Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Túneles y obras subterráneas | Código | 632514030 | ||||||||
Titulación |
|
||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 4.5 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidad docente | Híbrida | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | http://ftp://ceres.udc.es/Asignaturas | ||||||||||
Descripción general |
Preséntanse os principais aspectos de: a historia dos túneles, o proxecto do túnel, os túneles en solos e rochas brandas, os túneles en rochas duras, os métodos de construción das cavernas, a hidroloxía nos túneles, a modelización numérica das obras subterráneas. e algúns exemplos recentes de obras subterráneas |
||||||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións dos contidos Non se fará ningunha modificación nos contidos 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen Sexion Maxistral Traballos tutelados Estudo de casos Resolución de problemas * Metodoloxías docentes que se modifican Viaxe de campo 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: diario. De uso para facer consultas, solicite encontros virtuais a resolver dúbidas e afrontar ou seguir dous traballos supervisados. - Moodle: diario. Segundo ás necesidades dos estudantes. Ter "foros temáticos asociado a módulos ”da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai "foros actividade específica ”para desenvolver as“ Discusións dirixidas ”, a través de días que sexan poñer en práctica ou desenvolvemento de contidos teóricos da materia. - Equipos: 1 sesión semanal en gran grupo para ou avanzar dous contidos teóricos e dous traballos titorizado na franxa horaria asignada á materia non no calendario da aula do profesorado. De 1 a 2 sesións semanais (ou máis segundo ou demanda ou estudantes) en pequeno grupo (comido 6 persoas), para facer un seguimento e apoiar a realización de dous "traballos supervisados". Esta dinámica Permite un seguimento normalizado axustado ás necesidades de aprendizaxe alumando para desfacer ou traballar dá importancia. 4. Cambios na avaliación Elimínase a condición mínima de asistencia ás lesións maxistrais * Observacións de avaliación: Distribuiranse 10 puntos de asistencia ás sesións maxistrais Traballos tutelados e resolución de problemas 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se farán cambios. Xa have all of you materiais de traballo da maneira dixitalizado en Moodle. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |