Identifying Data 2020/21
Subject (*) Concrete Structures Code 632514012
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Herrador Barrios, Manuel F.
E-mail
manuel.herrador@udc.es
Lecturers
Carro Lopez, Diego
Eiras Lopez, Javier
Herrador Barrios, Manuel F.
Martinez Abella, Fernando
E-mail
diego.carro@udc.es
javier.eiras@udc.es
manuel.herrador@udc.es
fernando.martinez.abella@udc.es
Web
General description A materia constrúe sobre e profunda nos contidos impartidos nas materias básicas de formigón estrutural impartidas nos graos. Consta dunha parte dedicada a modelización de efectos avanzados no formigón e outra ao dimensionamiento de elementos particulares. En paralelo co desenvolvemento da materia e como ferramenta de aprendizaxe e avaliación elabórase un proxecto de estrutura aplicando os coñecementos impartidos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Ningunha
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense as dúas metodoloxías pero realizaranse telemáticamente por Teams, Moodle e Streams.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Por Teams, por correo electrónico e por Moodle
4. Modificacións na avaliación
Ningunha
*Observacións de avaliación:
Ningunha
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ningunha

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidade para comprender os múltiples condicionamentos de carácter técnico, legal e da propiedade que se suscitan no proxecto dunha obra pública, e capacidade para establecer diferentes alternativas válidas, elixir a óptima e plasmala adecuadamente, prevendo os problemas da súa construción, e empregando os métodos e tecnoloxías máis adecuadas, tanto tradicionais como innovadoras, coa finalidade de conseguir a maior eficacia dentro do respecto polo medio ambiente e a protección da seguridade e saúde dos traballadores e usuarios da obra pública A1
A1
A1
A1
A1
A1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
Utilización dos ordenadores para a resolución de problemas complexos de enxeñería. Utilización de métodos e modelos sofisticados de cálculo por ordenador así como utilización de técnicas de sistemas expertos e de intelixencia artificial no contexto das súas aplicacións na resolución de problemas do ámbito estrito da Enxeñería Civil A1
A1
A1
A1
A1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
BJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1
CJ1

Contents
Topic Sub-topic
1.MODELIZACIÓN DE ESTRUCTURAS DE FORMIGÓN 1.1.Modelos biela-tirante
1.2.Esforzos hiperestáticos de pretensado
1.3.Efectos diferidos sobre as estruturas
1.4.Punzonamiento
1.5.Rasante
1.6.Adherencia e ancoraxe
1.7.Fatiga
1.8.Modelos de durabilidade e degradación
2. ELEMENTOS ESTRUTURAIS DE FORMIGÓN 2.1.Placas
2.2.Losas de formigón pretensado
2.3.Elementos de cimentación
2.4.Muros
2.5.Depósitos
2.6.Pavimentos

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Case study A9 A10 A14 A15 A16 A17 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B13 B15 B16 B18 B19 C13 C12 C11 C10 C6 C5 C4 C3 C2 C14 C15 C16 C17 13 50 63
Field trip A9 A10 A14 A15 A16 A17 B19 B18 B16 B15 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 C17 C16 C15 C14 C13 C12 C11 C10 C6 C5 C4 C3 C2 4 0 4
Guest lecture / keynote speech A9 A10 A14 A15 A16 A17 B19 B18 B16 B15 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 C17 C16 C15 C14 C13 C12 C11 C10 C6 C5 C4 C3 C2 43 40 83
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Case study Consiste no deseño e desenvolvemento de traballos ou proxectos que se poden entregar durante ou ao final do ensino da materia.
Field trip
Visita guiada a obra ou laboratorio cuxa finalidade é a adquisición de experiencia e aplicación dos coñecementos teóricos adquiridos.
Guest lecture / keynote speech Presentación dun tema lóxicamente estructurado co propósito de proporcionar información organizada seguindo criterios axeitados cun obxectivo específico. Esta metodoloxía céntrase principalmente na presentación oral por parte dos profesores dos contidos sobre o obxecto do estudo.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Case study
Description
Na atención personalizada, responderase ás dúbidas que poden suscitar as sesións maxistrais e as clases de solución de problemas, e axudarase no desenvolvemento dos estudos de casos.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A9 A10 A14 A15 A16 A17 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B13 B15 B16 B18 B19 C13 C12 C11 C10 C6 C5 C4 C3 C2 C14 C15 C16 C17 A solución proposta debe ser unha resposta técnica válida para o caso estudado. A claridade da exposición e a metodoloxía e as fontes utilizadas serán avaliadas ademais da propia solución. 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic MFOM. Com. Perm. Hormigón (2011). EHE-08. Instrucción de hormigón estructural. Ministerio de Fomento
FIB (2010). fib Model Code for Concrete Structures 2010. Ernst & Sohn
Murcia Vela, Aguado de Cea, Marí Bernat (1993). Hormigón armado y pretensado I. Edicions UPC
Murcia Vela, Aguado de Cea, Marí Bernat (1993). Hormigón armado y pretensado II. Edicions UPC
García Meseguer, Morán Cabré, Arroyo Portero (2010). Jiménez Montoya. Hormigón armado. Gustavo Gili
Grupo de trabajo ACHE (2002). Monografía ACHE M-6, "Método de bielas y tirantes". ACHE
Calavera Ruiz (2010). Proyecto y cálculo de estructuras de hormigón (en masa, armado y pretensado). INTEMAC
CEN - AENOR (2010). UNE-EN 1992. Eurocódigo 2: Proyecto de estructuras de hormigón. AENOR

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.