Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Practicum Código 652511209
Titulación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Baña Castro, Manuel
Barca Enríquez, Eduardo
Castro Rodríguez, Mª Montserrat
Digon Regueiro, Alba Patricia
Espiñeira Bellon, Eva Maria
Fernandez Mendez, Juan Carlos
Garcia Real, Teresa Juana
Gonzalez Cabanach, Ramon
Gonzalez Sanmamed, Mercedes
Mendiri Ruiz de Alda, Paula Maria
Nuñez Mayan, Maria Teresa
Rebollo Quintela, Nuria
Ríos de Deus, María Paula
Rivas Barros, Isabel
Rodriguez Martinez, Susana
Torres Santomé, Jurjo
Vieiro Iglesias, Maria del Pilar
Correo electrónico
m.bcastro@udc.es
e.barcae@udc.es
maria.castror@udc.es
patricia.digon@udc.es
eva.espineira@udc.es
juan.carlos.fernandez.mendez@udc.es
teresa.greal@udc.es
r.cabanach@udc.es
mercedes.gonzalez.sanmamed@udc.es
paula.mendiri@udc.es
teresa.nunez.mayan@udc.es
nuria.rebollo@udc.es
paula.rios.dedeus@udc.es
isabel.rivas@udc.es
susana.rodriguez1@udc.es
jurjo.torres@udc.es
pilar.vieiro@udc.es
Web http://http://www.educacion.udc.es/index.php?pagina=table&id_titulacion=500
Descrición xeral Consultar Plan de Practicum na dirección web que figura máis arriba

Competencias do título
Código Competencias do título
A11 Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares
B9 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Conocer los distintos contextos profesionales de la psicopedagogía y ser capaz de integrarse debidamente en equipos de trabajo interdisciplinares - Analizar, evaluar y desarrollar acciones formativas en distintos contextos, - Ser capaz de analizar, evaluar y diseñar respuestas adecuadas a las necesidades específicas de apoyo en un contexto interprofesional y colaborativo - Incorporar el uso de recursos multimedia a la práctica psicopedagógica. AP11
BM9
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. AP11
BM9
B12 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades AP11
BM9

Contidos
Temas Subtemas
- Contextos profesionales de la psicopedagogía como espacio de formación y de investigación- acción.
-Integración de los conocimientos teórico-prácticos en la identificación y solución de los problemas que competen al campo de la psicopedagogía. Y en particular en el ámbito de la atención a la diversidad, las dificultades de aprendizaje y la orientación educativa en instituciones de carácter sociolaboral.
- Diseño, desarrollo e implementación y evaluación de proyectos socioeducativos en los distitnos contextos institucionales.
- Formación para el trabajo cooperativo y multidisciplinar en diversas instituciones.
- Definición de la identidad profesional del profesional de la psicopedagogía


Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A11 B9 120 20 140
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados El alumno elaborará una memoria en la que recogerá la actividad desarrollada a lo largo de su practicum

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
El profesor mantendrá atención personalizada mediante correos electrónicos y tutorías presenciales que se establecerán conjuntamente con el alumno.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A11 B9 Observación del trabajo realizado en el centro de prácticas (y valorado por el tutor del centro), así como valoración del trabajo plasmado en la memoria aportada al profesor. 100
 
Observacións avaliación

La competencias serán valoradas por el tutor del centro que hará llegar su valoración al profesor de la UDC


Fontes de información
Bibliografía básica (). .

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías