Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Inglés Empresarial Avanzado Código 650G01036
Titulación
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Llanos Tojeiro, Ángela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Profesorado
Llanos Tojeiro, Ángela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura esta baseada e orientada ao manexo do Inglés ao niveis B1/B2.
Os alumnos traballarán na mellora das suas destrezas lingüísticas no contexto empresarial.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1 - Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios.
A3 CE3 - Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas.
A4 CE4 - Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira.
A5 CE5 - Comprender a tecnoloxía nova e existente e o seu impacto para os novos/futuros mercados.
A6 CE6 - Comprender os principios da enxeñaría e vinculalos co coñecemento empresarial.
A7 CE7 - Comprender os principios da lei e vinculalos co coñecemento de negocios e xestión.
A8 CE8 - Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial.
A9 CE9 - Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios.
A11 CE11 - Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas.
A12 CE12 - Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais.
A16 CE16 - Identificar aspectos relacionados e comprender o seu impacto na organización empresarial.
A17 CE17 - Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial.
A18 CE18 - Identificar as características dunha organización.
A19 CE19 - Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante.
A20 CE20 - Identificar e operar o software adecuado. Deseñar e implementar sistemas de información.
A21 CE21 - Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística.
A22 CE22 - Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións.
A23 CE23 - Uso de instrumentos para a análise de entornos empresariais.
A24 CE24 - Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B6 CG1 - Que os estudantes formados sexan profesionais versátiles, capacitados tanto de iniciar o seu propio negocio como de desempeñar labores de deseño, planificación, organización, xestión, asesoramento e avaliación nas áreas e departamentos contables, financeiros e fiscais de organizacións empresariais, con especial referencia ás pequenas e medianas empresas.
B7 CG2 - Que os estudantes posúan unha elevada capacitación metodolóxica de xestión e tratamento da información que lles proporcione vantaxes competitivas, non só no seu labor profesional, senón nunha sociedade global en permanente transformación. Para iso, o Grao debe estar dotado dun axeitado nivel de interdisciplinariedade, transversalidad e integración nas súas materias.
B8 CG3 - Que os estudantes presten especial atención aos cambios que, tanto en conceptos, coma en metodoloxía ou en aplicacións, implican no mundo empresarial as novas tecnoloxías da información e as comunicacións. Así mesmo deben poder obter e actualizar os coñecementos específicos que teñan como base a aparición de novas leis e regulamentos que afecten ao mundo fiscal, financeiro ou contable.
B9 CG4 - Que os estudantes integren a aprendizaxe na súa vida e no seu labor profesional, a través da metodoloxía de ensino que lles achega o Grao, o cal lles proporciona unha formación básica xeral que servirá como puntal para a formación continua ao longo da vida.
B10 CG5 - Que os estudantes teñan unha perspectiva integral e destreza no manexo dos conceptos, técnicas e ferramentas empregados en cada unha das diferentes áreas funcionáis, con especial referencia ás contables, financeiras e fiscais da empresa; así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización. Todo iso tendo en conta os principios de sustentabilidade e responsabilidade social das mesmas.
B11 CG6 - Que os estudantes saiban identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, realizar asesoramento fiscal e contable, control orzamentario, xestión de tesouraría, auditorías de contas e temas concursais (suspensións de pagamentos e quebras), tomar decisións en condicións de incerteza e avaliar resultados.
B12 CG7 - Que os estudantes sexan capaces de liderar proxectos nas áreas de valoración da empresa, de dirección estratéxica e financeira; deben poder entender a información contable das empresas co fin de obter conclusións e realizar predicións tanto sobre rendementos coma sobre riscos futuros.
B13 CG8 - Que os estudantes identifiquen os requisitos legais da información financeira aos que a empresa debe enfrontarse.
B14 CG9 - Que os estudantes manifesten respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, o respecto e a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con discapacidade.
C1 CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 CT2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprender a aprender o inglés empresarial. A1
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
C2
C3
C4
C5
O futuro ambito de traballo e as competencias no entorno laboral. A1
A3
A6
A7
A11
A18
A19
A21
B6
B7
B8
B9
C1
C6
C7
A importancia das comunicacións no mundo empresarial. A1
A4
A16
A17
A20
A23
A24
B10
B13
C8
O liderazgo A1
A8
A9
A12
A17
A22
B9
B10
B11
B12
B14
C1
C2
C4
C5
C7

Contidos
Temas Subtemas
1. Carreiras Profesions
O análise DAFO
O CV
O rincón do emprendedor
2. Comunicacións O proceso da comunicación
A comunicación empresarial
As presentacións
O rincón do emprendedor


3. O liderazgo e a intelixencia emocional O liderazgo. Características.
O lider emocionalmente intelixente
O equipo emocionalmente intelixente
O rincón do emprendedor
4. A empresa do século XXI A empresa glocal
A responsabilidade social corporativa: o medioambente, os traballadores, os consumidores...
Todo o que podemos facer...
O rincón do emprendedor


Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Análise de fontes documentais A1 A3 A4 A8 A9 A11 B2 B4 C5 C6 C7 C8 6 6 12
Glosario A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 4 2 6
Portafolios do alumno A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 0 14 14
Prácticas a través de TIC A1 A20 A21 B6 B7 B8 C4 C5 10 20 30
Proba obxectiva A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 4 32 36
Actividades iniciais A1 A5 A8 B11 C2 C3 C8 8 16 24
Sesión maxistral A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 12 12 24
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Análise de fontes documentais Documentos e ferramentas empresariais
Glosario Glosario de termos empresariais
Portafolios do alumno Traballos individuais
Prácticas a través de TIC Uso de ferramentas: Canvas, DAFO
Proba obxectiva Exame
Actividades iniciais Aprender a aprender
Sesión maxistral Asistencia e participación a estas clases computa na calificación final

Atención personalizada
Metodoloxías
Portafolios do alumno
Prácticas a través de TIC
Descrición
Seguindo as pautas presentadas na aula e/ou no Moodle, o alumno levará a cabo diferentes traballos en grupo e individuais que se asignarán ao longo do cuatrimestre de forma autónoma para entregar ao final do curso. Así mesmo se levarán a cabo prácticas TIC e un obradoir. Para o bon desenvolvemento destas metodoloxías, se realizarán en tutorías de grupos reducidos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Glosario A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 Elaboración y puesta a prueba de un glosario individual.
10
Portafolios do alumno A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 Al final de curso los alumnos entregarán un portafolio con los contenidos establecidos a lo largo del cuatrimestre: actividades iniciais, prácticas TIC, etc... 20
Sesión maxistral A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 A asistencia e participación computan na calificación final 25
Proba obxectiva A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 Exame final 45
 
Observacións avaliación

Con respecto á cualificación de non presentado e seguindo a normativa
aprobada pola Xunta de Facultade, só serán cualificados con Non
Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que
en conxunto supoñan menos do 20% da nota final.

Na oportunidade adiantada de decembro e na de xullo, os alumnos terán que presentar o glosario (10%), o portafolio (40%), e o examen final (50%).

Dispensa académica: Os requisitos para o alumnado con dispensa académica son os mesmos que para a convocatoria de xullo e a convocatoria adiantada de decembro.



Fontes de información
Bibliografía básica Alexander Osterwalder (2010). Business Model Generation. John Wiley and Sons
Shoya Zichy (2007). Career Match. AMACOM
Shirzad Chamine (2012). Postive Intelligence. Greenleaf Book Group Press
David Caruso (2004). The Emotionally Intelligent Manager. Jossey-Bass
Marica Hughes (2007). The Emotionally Intelligent Team. Jossey-Bass

Bibliografía complementaria (). .
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Esta materia está orientada a traballar cun nivel de competencia equivalente ao B1/B2



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías