Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Obras de Abastecemento e Saneamento Código 632111518
Titulación
Enxeñeiro Técnico en Obras Públicas - Especialidade en Construccións Civís
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Primeiro-Segundo-Terceiro Optativa 3.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinación
Cagiao Villar, Juan
Correo electrónico
juan.cagiao.villar@udc.es
Profesorado
Cagiao Villar, Juan
Correo electrónico
juan.cagiao.villar@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A23 Coñecemento e comprensión dun sistema de abastecemento e dun sistema de saneamento a través dos distintos elementos que os compoñen, así como os coñecementos necesarios para o seu dimensionamento básico e dos aspectos tecnolóxicos relacionados coa súa implantación construtiva.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar o pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B9 Comprensión da importancia da innovación na profesión.
B10 Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías.
B11 Entendemento e aplicación do marco legal da disciplina.
B12 Comprensión da necesidade de actuar de forma enriquecedora sobre o medio contribuíndo ao desenvolvemento sostible.
B14 Apreciación da diversidade.
B15 Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares.
B16 Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo.
B17 Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas.
B18 Claridade na formulación de hipóteses.
B19 Capacidade de abstracción.
B20 Capacidade de traballo persoal organizado e planificado.
B21 Capacidade de autoaprendizaxe por medio da inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos e potenciar o uso das novas tecnoloxías da información.
B22 Capacidade de enfrontar situacións novas.
B23 Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita.
B24 Capacidade para aumentar a calidade do deseño gráfico nas presentacións de traballos.
B25 Capacidade para aplicar coñecementos básicos na aprendizaxe de coñecementos tecnolóxicos e na súa posta en práctica.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A23
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B12
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
B24
B25
C1
C3
C4
C6
C8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario 17.5 60 77.5
Sesión maxistral 10 0 10
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías