Identifying Data 2015/16
Subject (*) Obras de Abastecemento e Saneamento Code 632111518
Study programme
Enxeñeiro Técnico en Obras Públicas - Especialidade en Construccións Civís
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 2nd four-month period
First-Second-Third Optativa 3.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Cagiao Villar, Juan
E-mail
juan.cagiao.villar@udc.es
Lecturers
Cagiao Villar, Juan
E-mail
juan.cagiao.villar@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A23 Coñecemento e comprensión dun sistema de abastecemento e dun sistema de saneamento a través dos distintos elementos que os compoñen, así como os coñecementos necesarios para o seu dimensionamento básico e dos aspectos tecnolóxicos relacionados coa súa implantación construtiva.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar o pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B9 Comprensión da importancia da innovación na profesión.
B10 Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías.
B11 Entendemento e aplicación do marco legal da disciplina.
B12 Comprensión da necesidade de actuar de forma enriquecedora sobre o medio contribuíndo ao desenvolvemento sostible.
B14 Apreciación da diversidade.
B15 Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares.
B16 Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo.
B17 Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas.
B18 Claridade na formulación de hipóteses.
B19 Capacidade de abstracción.
B20 Capacidade de traballo persoal organizado e planificado.
B21 Capacidade de autoaprendizaxe por medio da inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos e potenciar o uso das novas tecnoloxías da información.
B22 Capacidade de enfrontar situacións novas.
B23 Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita.
B24 Capacidade para aumentar a calidade do deseño gráfico nas presentacións de traballos.
B25 Capacidade para aplicar coñecementos básicos na aprendizaxe de coñecementos tecnolóxicos e na súa posta en práctica.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A23
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B12
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
B24
B25
C1
C3
C4
C6
C8

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Seminar 17.5 60 77.5
Guest lecture / keynote speech 10 0 10
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Seminar
Guest lecture / keynote speech

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.