funcións periódicas: valor medio e valor eficaz.
1.1.1. Circuítos básicos con diodos: rectificadores de media onda e de onda completa. Circuíto co filtro de condensador.
1.2. O transistor bipolar BJT. Estados do transistor.
1.2.1. Circuítos básicos con BJTs: configuracións de emisor, base e colector común.
1.3. O transistor unipolar MOSFET.
1.3.1. Circuítos básicos con MOSFETs: configuracións de fonte común.
TEMA 2: AMPLIFICADORES. 2.1. Xeneralidades. Ganancia de tensión, de corrente e de potencia.
2.2. Amplificadores de tensión. Realimentación.
2.3. O amplificador operacional.
2.3.1. Aplicacións lineais dos AOs.
2.3.2. Aplicacións non lineais dos AOs.
TEMA 3. CIRCUÍTOS CON TRANSISTORES. 3.1. Osciladores.
3.2. Filtros pasivos e activos.
3.3. Circuítos de RF e microondas.
3.4. Amplificadores sintonizados.
3.5. Multiplicadores.
3.6. Mesturadores.
TEMA 4: FUNDAMENTOS DE ELECTRÓNICA DE POTENCIA. 4.1. Termos de potencia. Factor de potencia.
4.2. Métodos para a análise de circuítos de potencia.
4.3. Dispositivos Electrónicos de potencia. Tiristores, transistores y diodos.
4.3.1. Principios de funcionamento.
4.3.2. Control, limitacións y disipación.
TEMA 5: CONVERTEDORES AC-DC E CONVERTEDORES AC-AC. 5.1. Rectificadores controlados.
5.2. Reguladores de alterna.
5.3. Cicloconvertedores.
5.4. Control de Motores.
TEMA 6. CONVERTEDORES DC-DC. FONTES DE ALIMENTACIÓN CONMUTADAS E CONVERTEDORES DC-AC. 6.1. Convertedor buck, boost y buck-boost.
6.2. Convertedor flyback, forward y push-pull.
6.3. Inversor en ponte completa.
6.4. Inversores resoantes e PWM.
6.5. Control de Motores.
RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS (TITORÍAS EN GRUPO). GUÍA DE PROBLEMAS 1: Resolución de problemas de Circuítos con Diodos e Transistores Bipolares.

GUÍA DE PROBLEMAS 2: Resolución de problemas de Circuítos de Transistores Unipolares. Amplificadores Operacionais: aplicacións lineais y non lineais.

GUÍA DE PROBLEMAS 3: Resolución de problemas de Circuítos con Transistores I: Osciladores, Filtros e Circuítos RF. Amplificadores Sintonizados, Multiplicadores e Mesturadores.

GUÍA DE PROBLEMAS 4: Resolución de problemas de Circuítos de Potencia: Convertidores AC-DC.

GUÍA DE PROBLEMAS 5: Resolución de problemas de Circuítos de Potencia: Convertidores AC-AC.

GUÍA DE PROBLEMAS 6: Resolución de problemas de Circuítos de Potencia: Convertidores DC-DC. Fontes de alimentación.

GUÍA DE PROBLEMAS 7: Resolución de problemas de Circuítos de Potencia: Convertidores DC-AC. Inversores.
PRÁCTICAS DE LABORATORIO. PRÁCTICA 1: MEDIDAS I: Diodos e Transistores.
1.1. Xerador de funcións, polímetro e osciloscopio: medida de tensións e correntes con polímetro e osciloscopio.
1.2. Medidas de parámetros de rectificadores con diodos.
1.3. Medida de parámetros de circuítos con transistores bipolares.

PRÁCTICA 2: MEDIDAS II: Amplificadores Operacionais.
2.1. Medidas en circuítos con AOs: aplicacións lineais.
2.2. Medidas en circuítos con AOs: aplicacións non lineales.

PRÁCTICA 3: MEDIDAS III: Electrónica de Potencia I.
3.1. Medidas en circuítos rectificadores controlados.
3.2. Medida en circuítos reguladores de alterna.

PRÁCTICA 4: MEDIDAS IV: Electrónica de Potencia II.
4.1. Medidas en circuítos convertidores DC-DC.
4.2. Medidas en circuítos controladores de motores.
PRÁCTICAS A TRAVÉS DE TIC. PRÁCTICA TIC 1: SIMULACIÓNS I: Diodos e Transistores.
1.1. Obtención de curvas de tensións e correntes co simulador PSpice.
1.2. Simulación de parámetros de rectificadores con diodos.
1.3. Simulación de parámetros de circuítos con transistores bipolares.

PRÁCTICA TIC 2: SIMULACIÓNS II: Amplificadores Operacionais.
2.1. Simulación de circuítos con AOs: aplicacións lineais.
2.2. Simulación de circuítos con AOs: aplicacións non lineais.

PRÁCTICA TIC 3: SIMULACIÓNS III: Electrónica de Potencia I.
3.1. Simulación de circuítos rectificadores controlados.
3.2. Simulación de circuítos reguladores de alterna.

PRÁCTICA TIC 4: SIMULACIÓNS IV: Electrónica de Potencia II.
4.1. Simulación de circuítos convertidores DC-DC.
4.2. Simulación de circuítos convertidores DC-AC.
TRABALLOS TUTELADOS. RECTIFICADORES CONTROLADOS E NON CONTROLADOS.
RCR.1. Rectificador de onda completa con filtro de condensador.
RCR.2. Rectificador de onda completa con regulador de tiristor.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A3 A17 A63 B1 B9 C2 C11 24 48 72
Laboratory practice A2 A1 A8 A17 A18 A48 A62 A63 A68 A70 A71 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C4 C5 C10 C11 C12 C13 8 12 20
ICT practicals A8 A2 A1 A17 A18 A48 A62 A63 A68 A70 A71 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C3 C4 C5 C10 C11 C12 C13 8 12 20
Supervised projects A2 A3 A8 A17 A18 A48 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C11 C12 2 4 6
Speaking test B2 B3 B4 B6 C1 C4 C5 C10 C11 C12 0.25 1.25 1.5
Problem solving A17 A63 B1 B2 B4 B9 C2 C10 C11 C13 8 16 24
Mixed objective/subjective test A3 A17 A18 A63 B1 B2 B4 B6 B9 C1 C11 C12 C13 3 0 3
 
Personalized attention 3.5 0 3.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición didáctica, usando diapositivas e pizarra, dos contidos teóricos da materia. Se fomentará a participación activa dos alumnos realizando preguntas cuxa resposta requirirá algún tipo de razoamento utilizando os coñecementos adquiridos ata ese momento.
Laboratory practice Os alumnos desenvolverán unha serie de prácticas no Laboratorio de Electrónica traballando cos dispositivos adecuados (circuítos) e o material de medidas dispoñible. Xunto con ditas prácticas, os alumnos deberán responder a un conxunto de preguntas relacionadas cos temas a desenvolverse naquelas.
ICT practicals Os alumnos desenvolverán unha serie de prácticas en PC utilizando o software de simulación de circuítos electrónicos PSpice.
Supervised projects Os alumnos deberán realizar de forma autónoma un traballo proposto polo profesor de prácticas utilizando a ferramenta sóftware (TIC) de simulación de circuítos electrónicos PSpice. Adicionalmente, ao final do curso e para todos os alumnos que aproben a materia, o alumno poderá solicitar realizar un traballo adicional para optar a subir nota (ver sección de avaliación). A temática deste traballo adicional será proposta polo profesor e estará relacionada con algúns dos contidos da materia.
Speaking test Presentación e defensa oral por parte do alumno do traballo de práctica proposto polo profesor.
Problem solving Exposición didáctica, utilizando diapositivas e pizarra, de resolución de problemas similares aos que se propoñen na proba mixta. Os alumnos deberán resolver, nas datas estipuladas previamente e coa mesma metodoloxía que a dun exame, un conxunto de tests propostos polo profesor. Cada test consistirá en dous problemas sinxelos e unha pregunta cuxa resposta deberá xustificarse razoando.
Mixed objective/subjective test Proba escrita de teoría e resolución de problemas sobre os contidos expostos durante as sesións magistrales de todo o curso, na que se valorará tanto a comprensión de devanditos contidos como a súa aplicación á resolución de problemas.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Laboratory practice
Guest lecture / keynote speech
Supervised projects
Speaking test
Problem solving
Description
Sesión maxistral: Atender e resolver dúbidas do alumnado en relación á materia teórica exposta nas sesións maxistrais.

Prácticas de laboratorio: Atender e resolver dúbidas do alumnado en relación ás prácticas propostas ou realizadas no laboratorio.

Prácticas a través de TIC: Atender e resolver dúbidas do alumnado en relación ás prácticas propostas ou realizadas a través de TIC.

Traballos tutelados: Atender e resolver dúbidas do alumnado na realización autónoma dun traballo proposto polo profesor de prácticas.

Proba oral: Razoar co alumno os resultados do traballo tutelado proposto polo profesor de prácticas, co obxectivo de verificar a comprensión do mesmo e determinar tanto o grado de aproveitamento das prácticas realizadas no Laboratorio de Electrónica como a capacidade do alumno para a análise crítica e a solución de problemas.

Solución de problemas: Atender e resolver as dúbidas do alumnado relacionadas cos problemas resoltos en clase. En caso da defensa dos traballos presentados, razoar co alumno os resultados obtidos nos problemas propostos polo profesor, determinando a súa capacidade de razoamento e de solución de problemas.

Atención personalizada: En casos de atención individualizada usaranse preferentemente sesións de tutorías, con horarios previamente estipulados polo profesor.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals A8 A2 A1 A17 A18 A48 A62 A63 A68 A70 A71 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C3 C4 C5 C10 C11 C12 C13 Valorarase a asistencia a prácticas e o traballo realizado polo alumno en cada unha delas. Ao iniciarse cada unha das prácticas, o alumno deberá responder por escrito un conxunto de 3 preguntas breves (tests) relacionadas con aquelas. Si o alumno non contesta correctamente polo menos dous desas preguntas, se lle descontará un 50% da puntuacion que obteña unha vez corrixida a práctica escrita que se entregue posteriormente. Para aprobar a asignatura, o alumno non poderá suspender máis de tres destes tests (contados en conxunto cos tests correspondentes as prácticas de laboratorio). 7.5
Laboratory practice A2 A1 A8 A17 A18 A48 A62 A63 A68 A70 A71 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C4 C5 C10 C11 C12 C13 Valorarase a asistencia a prácticas e o traballo realizado polo alumno en cada unha delas. Ao iniciarse cada unha das prácticas, o alumno deberá responder por escrito un conxunto de 3 preguntas breves (tests) relacionadas con aquelas. Si o alumno non contesta correctamente polo menos dous desas preguntas, se lle descontará un 50% da puntuacion que obteña unha vez corrixida a práctica escrita que se entregue posteriormente. Para aprobar a asignatura, o alumno non poderá suspender máis de tres destes tests (contados en conxunto cos tests correspondentes as prácticas a través de TIC). 7.5
Supervised projects A2 A3 A8 A17 A18 A48 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C11 C12 Consistirá na avaliación do traballo proposto sobre temas da materia e tutelado polo profesor. O alumno que aprobe a materia (ver "Observacións avaliación"), poderá solicitar un traballo tutelado adicional (ver "Paso 5: Metodoloxías"), cuxa nota máxima será de 1 punto. 3
Speaking test B2 B3 B4 B6 C1 C4 C5 C10 C11 C12 Na data sinalada polo profesor de prácticas realizarase unha avaliación da defensa do traballo tutelado de prácticas e presentación oral realizada polo alumno, valorándose principalmente a claridade na exposición dos resultados e a análise crítica de devanditos resultados. 2
Mixed objective/subjective test A3 A17 A18 A63 B1 B2 B4 B6 B9 C1 C11 C12 C13 Consistirá en dous exames teóricos e de resolución de problemas sobre os contidos expostos ao longo do curso durante as sesións magistrales, valorándose a comprensión de devanditos contidos, e a súa aplicación á resolución de problemas. 60
Problem solving A17 A63 B1 B2 B4 B9 C2 C10 C11 C13 Consistirá na avaliación de resolución de problemas a través dun conxunto de tests. En datas sinaladas polo profesor, o alumno deberá responder a un test consistente en 2 problemas breves e unha pregunta cuxa resposta deberá razoarse. Para aprobar o test, os alumnos deberán responder correctamente polo menos dous destes tres sinxelos puntos. Para aprobar a asignatura, o alumno non poderá suspender máis de tres destes tests. 20
 
Assessment comments
<p>Descripción de la puntuación obtenida en la evaluación.</p><p>El alumno podrá acumular:</p><p>A) HASTA 6 PUNTOS OBTENIDOS EN LA PRUEBA MIXTA, CON UN MÍNIMO DE 3 (EN ESTE APARTADO) PARA APROBAR LA ASIGNATURA.</p><p>La prueba mixta constará de dos exámenes de teoría y problemas relativos a los contenidos de Electricidad y Electrónica de la
asignatura, impartidos a lo largo del cuatrimestre. El alumno tendrá dos
opciones: aprobar la prueba mixta por parciales (un parcial con temario relativo a los
contenidos de Electricidad y otro a los contenidos de Electrónica) o
bien realizar ambos exámenes en la prueba mixta final.

Para aprobar la asignatura se exigirá tener un mínimo de 3 puntos sobre 6 en cada uno de los dos exámenes
relativos de los que consta la prueba mixta. La
nota final se computará como el promedio de las notas obtenidas en cada
uno de los parciales.</p><p>B) HASTA 2 PUNTOS OBTENIDOS EN LA EVALUACIÓN
CONTINUA DE RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS, CON UN MÍNIMO DE 1 (EN ESTE
APARTADO) PARA APROBAR LA ASIGNATURA. </p><p>La evaluación continua
consistirá en la entrega, por parte del alumno, de problemas resueltos a
lo largo del cuatrimestre. El profesor pondrá a disposición del alumno
el conjunto de guías de problemas a resolver (1 guía por tema, es decir:
8 guías), las cuales deberán entregarse en fechas previamente
estipuladas. En el proceso de entrega, el alumno deberá responder a una
serie de preguntas breves formuladas por el profesor para verificar que
ha participado activamente en la resolución de dichas guías de
problemas. La entrega de estas guías resueltas no puntuarán en la prueba
mixta antes descrita. La asistencia a clases de resolución de problemas
no es obligatoria.</p><p>C) HASTA 2 PUNTOS OBTENIDOS EN LA EVALUACIÓN
CONTINUA DE PRÁCTICAS DE LABORATORIO Y PRÁCTICAS A TRAVÉS DE TIC, JUNTO
CON EL TRABAJO TUTELADO (CUYA PUNTUACIÓN ES COMO MÁXIMO DE 0,5), CON UN
MÍNIMO DE 1 PUNTO PARA APROBAR LA ASIGNATURA. SI EL ALUMNO NO APRUEBA
LAS PRÁCTICAS (VER DETALLES A CONTINUACIÓN), DEBERÁ PRESENTARSE A UN
EXAMEN FINAL TEÓRICO-PRÁCTICO DE LAB Y TIC.</p><p>En la evaluación se
exigirá tener un mínimo de 1 punto sobre 2 en la suma de las prácticas
de laboratorio, las prácticas a través de TIC y el trabajo tutelado.

Aquellos alumnos que no participen en la evaluación continua de las
prácticas de laboratorio a lo largo del curso (su cumplimiento requiere
un 90% de asistencia a prácticas y de entrega de las memorias
correspondientes, y la entrega y defensa del trabajo tutelado de
prácticas) o que no hayan aprobado la parte práctica de la asignatura
mediante la evaluación continua tendrán que realizar un examen final
teórico-práctico en las fechas señaladas por el centro para la prueba
mixta. Dicho examen consistirá en preguntas relacionadas con los
trabajos desarrollados en las clases, junto con preguntas relacionadas
con el manejo de equipos. En este caso, el aprobado de la parte práctica
se obtendrá con una puntuación de 1 sobre 2. </p><p>D) HASTA 1 PUNTO ADICIONAL POR ASISTENCIA A CLASES MAGISTRALES Y/O PRESENTACIÓN DE UN TRABAJO SUGERIDO POR EL PROFESOR.</p><p>

La asistencia a las sesiones magistrales no es obligatoria. A criterio
del profesor, la participación en clase y la actitud positiva del alumno
podrían valorarse con un punto adicional a su nota global. Como
alternativa a este punto, el alumno tendrá la opción de presentar voluntariamente un trabajo escrito relacionado con el
temario de la asignatura, cuyo contenido será determinado por el profesor.</p><p>E)
LA NOTA GLOBAL DE LA ASIGNATURA SERÁ LA SUMA DE LOS PUNTOS ESTIPULADOS
ANTERIORMENTE, OBTENIÉNDOSE COMO MÁXIMO UN 10. EN CASO CONTRARIO SE
RECORTARÁ LA NOTA HASTA ALCANZAR DICHO VALOR.</p>

Sources of information
Basic R. L. Boylestad y L. Nashelsky (). Electrónica: teoría de circuitos y dispositivos electrónicos. Ed. Prentice Hall
Profesores de Electrónica Analógica y de Potencia (). Apuntes de la asignatura.
J. C. Brégains, P. M. Castro (). Electrónica Básica. Problemas Resueltos. Ed. Starbook
M. H. Rashid (). Electronica de Potencia. Circuitos, Dispositivos y Aplicaciones. Prentice Hall
D. W. Hart (). Power Electronics. McGraw-Hill
P. Horovitz (). The art of Electronics. Cambridge University Press
Complementary F. J. Martín Pérez y J. Martín Juan (). Apuntes de electricidad aplicada a los buques . Ed. ECU
J. A. Edminister (). Circuitos eléctricos (Serie Schaum). Ed. McGraw Hill
N. R. Malik (). Circuitos electrónicos. Análisis, simulación y diseño. Ed. Prentice Hall
J. C. Brégains, P. M. Castro (). Electricidad Básica. Problemas Resueltos. Ed. Starbook
A. R. Hambley (). Electrónica . Ed Prentice Hall
R. L. Boylestad (). Introducción al análisis de circuitos. Ed. Prentice Hall
N. Mohan, T. Undeland, W. Robbins (). Power Electronics.Converters, Applications and Desing. John Wiley & Sons
M. Barnes (). Practical variable speed drives and power electronics. Elsevier
A. P. Malvino (). Principios de electrónica. Ed. McGraw-Hill
A. Barrado Bautista (). Problemas de Electroónica de Potencia. Ed. Pearson Prentice Hall
A. Pigazo López, V. M. Moreno Sáiz (). Sistemas electrónicos de potencia en el buque. Ediciones de la Universidad de Cantabria


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Electrotecnia. Máquinas Eléctricas e Sistemas Eléctricos do Buque/631G02253

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Electrónica Dixital/631G02364

Subjects that continue the syllabus
Propulsión Eléctrica do Buque/631G02462
Sistemas Electrónicos de Adquisición de Datos/631G02562
Instrumentación e Sensórica/631G02457

Other comments

Coñecementos básicos de teoría de circuítos: lei de Ohm, leis de Kirchhoff, teorema de Thévenin e de Norton, principio de superposición, equivalencia de fontes.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.