Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
CE1 - Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A2 |
CE2 - Auditar unha organización e deseñar planes de consulta (por exemplo lexislación impositiva, inversións, estudo de casos, proxecto de traballo). |
A3 |
CE3 - Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas. |
A4 |
CE4 - Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira. |
A5 |
CE5 - Comprender a tecnoloxía nova e existente e o seu impacto para os novos/futuros mercados. |
A6 |
CE6 - Comprender os principios da enxeñaría e vinculalos co coñecemento empresarial. |
A8 |
CE8 - Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial. |
A9 |
CE9 - Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios. |
A22 |
CE22 - Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións. |
B1 |
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
CG1 - Que os estudantes formados sexan profesionais versátiles, capacitados tanto de iniciar o seu propio negocio como de desempeñar labores de deseño, planificación, organización, xestión, asesoramento e avaliación nas áreas e departamentos contables, financeiros e fiscais de organizacións empresariais, con especial referencia ás pequenas e medianas empresas. |
B7 |
CG2 - Que os estudantes posúan unha elevada capacitación metodolóxica de xestión e tratamento da información que lles proporcione vantaxes competitivas, non só no seu labor profesional, senón nunha sociedade global en permanente transformación. Para iso, o Grao debe estar dotado dun axeitado nivel de interdisciplinariedade, transversalidad e integración nas súas materias. |
B8 |
CG3 - Que os estudantes presten especial atención aos cambios que, tanto en conceptos, coma en metodoloxía ou en aplicacións, implican no mundo empresarial as novas tecnoloxías da información e as comunicacións. Así mesmo deben poder obter e actualizar os coñecementos específicos que teñan como base a aparición de novas leis e regulamentos que afecten ao mundo fiscal, financeiro ou contable. |
B9 |
CG4 - Que os estudantes integren a aprendizaxe na súa vida e no seu labor profesional, a través da metodoloxía de ensino que lles achega o Grao, o cal lles proporciona unha formación básica xeral que servirá como puntal para a formación continua ao longo da vida. |
B10 |
CG5 - Que os estudantes teñan unha perspectiva integral e destreza no manexo dos conceptos, técnicas e ferramentas empregados en cada unha das diferentes áreas funcionáis, con especial referencia ás contables, financeiras e fiscais da empresa; así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización. Todo iso tendo en conta os principios de sustentabilidade e responsabilidade social das mesmas. |
B11 |
CG6 - Que os estudantes saiban identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, realizar asesoramento fiscal e contable, control orzamentario, xestión de tesouraría, auditorías de contas e temas concursais (suspensións de pagamentos e quebras), tomar decisións en condicións de incerteza e avaliar resultados. |
B12 |
CG7 - Que os estudantes sexan capaces de liderar proxectos nas áreas de valoración da empresa, de dirección estratéxica e financeira; deben poder entender a información contable das empresas co fin de obter conclusións e realizar predicións tanto sobre rendementos coma sobre riscos futuros. |
B13 |
CG8 - Que os estudantes identifiquen os requisitos legais da información financeira aos que a empresa debe enfrontarse. |
B14 |
CG9 - Que os estudantes manifesten respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, o respecto e a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con discapacidade. |
C1 |
CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
CT2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
CT7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Xestionar e administrar una empresa ou organización de pequeño tamaño, entendendo a súa ubicación competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades |
A1 A3 A6
|
B2 B11 B12
|
C1 C3 C4
|
Integrarse en calquera área funcional dunha empresa ou organización mediana ou grande e desempeñar con soltura calquera traballo de xestión nela encomendada. Redactar proxectos de xestión ou de áreas funcionais da empresa. |
A2 A5
|
B1 B2 B3 B13
|
C2 C5
|
Valorar a partir dos rexistros relevantes de información a situación e previsible evolución dunha empresa. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A3
|
B4 B6 B9 B10
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas de empresas e mercados |
A4
|
B4 B7
|
C8
|
Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial. |
A8
|
B5 B14
|
C4
|
Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios. |
A9
|
B1 B8
|
|
Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións. |
A22
|
B12
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
B14
|
C4 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Adaptarase a cada Traballo fin de Grao |
Adaptarase a cada Traballo Fin de Grao |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A1 A3 A5 A6 A9 |
0 |
45 |
45 |
Presentación oral |
B4 C1 C2 |
0 |
1 |
1 |
Análise de fontes documentais |
A1 A3 A8 B2 B3 B7 B8 B11 B13 C5 C8 |
4 |
32 |
36 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A2 A4 A22 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 C4 C6 C7 |
0 |
45 |
45 |
Traballos tutelados |
A1 B1 B2 B3 B5 B7 B11 B14 C1 C2 C3 |
15 |
150 |
165 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Son lecturas que o titor propon ao alumno que lle van a permitir comprender millor o fenómeno do problema a analizar. |
Presentación oral |
O alumno deberá defender ante un tribunal designado por sorteo o seu traballo final de grao, o ante o seu tutor, se escolle a avaliación do mesmo polo procedemento simplificado. |
Análise de fontes documentais |
Documentos de apoio ás lecturas da bibliografía como datos, bases de datos, e outras fontes de interés. |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Realización de investigación para o desenrolo do traballo |
Traballos tutelados |
Seguemento polo docente do traballo desenvolvido polo alumno. Farase mediante un plan de titorías personalizado que pode apoiarse a través das titorias virtuales. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Seguemento persoalizado do traballo. Pódese apoiar en medios tecnolóxicos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 B1 B2 B3 B5 B7 B11 B14 C1 C2 C3 |
É o traballo presentado polo alumno. Valorarase a calidade do traballo, o grado de cumprimento dos obxectivos, así como a origixinalidade e a sua presentación. |
50 |
Presentación oral |
B4 C1 C2 |
O candidato deberá presentar e defender o seu traballo de fin de grao, onde se evaluarán as capacidades desenvolvidas polo/la candidato/a. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para calquera dos dous procedementos (simplificado e xeral), a avaliación seguirá o establecido no Regulamento dos TFGs da Facultade de Economía e Empresa (http://www.economicas.udc.es/subido/TFGs%201718/9518_RmtoTFGmodif0518.pdf) Cada vez que un alumno solicite un procedemento de avaliación fai uso dunha oportunidade. Os prazos para a solicitude de presentación de TFGs regúlanse tal e como se establece no Calendario Académico de TFGs da FEE Os traballos tutelados poderanse sustituir, baixo criterio do titor dos mesmos por traballos de aprendizaxe e servizo
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
CADA TITOR FACILITARÁ E ORIENTARÁ A BUSQUEDA
BIBLIOGRAFICA DO ALUMNO |
Bibliografía complementaria
|
|
CADA TITOR FACILITARÁ E ORIENTARÁ A BUSQUEDA
BIBLIOGRAFICA DO ALUMNO |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Pode
consultarse o Regulamento na páxina indicada: http://www.economicas.udc.es/subido/TFGs%201718/9518_RmtoTFGmodif0518.pdf
|
|
|