Identifying Data 2020/21
Subject (*) Narrative Discourse Analysis in Attachment Relationships Code 652498045
Study programme
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Psicoloxía
Coordinador
García Fernández, Manuel
E-mail
manuel.garcia.fernandez@udc.es
Lecturers
García Fernández, Manuel
E-mail
manuel.garcia.fernandez@udc.es
Web
General description
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se farán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams no horario de titorías a demanda do alumnado
4. Modificacións na avaliación
non hai
*Observacións de avaliación:
non hai
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
non hai

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Os estudiantes saberán aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados na avaliación da linguaxe oral..
A9 Os estudiantes serán capaces de analizar críticamente as publicacións científicas.
A10 Os alumnos serán capaces de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión.
B1 Os alumnos/as saberán acceder, seleccionar e xestionar as fontes de información relevantes para a práctica profesional.
C8 Os estudiantes valorarán a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
XERAIS DA MATERIA Pode reflexionar por escrito acerca dos fundamentos metodolóxicos da investigación sobre a linguaxe e a comunicación. Pode describir os métodos e técnicas de recollida e análises de información tanto cualitativas coma cuantitativas. É capaz de deseñar instrumentos de recollida de información para programas de intervención en linguaxe e comunicación. É capaz de buscar e seleccionar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. É capaz de analizar criticamente as publicacións científicas. Pode comunicar axeitadamente os resultados dunha investigación. É capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. AJ9
AJ10
BJ1
CJ8
Los estudiantes sabrán elegir y aplicar los instrumentos de evaluación del apego AJ1

Contents
Topic Sub-topic
1. Concepto de apego e postulados básicos da teoría do apego 1.1. Concepto
1.2. Postulados
2. O sistema de apego e a súa relación cos outros sistemas conductuais 2.1. Características xerais dos sistemas conductuais
2.2. Características específicas do sistema de apego: Conductas, Cognicións (Modelo Interno Activo) e Sentimentos
2.3. Interrelacións entre distintos sistemas conductuais
3. Formación e evolución do apego durante a infancia
3.1. Papel do bebé na formación do vínculo afectivo
3.2. Papel do adulto na formación do vínculo afectivo
3.3. Etapas na formación do apego
3.4. Evolución do apego durante a nenez
4. Calidade do vínculo 4.1. Tipos de apego
4.2. Antecedentes dos tipos de apego
4.3. Correlatos e estabilidade do apego
5. Instrumentos de avaliación da calidade do apego infantil 5.1. Probas de laboratorio: a “Situación Extraña”
5.2. Observación no fogar: “Attachment Q-Sort”
5.3. Utilización das producións narrativas: “Attachment Story Completion Task”

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Student portfolio A9 A10 B1 C8 0 20 20
Workbook A9 B1 0 16 16
Problem solving A1 0 20 20
Directed discussion A9 A10 B1 C8 16 0 16
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Student portfolio En cada sesión de clase el estudiante deberá contestar a un cuestionario individual sobre la lectura realizada. En él recogerán igualmente cuantos comentarios, reflexiones o actividades se realicen durante el curso.
Workbook Lectura reflexiva de la documentación básica del curso, análisis del contenido, crítica y valoración de las mismas en relación a la literatura existente sobre el tema. Los resultados de las lecturas se presentarán oralmente en las sesiones de discusión y se adjuntarán al portafolio
Problem solving se presentarán vídeos e instrumentos de evaluación del apego donde el alumnado deberá concluir y razonar el tipo de apego que se deriva en cada situación
Directed discussion Se debatirá sobre los contenidos de la materia, previa lectura de la documentación. Los resultados se adjuntarán al portafolios

Personalized attention
Methodologies
Student portfolio
Description
análisis y comentarios sobre los documentos incluidos

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A1 se presentarán vídeos e instrumentos de evaluación del apego donde el alumnado deberá concluir y razonar el tipo de apego que se deriva en cada situación 30
Student portfolio A9 A10 B1 C8 Análise dos documentos entregados 70
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.