Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Inglés Técnico Marítimo Código 631G02551
Titulación
Grao en Tecnoloxías Mariñas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinación
Río Romero, Joaquin Del
Correo electrónico
joaquin.del.rio@udc.es
Profesorado
Río Romero, Joaquin Del
Correo electrónico
joaquin.del.rio@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1 - Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade.
A18 CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica.
A25 CE21 - Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo.
A35 CE27 - Emprego do inglés escrito e falado.
B1 CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual
B3 CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B6 CT6 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B10 CT10 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 CT11 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas.
C1 C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7 C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 CB1 - Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo
C10 CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos
C11 CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
C12 CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
C13 CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A1
A18
A25
A35
B1
B3
B6
B10
B11
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C11
C12
C13

Contidos
Temas Subtemas
1.- UNIT 1: WORKING ON BOARD 1. The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
2. To go on board. Stages and requirements.
3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities.
UNIT 2: THE SHIP 2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Shiphandling
2.3. Standard engine orders
UNIT 3: THE CREW 3.1: The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
UNIT 4: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING 4.1. The engineroom layout.
4.2. Engine room tools and equipment
UNIT 5: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING II 5.1. Steam boilers
5.2. Steam turbines
5.3. Marine diesel engines
5.4. The fuel system
5.5. Lubrication
5.6. Cooling the engine
5.7. Auxiliary engines
UNIT 6: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING III 6.1. Maintenance
6.2. Engine breakdown
6.3. Changing over the watch
UNIT 7: SHIPBOARD ELECTRICITY AND ELECTRONICS 7.1. Current, voltage and resistance
7.2. Electrical suply
7.3. Circuits and components
UNIT 8: SAFETY ON BOARD 8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
UNIT 9: INSPECTION AND CORRESPONDENCE 9.1. Writing and interpretation of technical reports
9.2. Interpretation of technical manuals and documents

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 7 70 77
Proba obxectiva B11 C7 2 10 12
Sesión maxistral A25 A35 B3 C3 C7 23 23 46
Simulación A18 B3 5 0 5
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Redacción e exposición dun artículo técnico.
Proba obxectiva Os alumnos que asistan cando menos ao 80% das clases presenciais e realicen cando menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser avaliados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura
Sesión maxistral Clases expositivas sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas e o traballo realizado na mesma
Interpretación de informes, manuales e documentación técnica.
Simulación Pautas para a realización de traballos técnicos. Búsqueda de bibliografía, estructuración, desenrolo, preparación e relización de exposicións orais.
Pautas para a redacciónde informes técnicos.

Atención personalizada
Metodoloxías
Simulación
Proba obxectiva
Sesión maxistral
Descrición
A realización das tarefas propostas polo profesor fuera da aula e a preparación para as tarefas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Simulación A18 B3 Asistencia e aproveitamento da simulacion propsta. 10
Traballos tutelados A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. 50
Proba obxectiva B11 C7 Os alumnos que cumplan os objetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxectiva complementaria. 20
Sesión maxistral A25 A35 B3 C3 C7 A asistencia as clases maxistrais e realización de tarefas propostas e un dos pilares de esta asignatura. 20
 
Observacións avaliación

Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da
materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases
maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a
esta proba e obrigatoria a entrega do  traballo
tutelado.


Fontes de información
Bibliografía básica

Fabe, Dusan (1998). English formarine engineers. portoroz

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Blakey, Tn (2001). English for maritime studies. Longman

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

OMI (2000). Model course 3.17 Maritime English. OMI

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Logie, Vivers, Nisbet (1998). Marlins 1 English for seafarers. Marlins

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías