Identifying Data 2018/19
Subject (*) Advanced Business English Code 650G01036
Study programme
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Llanos Tojeiro, Ángela
E-mail
angela.llanos@udc.es
Lecturers
Llanos Tojeiro, Ángela
E-mail
angela.llanos@udc.es
Web
General description Esta asignatura esta baseada e orientada ao manexo do Inglés ao niveis B1/B2.
Os alumnos traballarán na mellora das suas destrezas lingüísticas no contexto empresarial.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios.
A3 CE3 - Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas.
A4 CE4 - Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira.
A5 CE5 - Comprender a tecnoloxía nova e existente e o seu impacto para os novos/futuros mercados.
A6 CE6 - Comprender os principios da enxeñaría e vinculalos co coñecemento empresarial.
A7 CE7 - Comprender os principios da lei e vinculalos co coñecemento de negocios e xestión.
A8 CE8 - Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial.
A9 CE9 - Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios.
A11 CE11 - Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas.
A12 CE12 - Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais.
A16 CE16 - Identificar aspectos relacionados e comprender o seu impacto na organización empresarial.
A17 CE17 - Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial.
A18 CE18 - Identificar as características dunha organización.
A19 CE19 - Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante.
A20 CE20 - Identificar e operar o software adecuado. Deseñar e implementar sistemas de información.
A21 CE21 - Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística.
A22 CE22 - Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións.
A23 CE23 - Uso de instrumentos para a análise de entornos empresariais.
A24 CE24 - Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
B1 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B6 CG1 - Que os estudantes formados sexan profesionais versátiles, capacitados tanto de iniciar o seu propio negocio como de desempeñar labores de deseño, planificación, organización, xestión, asesoramento e avaliación nas áreas e departamentos contables, financeiros e fiscais de organizacións empresariais, con especial referencia ás pequenas e medianas empresas.
B7 CG2 - Que os estudantes posúan unha elevada capacitación metodolóxica de xestión e tratamento da información que lles proporcione vantaxes competitivas, non só no seu labor profesional, senón nunha sociedade global en permanente transformación. Para iso, o Grao debe estar dotado dun axeitado nivel de interdisciplinariedade, transversalidad e integración nas súas materias.
B8 CG3 - Que os estudantes presten especial atención aos cambios que, tanto en conceptos, coma en metodoloxía ou en aplicacións, implican no mundo empresarial as novas tecnoloxías da información e as comunicacións. Así mesmo deben poder obter e actualizar os coñecementos específicos que teñan como base a aparición de novas leis e regulamentos que afecten ao mundo fiscal, financeiro ou contable.
B9 CG4 - Que os estudantes integren a aprendizaxe na súa vida e no seu labor profesional, a través da metodoloxía de ensino que lles achega o Grao, o cal lles proporciona unha formación básica xeral que servirá como puntal para a formación continua ao longo da vida.
B10 CG5 - Que os estudantes teñan unha perspectiva integral e destreza no manexo dos conceptos, técnicas e ferramentas empregados en cada unha das diferentes áreas funcionáis, con especial referencia ás contables, financeiras e fiscais da empresa; así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización. Todo iso tendo en conta os principios de sustentabilidade e responsabilidade social das mesmas.
B11 CG6 - Que os estudantes saiban identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, realizar asesoramento fiscal e contable, control orzamentario, xestión de tesouraría, auditorías de contas e temas concursais (suspensións de pagamentos e quebras), tomar decisións en condicións de incerteza e avaliar resultados.
B12 CG7 - Que os estudantes sexan capaces de liderar proxectos nas áreas de valoración da empresa, de dirección estratéxica e financeira; deben poder entender a información contable das empresas co fin de obter conclusións e realizar predicións tanto sobre rendementos coma sobre riscos futuros.
B13 CG8 - Que os estudantes identifiquen os requisitos legais da información financeira aos que a empresa debe enfrontarse.
B14 CG9 - Que os estudantes manifesten respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, o respecto e a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con discapacidade.
C1 CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 CT2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Learning to learn business English A1
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
C2
C3
C4
C5
Skills in the future work environment A1
A3
A6
A7
A11
A18
A19
A21
B6
B7
B8
B9
C1
C6
C7
The importance of communication in the buisness world A1
A4
A16
A17
A20
A23
A24
B10
B13
C8
Leadership A1
A8
A9
A12
A17
A22
B9
B10
B11
B12
B14
C1
C2
C4
C5
C7

Contents
Topic Sub-topic
1. Careers Professions
The SWOT analysis
The CV
The Entrepreneur's Corner
2. Communications The communication process
Business communication
Presentations
The Entrepreneur's Corner
3. Leadership Leadership. Characteristics
The emotionally intelligent leader
The emotionally intelligent team
The Entrepreneur's Corner
4. The 21st century business The glocal business
Business and the environmet
Corporate Social Responsibility: the environment, workers, consumers
What we can do...
The Entrepreneur's Corner

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis A1 A3 A4 A8 A9 A11 B2 B4 C5 C6 C7 C8 6 6 12
Glossary A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 4 2 6
Student portfolio A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 0 14 14
ICT practicals A1 A20 A21 B6 B7 B8 C4 C5 10 20 30
Objective test A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 4 32 36
Introductory activities A1 A5 A8 B11 C2 C3 C8 8 16 24
Guest lecture / keynote speech A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 12 12 24
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Business documents and tools
Glossary New business terms
Student portfolio Individual assignments
ICT practicals Online business tools: Canvas and SWOT analysis
Objective test Final exam
Introductory activities Learning to learn activities
Guest lecture / keynote speech Attendance and participation are figured into the final grade

Personalized attention
Methodologies
Student portfolio
ICT practicals
Description
Following the classroom or Moodle instructions, students will have to do diferent group and individual projects that will be asigned throughout the semester to be submitted at the end of the semester. They will also do ICT practices and a workshop. These wil be done in small group tutorials.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Glossary A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 Individual glossary
10
Student portfolio A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 At the end of the semester, students will submit a porfolio with the contentets estrablised throughout the study period. 20
Guest lecture / keynote speech A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 Antendance and participation. 25
Objective test A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 Final exam
Minimum grade: 4
45
 
Assessment comments

--------------------------------------------------------------------

Part-time Students or with Academic exemption:

These students
should use the Moodle platform and email to follow up the course and
manage contents, office hours and submissions.Part-time students or
those with academic exemption will have to comply to the December and July opportunities.


Sources of information
Basic Alexander Osterwalder (2010). Business Model Generation. John Wiley and Sons
Shoya Zichy (2007). Career Match. AMACOM
Shirzad Chamine (2012). Postive Intelligence. Greenleaf Book Group Press
David Caruso (2004). The Emotionally Intelligent Manager. Jossey-Bass
Marica Hughes (2007). The Emotionally Intelligent Team. Jossey-Bass

The updated bibliography will be uploaded into the moodle page.

Complementary (). .
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Esta asignatura está orientada a trabajar con un nivel de competencia equivalente al B1/B2.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.