Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Proxecto fin de máster Código 632514017
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinación
Anton Casado, Arturo
Correo electrónico
arturo.anton@udc.es
Profesorado
Anton Casado, Arturo
García Cordovilla, César
González Meijide, José Antonio
López Rúa, David
Maciñeira Alonso, Enrique
Mosqueira Martinez, Gonzalo
Rodríguez Pardo, Juan Antonio
Valladares Lopez, Leticia
Correo electrónico
arturo.anton@udc.es
c.gcordovilla@udc.es
antonio.meijide@udc.es
david.lopez.rua@udc.es
enrique.macineira@udc.es
gonzalo.mosqueira.martinez@udc.es
juan.antonio.rodriguez@udc.es
leticia.valladares@udc.es
Web
Descrición xeral Realización, presentación e defensa, unha vez obtidos todolos créditos do plan de estudios, dun exercicio orixinal defendido individualmente ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto integral de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos de natureza profesional no que se sinteticen as competencias adquiridas no ensino.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Capacitación científico-técnica e metodolóxica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, a planificación, a dirección, a xestión, a construción, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa Enxeñería Civil: edificación, enerxía, estruturas, xeotecnia, hidráulica, hidroloxía, enxeñería cartográfica, enxeñería marítima e costeira, enxeñería sanitaria, materiais de construción, medio ambiente, ordenación do territorio, transportes e urbanismo, entre outros
A2 Capacidade para comprender os múltiples condicionamentos de carácter técnico, legal e da propiedade que se suscitan no proxecto dunha obra pública, e capacidade para establecer diferentes alternativas válidas, elixir a óptima e plasmala adecuadamente, prevendo os problemas da súa construción, e empregando os métodos e tecnoloxías máis adecuadas, tanto tradicionais como innovadoras, coa finalidade de conseguir a maior eficacia dentro do respecto polo medio ambiente e a protección da seguridade e saúde dos traballadores e usuarios da obra pública
A3 Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da profesión de Enxeñeiro de Camiños, Canais e Portos
B1 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B4 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B6 Resolver problemas de forma efectiva
B7 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo
B8 Traballar de xeito autónomo con iniciativa
B11 Comunicarse de xeito efectivo nun ambiente de traballo
C9 Capacidade para organizar e planificar
C11 Habilidade para a xestión de información
C12 Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas
C13 Claridade na formulación de hipóteses
C15 Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C17 Capacidade para enfrontarse a novas situacións
C18 Habilidades comunicativas e claridade na exposición oral e escrita
C19 Capacidade para aumentar a calidade no deseño gráfico das presentacións de traballos

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Capacidad para a redacción e presentación dun Proxecto orixinal que quede englobado en cualquera dos campos que abarca a profesión do Enxeñeiro Técnico de Obras Públicas. AM1
AM2
AM3
BM1
BM4
BM6
BM7
BM8
BM11
CM9
CM11
CM12
CM13
CM15
CM17
CM18
CM19

Contidos
Temas Subtemas
PROXECTO FIN DE CARREIRA DEFINICIÓN DE PROXECTO FIN DE CARREIRA
ELECCIÓN DO PROXECTO FIN DE CARREIRA
SEGUIMENTO DO PFC
ANALISE DE ALTERNATIVAS E ELECCION DA SOLUCIÓN A ADOPTAR
PRESENTACIÓN E EVALUACIÓN DO PROXECTO
CONTIDO XERAL DO PROXECTO FIN DE CARREIRA MEMORIA
ANEXOS Á MEMORIA
PLANOS
PREGO DE PRESCRIPCIONS TÉCNICAS PARTICULARES
PRESUPOSTO

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais B4 4 0 4
Traballos tutelados A1 A2 A3 B1 B6 B7 B8 B11 30 100 130
Proba oral B7 1 0 1
 
Atención personalizada 15 0 15
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Presentación da asignatura e explicación do funcionamento da mesma.
Traballos tutelados Redacción dun Proxecto completo de Enxeñería Civil.
Proba oral Presentación pública do proxecto realizado fronte a un tribunal.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Tutorías personalizadas para revisión e aprobación dos documentos que forman o Proxecto que redacta o alumno.

Coordinador: Arturo Antón Casado. aanton@udc.es

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 B1 B6 B7 B8 B11 Valoración da calidade documental do proxecto presentado e da adecuación da solución proposta ó problema plantexado. 95
Proba oral B7 Avalación da capacidade do alumno de sintetizar o seu proxecto a responder ás cuestión plantexados polo tribunal sobre o mesmo. 5
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Ignacio Morilla Abad (). Guía metodológica y práctica para la realización de Proyectos. . Servicio de Publicaciones del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos. Madrid.
ETSECCP A Coruña (). Procedimiento para la realización del Proyecto Fin de Carrera. http://caminos.udc.es/info/asignaturas/510/documentos/procedimientoICCP_10.pdf
Gonzalo de Fuentes Bescós. (). Valoración de obras en Ingeniería Civil.. Universidad Politécnica de Madrid.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías