Identifying Data 2020/21
Subject (*) Dissertation Guidance: Researching Language Problems Code 652498046
Study programme
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Psicoloxía
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description USAL: Cristina Jenaro del Río crisje@usal.es
Contingency plan
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteñense todas

*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía. As metodoloxías se desenvolverán de xeito virtual Teams e sincrónicas. Con apoio de studium

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams e correo electrónico en horario de titorías.

4. Modificacións na avaliación
Non hai ningunha modificación.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No hai ningunha modificación.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Os estudiantes saberán aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados na avaliación da linguaxe oral..
A8 Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico en intervención na área da linguaxe e comunicación.
A9 Os estudiantes serán capaces de analizar críticamente as publicacións científicas.
A10 Os alumnos serán capaces de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión.
B1 Os alumnos/as saberán acceder, seleccionar e xestionar as fontes de información relevantes para a práctica profesional.
C1 Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Al terminar la asignatura, el alumno habrá aprendido a: - Definir un problema de investigación. - Revisar la literatura a través de acceso a bases de datos - Formular la introducción y planteamiento de un problema. - Formular hipótesis u objetivos. - Determinar criterios de selección o de desarrollo de instrumentos de medida. - Conocer los criterios para la selección de participantes. - Denominar diferentes diseños de investigación. - Emplear diferentes procedimientos de análisis. - Utilizar las Normas APA. AJ1
AJ8
AJ9
AJ10
BJ1
CJ1

Contents
Topic Sub-topic
1. El método científico
1.2 Desarrollo de un proyecto de investigación
1.3 Selección y definición de un problema de investigación
1.3.1 Revisión de la literatura
1.4 Introducción y planteamiento del problema
1.5 Formulación de hipótesis u objetivos
1.6 Selección de instrumentos de medida
1.7 Selección de participantes
1.8 Selección del diseño de investigación
1.8.1 Diseño de investigación cuantitativo y análisis estadísticos
1.8.2 Investigación cualitativa
1.9 Selección de variables y de procedimientos de análisis
1.10 Especificación del procedimiento
1.11. Análisis y resultados
1.11.1. Estudio piloto
1.11.2 Principios éticos
1.12. Conclusiones y discusión
1.13 Referencias bibliográficas
1.13.1 Normas APA

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals B1 C1 25 0 25
Directed discussion A8 5 0 5
Workbook A9 A10 5 0 5
Guest lecture / keynote speech A1 A8 A9 40 0 40
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Implementación
Directed discussion Reflexión
Workbook Análisis y discusión
Guest lecture / keynote speech Coceptualización

Personalized attention
Methodologies
Directed discussion
Description
Discusión y reflexión guiada

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A1 A8 A9 Exposición de conceptual y reflexión 33
ICT practicals B1 C1 implementación 33
Directed discussion A8 Análisis y reflexión 34
 
Assessment comments

Participación en y entrega de actividades de clase            33,3%

Participación en foros (actividades TIC)                          33,3%

Entrega
de documentos y realización de Test online 33,3%


Sources of information
Basic

Complementary

Pinto, M. (2004). Iniciación a la investigación (Disponible en: http://www.mariapinto.es/e-coms/ini_inves.htm)


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

El aprovechamiento de la clase es muy superior cuando se cuenta con un ordenador para uso personal por cada alumno



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.