Identifying Data 2015/16
Subject (*) Proxectos Code 632111301
Study programme
Enxeñeiro Técnico en Obras Públicas - Especialidade en Construccións Civís
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 1st four-month period
Third Troncal 7.5
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Mosqueira Martinez, Gonzalo
E-mail
gonzalo.mosqueira.martinez@udc.es
Lecturers
Mosqueira Martinez, Gonzalo
E-mail
gonzalo.mosqueira.martinez@udc.es
Web http://https://campusvirtual.udc.es/moodle
General description El objetivo de la asignatura es, por un lado, que el alumno adquiera conocimientos básicos de Derecho, de la legislación administrativa general y sectorial, así como de la normativa legal necesaria para el ejercicio profesional. Por otro lado, también se pretende que el alumno desarrolle las capacidades necesarias para organizar, redactar y controlar todas las fases de un proyecto de ingeniería.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Capacitación científico-técnica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa enxeñaría civil: topografía, materiais de construción, xeotecnia, estruturas, edificación, hidráulica, enerxía, enxeñaría sanitaria, medio ambiente, enxeñaría marítima e urbanismo.
A2 Capacidade para comprender os múltiples condicionamentos de carácter técnico e legal que se formulan na construción dunha obra pública e capacidade para empregar métodos contrastados e tecnoloxías acreditadas, coa finalidade de conseguir a maior eficacia na construción dentro do respecto polo medio e a protección da seguridade e saúde dos traballadores e usuarios da obra pública.
A3 Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da profesión de enxeñeiro técnico de Obras Públicas na especialidade de Construcións Civís.
A5 Coñecemento da profesión de enxeñeiro técnico de Obras Públicas na especialidade de Construcións Civís e das actividades que se poden realizar no ámbito da enxeñaría civil.
A13 Coñecemento das técnicas topográficas imprescindibles para obter medicións, formar planos, establecer trazados, levar ao terreo xeometrías definidas ou controlar movementos de estruturas ou obras de terra.
A34 Coñecemento do marco técnico, económico e lexislativo e dos procedementos construtivos, a maquinaria de construción e as técnicas de planificación das obras.
A35 Capacidade de análise da problemática da seguridade e saúde nas obras de construción.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B11 Entendemento e aplicación do marco legal da disciplina.
B15 Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares.
B16 Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo.
B17 Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas.
B20 Capacidade de traballo persoal organizado e planificado.
B23 Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A1
A2
A3
A35
B5
B11
B15
B16
B23
C1
C3
C7
A2
A3
A5
A13
A34
C3
A34
B5
B17
B20
B23
C1
C3
A1
A2
A3
B6
B11
C1
C6

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 36 0 36
Directed discussion 27 4.5 31.5
Case study 27 12 39
Problem solving 27 18 45
Mixed objective/subjective test 1.5 24 25.5
Long answer / essay questions 1.5 6 7.5
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech
Directed discussion
Case study
Problem solving
Mixed objective/subjective test
Long answer / essay questions

Personalized attention
Methodologies
Case study
Problem solving
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test 25
Case study 15
Problem solving 10
Long answer / essay questions 50
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.