Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Sistemas Expertos en Enxeñaría Civil (plan 2016) Código 632G02139
Titulación
Grao en Tecnoloxía da Enxeñaría Civil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Computación
Coordinación
Moret Bonillo, Vicente
Correo electrónico
vicente.moret@udc.es
Profesorado
Moret Bonillo, Vicente
Correo electrónico
vicente.moret@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A4 Comprensión de la aleatoriedad de la mayoría de los fenómenos físicos, sociales y económicos, que permite actuar de la forma correcta en la toma de decisiones ante la presencia de incertidumbre y efectuar análisis y crítica racional de actuaciones.
B3 Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética
B9 Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano y como profesional.
B10 Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo.
B15 Claridad en la formulación de hipótesis.
C2 Dominar la expresión y la comprensión de forma oral e escrita de un idioma extranjero.
C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de la vida.
C4 Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con que deben enfrentarse.
C7 Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida.
C8 Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A4
B3
B9
B10
B15
C2
C3
C4
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Aprendizaxe colaborativa B9 B10 B15 B3 C2 C3 C4 C6 C7 C8 15 15 30
Discusión dirixida A4 15 15 30
Estudo de casos A4 15 15 30
Mesa redonda A4 5 5 10
Prácticas a través de TIC A4 B9 B10 B15 B3 C2 C3 C4 C6 C7 C8 15 15 30
Actividades iniciais A4 10 10 20
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Aprendizaxe colaborativa
Discusión dirixida
Estudo de casos
Mesa redonda
Prácticas a través de TIC
Actividades iniciais

Atención personalizada
Metodoloxías
Aprendizaxe colaborativa
Actividades iniciais
Discusión dirixida
Estudo de casos
Prácticas a través de TIC
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa B9 B10 B15 B3 C2 C3 C4 C6 C7 C8 50
Actividades iniciais A4 5
Discusión dirixida A4 10
Estudo de casos A4 5
Prácticas a través de TIC A4 B9 B10 B15 B3 C2 C3 C4 C6 C7 C8 30
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Moret et al. (2005). Fundamentos de Inteligencia Artificial. Servicio de Publicaciones UDC

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías