Identifying Data 2022/23
Subject (*) Business English Code 650G01029
Study programme
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
English
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Llanos Tojeiro, Ángela
E-mail
angela.llanos@udc.es
Lecturers
Llanos Tojeiro, Ángela
E-mail
angela.llanos@udc.es
Web
General description Este curso esta orientado como unha introducción aos conceptos chaves do inglés da xestión empresarial
Os obxetivos son:
- presentar a linguaxe e conceptos atopados na literatura do campo
- desenrolar a comprensión lectora de textos de xestión empresarial,
- desenrolar as destrezas de comunicación oral na área
- desenrolar as destrezas escritas do alumno.





Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios.
A3 CE3 - Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas.
A4 CE4 - Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira.
A5 CE5 - Comprender a tecnoloxía nova e existente e o seu impacto para os novos/futuros mercados.
A6 CE6 - Comprender os principios da enxeñaría e vinculalos co coñecemento empresarial.
A7 CE7 - Comprender os principios da lei e vinculalos co coñecemento de negocios e xestión.
A8 CE8 - Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial.
A9 CE9 - Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios.
A11 CE11 - Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas.
A12 CE12 - Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais.
A16 CE16 - Identificar aspectos relacionados e comprender o seu impacto na organización empresarial.
A17 CE17 - Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial.
A18 CE18 - Identificar as características dunha organización.
A19 CE19 - Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante.
A20 CE20 - Identificar e operar o software adecuado. Deseñar e implementar sistemas de información.
A21 CE21 - Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística.
A23 CE23 - Uso de instrumentos para a análise de entornos empresariais.
A24 CE24 - Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B6 CG1 - Que os estudantes formados sexan profesionais versátiles, capacitados tanto de iniciar o seu propio negocio como de desempeñar labores de deseño, planificación, organización, xestión, asesoramento e avaliación nas áreas e departamentos contables, financeiros e fiscais de organizacións empresariais, con especial referencia ás pequenas e medianas empresas.
B7 CG2 - Que os estudantes posúan unha elevada capacitación metodolóxica de xestión e tratamento da información que lles proporcione vantaxes competitivas, non só no seu labor profesional, senón nunha sociedade global en permanente transformación. Para iso, o Grao debe estar dotado dun axeitado nivel de interdisciplinariedade, transversalidad e integración nas súas materias.
B8 CG3 - Que os estudantes presten especial atención aos cambios que, tanto en conceptos, coma en metodoloxía ou en aplicacións, implican no mundo empresarial as novas tecnoloxías da información e as comunicacións. Así mesmo deben poder obter e actualizar os coñecementos específicos que teñan como base a aparición de novas leis e regulamentos que afecten ao mundo fiscal, financeiro ou contable.
B9 CG4 - Que os estudantes integren a aprendizaxe na súa vida e no seu labor profesional, a través da metodoloxía de ensino que lles achega o Grao, o cal lles proporciona unha formación básica xeral que servirá como puntal para a formación continua ao longo da vida.
B10 CG5 - Que os estudantes teñan unha perspectiva integral e destreza no manexo dos conceptos, técnicas e ferramentas empregados en cada unha das diferentes áreas funcionáis, con especial referencia ás contables, financeiras e fiscais da empresa; así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización. Todo iso tendo en conta os principios de sustentabilidade e responsabilidade social das mesmas.
B11 CG6 - Que os estudantes saiban identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, realizar asesoramento fiscal e contable, control orzamentario, xestión de tesouraría, auditorías de contas e temas concursais (suspensións de pagamentos e quebras), tomar decisións en condicións de incerteza e avaliar resultados.
B12 CG7 - Que os estudantes sexan capaces de liderar proxectos nas áreas de valoración da empresa, de dirección estratéxica e financeira; deben poder entender a información contable das empresas co fin de obter conclusións e realizar predicións tanto sobre rendementos coma sobre riscos futuros.
B13 CG8 - Que os estudantes identifiquen os requisitos legais da información financeira aos que a empresa debe enfrontarse.
B14 CG9 - Que os estudantes manifesten respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, o respecto e a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con discapacidade.
C1 CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 CT2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Learning to learn business English: number review and intro to graphs The sectors of the economy A1
A3
A4
A5
A6
A7
A11
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
C1
C2
C3
C4
C5
C6
Management functions Planning as the first management function A3
A7
A9
A12
A16
A17
A19
B9
B10
B11
B12
C7
C8
Business Organizations. Human Resources management A8
A18
A21
A23
A24
B2
B3
B5
B13
B14
C2
C3
C4
Leadership in management Control as the fifth management function A3
A7
A8
A17
A18
A20
A23
B1
B2
B9
B10
B12
C2
C3
C4
C7

Contents
Topic Sub-topic
Module 1. Introduction to Business English What type of learner are you?
The good language learner
Reviewing the numbers
Sectors of the economy
Graphs, charts and more...

Module 2. Management; The 5 functions;
Planning
The 5 functions of Management
Management theories; Peter Drucker
Function #1: Planning
Time management
Your management skills
Modulo 3. Organizing & Staffing Function #2: Organizing
Business structure
Elements of organizational design
Types of organizational structures
Funcion #3: Staffing
The staffing process
(...)
Module 4. Leading & Controlling Function # 4: Leading/Directing
The process of leading
Theory X, Theory Y, and Theory Z
Maslow pyramid of needs
Self-motivation
Function #5: Controlling
The importance of controlling
The process of controlling

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Glossary A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 6 14 20
Workbook A1 A3 A4 A8 A9 A11 C5 C6 C7 C8 6 8 14
Guest lecture / keynote speech A5 A6 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C4 C6 C7 C8 20 20 40
Objective test A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 4 32 36
Student portfolio A1 A3 A4 A5 A20 A21 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 10 18 28
Introductory activities A1 A5 A8 B11 C2 C3 C8 4 4 8
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Glossary Students will write a business English glossary
Workbook Readings from different business sources
Guest lecture / keynote speech Lectures
Objective test Final exam
Student portfolio The student's portfolio will include materials related to the different units that will be requested throughout the semester and submited at the end.
Introductory activities Introduction.

Personalized attention
Methodologies
Objective test
Student portfolio
Description
– Students will be guided through the different phases of the class projects.
– Instructions for the portfolio and glossary will be given once a month in the Small Group Tutorials (TEAMS) and/or in the Moodle.
– Office hours will be via TEAMS.





Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 Final exam
Minimum grade: 4
40
Guest lecture / keynote speech A5 A6 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C4 C6 C7 C8 Attendance and participation 20
Glossary A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 Individual Business English glossary
20
Student portfolio A1 A3 A4 A5 A20 A21 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 End of the semester portfolio 20
 
Assessment comments

A) EVALUATION REGULATIONS

1. Evaluation conditions: It is forbidden to access the exam room with any device that allows communication with the outside and/or storage of information.

2. Identification of the student: The student must prove his/her identity in accordance with the current regulations.

B) TYPES OF QUALIFICATION: 

1. No-show grade: Corresponds to the student, when he/she only participates in evaluation activities that have a weighting of less than 20% on the final grade, regardless of the grade achieved.

2. Students with recognition of part-time dedication and academic dispensation of exemption from attendance: except for the dates approved by the Faculty Board for the final objective test, for the remaining tests a specific calendar of dates compatible with their dedication will be agreed at the beginning of the course.

C) EVALUATION OPPORTUNITIES: 


1. First opportunity: the evaluation criteria previously indicated in this section will be applied. 

2. Second opportunity: The evaluation criteria will include an additional section in the final exam to make up for attendance and participation. 

3. Advanced call: in the advanced call it is possible to recover the points of the continuous evaluation by means of an additional section inthe final objective test.

D) OTHER EVALUATION OBSERVATIONS: 

The final grade for Business English is the weighted result of the glossary, portfolio, final exam, and attendance and participation. It is mandatory to submit all the assignments in the corresponding deadlines as well as to obtain a minimum grade of 4 in the final exam. In the second opportunity, students have to submit new portfolio and glossaries on the date of the exam.


Sources of information
Basic Alcaraz Varó, Enrique (2002). Diccionario de términos económicso, financieros y comerciales . Ariel
Emmerson, Paul (2004). Email English. Macmillan
Mackenzie, Ian (2010). English for Business Studies. Cambridge University Pres

http://www.engvid.com

http://es.forvo.com/languages/en/

http://www.wordreference.com/

http://www.deepL.com


The updated bibliography will be uploaded in the moodle

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Students are encouraged to develop an autonomous learning routine in the 1st and 2nd years in order to retain the knowledge already acquired. For that, students can used the recommeded bibliography or other sources available in the library. 



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.