Identifying Data 2020/21
Subject (*) Quantitative Research Code 652536006
Study programme
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinador
Arias Rodriguez, Maria Alicia
E-mail
alicia.arias.rodriguez@udc.es
Lecturers
Arias Rodriguez, Maria Alicia
E-mail
alicia.arias.rodriguez@udc.es
Web http://https://www.udc.es/es/centros_departamentos_servizos/departamentos/departamento/?codigo=D162
General description A realidade é complexa, diversa e difícil de analizar, describir e interpretar, por iso é necesario, que ao longo da súa formación académica, adquira unha serie de competencias que lle permitan desenvolver a súa posterior actividade profesional. Por tal circunstancia, a aprendizaxe e aplicación de diversas metodoloxías de investigación, que se planifican nesta materia, permitirá nun futuro para seleccionar a máis adecuada para solucionar os problemas que se encontrará no seu próximo ámbito laboral. Sen esquecer que dentro do seu ámbito laboral terá que investigar para poder achegar posibles solucións que melloren o contexto no que se desenvolva a súa actividade laboral. A diversidade de concepcións epistemolóxicas aplicables ás distintas situacións sociais será fonte de información para o/a investigador/a, permitíndolle determinar cal é a máis adecuada para solucionar o problema ao que se enfronta. Non se pretende establecer unha prelación ou unha orde de importancia entre os variados modos de investigación, senón que é o problema de investigación o que determinará a elección dunha metodoloxía ou outra, facendo dela a máis válida para este tipo de problema. Toda isto non ten sentido se non nos preguntamos e respondemos á pregunta: que queremos conseguir. Son moitos os instrumentos que podemos utilizar para obter datos e, por elo, é necesario ter coñecemento do amplo abano de posibilidades. Un bo/oa profesional será aquel/a que saiba optar, en cada circunstancia, polas metodoloxías que mellor se adapten á situación. Por iso, é necesario afondar no coñecemento e no dominio das distintas ferramentas que temos á nosa disposición. Así nesta materia se irá analizando as principais metodoloxías que poden ser aplicadas ao ámbito educativo, indicando as súas características fundamentais, as vantaxes e inconvenientes que presentan e as circunstancias ou momentos máis adecuados para poñelas en práctica.
Contingency plan Plan de continxencia (adaptado de addenda Covid19):
1. Modificacións nos contidos: non se realizarán cambios
2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se manteñen:
-Análise de fontes documentais
-Sesión maxistral
-Proba Mixta
-Analise de fontes documentais
-Actividades iniciais
– Atención personalizada
Metodoloxías docentes que se modifican: non se realizarán cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
–Correo electrónico: De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos exercicios nas clases e o dossier
– Moodle: Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica”, a través das cales se poñen en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams:
A) sesión semanal do grupo para o avance dos contidos e das actividades na franxa horaria que ten asignada a materia non calendario de clases aprobado pola comisión académica do mestrado e aprobados na Xunta de Facultade (planificadas para o estudantado presencial)
B) De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo para ou seguimento e apoio na realización das actividades. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades de aprendizaxe do alumando para desenvolver a materia (planificadas para o estudantado presencial)
4. Modificacións na avaliación: non se realizarán cambios
Observacións:
a) A presencialidade dos/as estudantes só controlarase nas clases da materia a través da realización das actividades que se farán ao final de cada sesión. Os/as estudantes serán considerados presenciais sempre que asistan ás clase; soamente poden faltar tres veces (sen xustificante), pero nunca máis de dúas veces. Os/as estudantes poden presentar xustificantes, por faltar a clase, sempre que sexan médicos, de traballo, de hospitalización, etc. pero deben ser homologados (non poden ser, por exemplo, a solicitude dunha cita médica, etc.). O recurso principal que se empregará para o control da asistencia do alumno será o Moodle, onde se realizarán as actividades (se as clases son virtuais senón nas clases presenciais).
b) Os/as estudantes non presenciais poden seguir a materia por Moodle, se ben non poderán participar nas actividades nin serán convocados por TEAMS para as clases. Considerarase alumnado non presencial aquel que, dada unha nova situación de confinamento, ate ese momento tivera elixido esa opción (no primeiro día de clase) ou ben tivera superado xa as tres faltas de asistencia en total (ou nalgunha das partes da materia); nesta última opción as/os estudantes pasarían automaticamente a esta modalidade. Manterase a avaliación deste alumnado tal e como se recolle na Guía Docente, no apartado específico de "observacións".
c) As clases manteñen o formato de grupos de traballo que se especificaran na ben se estamos na modalidade presencial ou virtual. Os grupos de traballo crearanse por TEAMS, que será o medio a través do cal se fará o seguimento das actividades por parte do profesorado (estas clases serán sempre no horario aprobado pola comisión académica do mestrado e aprobado na Xunta de Facultade). Soamente para os/as estudantes presenciais.
d) A avaliación da materia será virtual (debido a circunstancias sanitarias) e manterase a mesma ponderación das cualificacións, con independencia da modalidade docente. Será da seguinte forma: actividades (solución de problemas) o serán dentro de cada clase. As actividades non se habilitará ata que comecen as clases; serán presentadas dentro do dossier e serán colgados en Moodle na data establecida polo profesorado o primeiro día da clase. Cabe lembrar que a/o estudante presencial debe presentarse a cada unha das formas de avaliar para superar a materia, e dicir, debe facer proba mixta, solución de problemas e o análise de fontes documentais. Os estudantes non presenciais terán que realizar soamente a proba mixta e a solución de problemas (coas actividades que indique a profesora e que aparecerá distintivamente en moodle)
e) As titorías da materia serán individuais e virtuais. O alumnado deberá solicitar hora ao profesorado vía correo electrónico. MOI IMPORTANTE, AS TUTORIAS SEMPRE SERÁN DENTRO DO HORARIO PRESENTADO POLO PROFESORADO QUE IMPARTE A MATERIA.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle

Study programme competencies
Code Study programme competences
A15 E15: Utilizar e analizar ferramentas e instrumentos dixitais para facilitar a comunicación e a xestión nos centros.
A16 E16: Analizar criticamente o papel das tecnoloxías dixitais na innovación educativa.
A25 E25: Coñecer distintos tipos de metodoloxías que se empregan na investigación educativa, considerando a súa pertinencia para a resolución de problemas concretos.
A26 E26: Recoñecer a investigación aplicada ás ciencias da educación como ferramenta continua de innovación e mellora educativa e social.
A36 E36: Establecer un compromiso ético deontológico a través dunha vinculación consecuente cos valores éticos da institución e institucionais e xestionar o centro de acordo cos principios éticos coherentes cun sistema democrático.
A37 E37: Coñecer as políticas, os modelos e as prácticas igualitarias de calidad e innovación educativa, para poder implementalas e promovelas nas institucións educativas.
A38 E38: Analizar e interpretar desde técnicas multinivel os caracteres máis relevantes dos sistemas educativos, desde un contexto transnacional global que permita comparacións complexas no ámbito da dirección e supervisión educativa.
A40 E40: Deseñar un proxecto de dirección/investigación nas liñas temáticas establecidas nas diferentes materias do mestrado.
B1 CB6: Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, en moitas ocasións nun contexto de investigación.
B2 CB7: Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B3 CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B5 CB10: Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B6 G1: Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións.
B7 G2: Facilitar a mediación, xestión e resolución de conflitos, fomentando a non violencia, a prevención da conflictividade e a convivencia.
B13 G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas.
B16 G11: Integrar coñecementos e perspectivas para exercer a función directiva de maneira informada, xusta, crítica, comprometida, democrática, distribuída e solidaria.
B17 G12: Adquirir unha formación metodolóxica para realizar investigacións educativas.
B18 G13: Establecer os descritores xerais que caracterizan unha investigación: seleccionar, elaborar, tratar e interpretar os datos, e presentar os resultados de acordo cos propósitos da investigación.
B19 G14: Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos.
C1 T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 T4: Desenvolverse para o exercizo dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero.
C7 T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social.
C8 T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
To know the terminology; the different phases of the planned research and the different methodologies in the quantitative field of educational intervention AC25
AC26
AC40
BC2
BC3
BC4
BC17
BC18
BC19
Analyze the information collected in the processes of educational intervention, using appropriate analysis techniques AC15
AC38
BC1
BC5
BC16
BC17
BC18
BC19
CC3
CC7
CC8
Critically assess the knowledge, technology and information available to solve the problems they face from various perspectives, one of which is the gender perspective AC16
AC36
AC37
BC6
BC7
BC13
CC1
CC4

Contents
Topic Sub-topic
THEME 1 - EPISTEMOLOGICAL AND METHODOLOGICAL FOUNDATIONS OF KNOWLEDGE AND EDUCATIONAL PRACTICES 1.1-Nature of educational research
1.2-Methodology in educational research.
THEME 2-Educational Research Process. PROCEDURES AND STRATEGIES FOR COLLECTING QUANTITATIVE INFORMATION. ANALYSIS AND INTERPRETATION OF QUANTITATIVE DATA. 2.1-Problems: needs and questions to investigate.
2.2-Sources of documentation: review of the conceptual and research literature
2.3-Variables, hypothesis and sample of a research
2.4-Data collection techniques: test, scales, questionnaires and interview.
2.5- Research report
Theme 3- METHODOLOGICAL DESIGNS FOR QUANTITATIVE RESEARCH 3.1-Experimental research.
3.2-Ex post facto research.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis A37 A36 B2 B5 C3 C4 1 3 4
Problem solving A15 A16 A26 B3 B4 B17 B18 B19 C8 C7 7 13 20
Guest lecture / keynote speech A26 A25 A36 A37 A38 A40 B1 B7 B16 B17 B18 9 10 19
Mixed objective/subjective test B2 B3 B4 B5 B6 B13 B16 B17 B18 B19 C1 C3 C4 C7 2 18 20
Introductory activities A38 A25 B1 B6 B13 C1 2 2 4
 
Personalized attention 8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Methodology that involves the use of audiovisual and/or bibliographic documents (articles, educational texts, databases, etc.) relevant to the subject matter with activities specifically designed for their analysis (all by means of moodle)
This methodology can be used: as an introduction to a topic, as an application tool, to explain processes that cannot be directly observed, for the presentation of complex situations or as a synthesis of theoretical or practical content (if the classroom is not in session this methodology will be followed in moodle and by teams)
Problem solving The aim is to solve different problems that are exposed in relation to the contents of the subject, both from the most theoretical and practical point of view. It will be carried out in the classroom either in person or virtually (team groups) and under the supervision of the teacher. In this way, a continuous evaluation is carried out to check the understanding of the explanation in class and the application of the different situations.
Guest lecture / keynote speech The different topics of the subject will be exposed, explaining the contents included in a way that allows interaction with the students and clarifying any doubts they may have. The bibliography will be presented to allow us to go deeper into the subjects exposed. For this we will use moodle with power point (if the classes become virtual power point will be with the recording of the explanations)
Mixed objective/subjective test
Test used for the evaluation of learning in both classroom and virtual classes (in the latter through the moodle application). The questions can be direct or incomplete statements, even questions with several options or alternative answers that provide possible solutions. But only one and the most correct one. IN THIS TEST INCORRECT ANSWERS WILL REMAIN CORRECT.
Introductory activities An initial evaluation of the students' knowledge of the contents related to the subject will be carried out in order to introduce what will be taught and done in the class (this methodology will always be carried out by moodle, whether in the classroom or in the virtual classroom)

Personalized attention
Methodologies
Document analysis
Problem solving
Guest lecture / keynote speech
Mixed objective/subjective test
Introductory activities
Description
In the personalized attention the teacher will solve the doubts that the student has about the different topics to work on. But also any doubt that may arise for the solution of problems, initial evaluation, documentary analysis and master session. During these sessions, the student's work will be monitored, supervising and guiding more directly the process to be followed in each of the activities carried out.
This personalized attention will take place in the teacher's office ( P1A15 ) during the tutorial schedule. This schedule is posted on the board in the teacher's office, on the department's website and in the Faculty of Education.
PERSONALISED ATTENTION WILL BE PROVIDED ON A VISIT BASIS BETWEEN THE STUDENT AND THE TEACHER. THIS ATTENTION MUST BE INDIVIDUAL (TO COMPLY WITH THE RECOMMENDATIONS ORIGINATED BY THE COVID-19). THEY CAN BE GROUPED BUT THROUGH TEAMS (these are for face-to-face students)

IN ORDER TO ORGANIZE @DITO ATTENTION. The STUDENT MUST COMMUNICATE FIRST WITH THE PROFESSOR VIA EMAIL (IN THIS EMAIL YOU WILL REQUEST AN INDIVIDUAL OR GROUP TUTORIAL). REMEMBER THAT THE PROFESSOR IS THE ONE WHO WILL SET THE TIME FOR THE 'TUTORIAL DITO'. IF THE STUDENT DOES NOT SEND THAT EMAIL, THE TEACHERS WILL NOT ATTEND TO HIM UNDER ANY CURRICUMSTANCES.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Document analysis A37 A36 B2 B5 C3 C4
This methodology will be used only to evaluate the students' progress in understanding the theoretical contents of the subject (see if they are face-to-face or virtual).
It will be valued the handling of different sources for the accomplishment of the tasks within the methodology solution of problems IMPRESSIBLE THAT EACH STUDENT BRINGS IN THE INTERACTIVE CLASSES THEIR COMPUTER AND ALL THE MATERIAL THAT THEY NEED TO CARRY OUT THESE PRACTICES
Non-attending students will not have this assessment
20
Problem solving A15 A16 A26 B3 B4 B17 B18 B19 C8 C7 This task is destined to a single content of the whole matter. It is intended that the students combine other methodologies such as guided practices (guided cards), discussion groups, etc. But bearing in mind that the student develops purely practical tasks on this subject with the support and supervision of teachers. The teacher will present to the students the notes of this topic (through moodle); firstly the teacher will present the contents of the subject in the master sessions and will present guided practices for the students to carry out FOR ALL THESE STUDENTS/MUST BRING THE REVISED NOTES (that appear in moodle)
The students must carry out all the proposed practices and incorporate them into a single document (the late-night practices proposed in the classroom due to the health crisis this changes late-night presented by Teams to the group of students in attendance, as a dossier, which will be delivered to the teacher within the established time, under the name of "Quantitative Research")
Students not attending late-night meetings called by teams to carry out these activities. Even the activities that must be included in their late-night dossier different from the face-to-face students (this material will appear in moodle with the indication activities for non-presential students). It is important to communicate before the second class (once the teaching of the teacher has started) if they are not face-to-face students
40
Mixed objective/subjective test B2 B3 B4 B5 B6 B13 B16 B17 B18 B19 C1 C3 C4 C7 The examination of the June or July call is what refers to the evaluation of this methodology. It will consist of a number of open answer items, or short answer items or true and false but justifying (the type of questions will be determined by the teaching staff). A question with an incorrect answer subtracts a question with a correct answer. This part is passed when a score of 20 out of 40 points is reached which is the maximum score reached here (no score is kept from any part, in any call, if it is failed).
EXPLANATORY NOTE:
The DATES OF THE EXAMS OF THE CALLS ARE MARKED BY FACULTY MEETING SO THEY DO NOT MOVE.
This examination, if the health crisis situation allows it, will be done in person, if not through moodle
All students (present or not) must take this test)
40
 
Assessment comments

In the evaluation of the subject (explained in the section of the teaching guide called "Step 7: Evaluation") the following will be taken into account first: 

a) STUDENTS WHO ALWAYS ATTEND THE CLASS (or students with academic dispensation) (students in attendance) are considered to attend 80%, this is equivalent to not having more than 3 unjustified absences. Medical absences are justified (with proof correctly covered by a registered doctor) and absences for work (with proof correctly covered in the work where it is justified that in class hours is being worked) or any other absence always with the approved documentation. The activities carried out in each class must be carried out in the classroom; under no circumstances (with the exception of students with academic dispensation) may they be carried out outside the classroom. Class attendance will be counted from the answers to these activities. No more than two absences will be allowed in each part of the subject (collection techniques and analysis techniques). The grades of the knowledge tests that are carried out in the classes and will not be real until the dossier is delivered (Quantitative Research) 

La evaluación de estos estudiantes tiene en cuenta lo siguiente: 1-La prueba mixta; 2-Análisis de fuentes documentales y 3-Resolución de problemas. Las evaluaciones de 2 a 4, ambas inclusive, serán efectivas cuando se presente el expediente (Investigación cuantitativa) 

Nota explicativa: 

Estos estudiantes permanecerán cara a cara (en las mismas circunstancias o perderán esta categoría) si, debido a la crisis de salud, las clases son virtuales. Ya que las clases serán virtuales pero a través de equipos. Para este enlace, la facultad configurará el grupo en equipos y tendrán clases en el mismo horario que fue aprobado por la junta de la facultad. La evaluación, en estas circunstancias (crisis de salud), siempre será por moodle. 

b) Los ESTUDIANTES QUE NO ASISTEN A LA CLASE (estudiantes sin asistencia) se consideran ausentes cuando más del 80% de los estudiantes están ausentes, es decir, tienen más de tres ausencias injustificadas o tienen más de dos ausencias en una de las partes de la asignatura (técnicas para recopilar y / o analizar información). Las ausencias médicas están justificadas (con la prueba cubierta correctamente por un médico registrado) y las ausencias por trabajo (con la prueba cubierta correctamente en el trabajo donde se justifica que en horas de clase se está trabajando), aunque en ningún caso estas pruebas implican la posibilidad de llevar a cabo las actividades de las clases después de la fecha límite. Los estudiantes también pueden elegir esta opción desde el comienzo del curso (el primer día de clase los maestros presentarán esta opción que el estudiante puede elegir). Estos estudiantes se presentarán a los exámenes de junio o julio. Se recomienda que los alumnos hagan el dossier de la asignatura de forma independiente, ya que serán evaluados en la prueba final de la asignatura (60%), junto con el contenido teórico de la prueba mixta (40%). 



Sources of information
Basic

Arnal, J., Del Rincón, D. y Latorre, A. (1992). Investigación educativa. Fundamentos y metodología. Barcelona: Labor.

Bisquerra, R. (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: La Muralla.

 

Colás, P. y Buendía, A. (1992). Investigación educativa. Sevilla: Alfar. 

 

De La Orden, A. (1985).Investigación educativa. Diccionario de Ciencias de la Educación. Madrid: Anaya.

 

De la Herrán (Coord.) (2005). Investigar en educación. Fundamentos, aplicaciones y nuevas perspectivas. Madrid: Dilex. 

 

Dendaluce, I. (Coord.) (1988). Aspectos metodológicos de la investigación educativa. (II Congreso Mundial Vasco). Madrid: Narcea. 

 

Etxeberría, J. y Tejedor Tejedor, F. J. (2005). Análisis descriptivo de datos en educación. Madrid: La Muralla. 

 

García, V. (1994). Problemas y métodos de investigación en educación personalizada. Madrid: Rialp. 

 

García, M. (2000). Socioestadística. Introducción a la Estadística en Sociología. Madrid: Alianza. 

 

García, M (coord.) (2015). El análisis de la realidad social: métodos y técnicas de investigación. Madrid: Alianza

 

Hernández, R., Fernández, C. y Baptista, P. (2003). Metodología de la investigación. (3ª. Edic.). México: McGraw-Hill. 

 

Latorre, A. (2003).La investigación-acción. Conocer y cambiar la práctica educativa. Barcelona: Graó. 

 

León, O. y Montero, I. (1993).Diseño de investigaciones. Introducción a la lógica de la investigación en Psicología y Educación. Madrid: McGraw-Hill.

 

 Losada, J. L. y López, R. (2003).Métodos de investigación en Ciencias Humanas y Sociales. Madrid: Thomson. 

 

Orfelio, L (2015). Métodos de Investigación en Psicología y educación: las tradiciones cualitativas y cuantitativa. Madrid: McGrawHill

 

Pérez, G. (Coord.). (2001). Modelos de investigación cualitativa en Educación Social y Animación Sociocultural. Aplicaciones Prácticas. Madrid: Narcea. 

 

Rodríguez, G., Gil, J. y García, E. (1996). Metodología de la investigación cualitativa. Málaga: Aljibe.

 

Verd, J.M. (2016). Introducción a la investigación cualitativa: fases, métodos y técnioas: Madrid: Síntesis

Complementary

Almazán, A et al. (2011). Análisis estadístico para la investigación social. Madrid: Garceta

Bisquerra, R (1987).Introducción a la estadística aplicada a la investigación educativa. Barcelona: Promociones y Publicaciones Universitarias. 

Bisquerra, R. (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: La Muralla.

De Lara, E. y Ballesteros, B (2001). Métodos de investigación en educación social. Madrid: Universidad Nacional de Educación a Distancia. 

 

De la Herrán (Coord.) (2005). Investigar en educación. Fundamentos, aplicaciones y nuevas perspectivas. Madrid: Dilex. 

 

Fox. D.J. (1987). El proceso de investigación en educación. Pamplona: Eunsa.  

 

Grim, P. (2010). La certeza absoluta y otras fricciones. Los secretos de la estadística. Barcelona: RBA Libros 

 

Monje, C (2011). Metodología d ela investigación cualitativa y cuantitativa. Guía didáctica. Recuperado de: https://www.uv.mx/rmipe/files/2017/02/Guia-didactica-metodologia-de-la-investigacion.pdf (consultado: 03/07/2018)

 

 

Sierra, R. (1987). Técnicas de Investigación social. Teorías y ejercicios. Madrid: Paraninfo

 

Enlaces WEB:

 

Métodos y técnicas de investigación https://www.gestiopolis.com/metodos-y-tecnicas-de-investigacion/ (consultado: 03/07/2018)

 

Métodos de Investigación social: https://metodoss.com/investigacion-social/ (consultado: 03/07/2018)

 

Metodología d ela investigación: https://sites.google.com/site/51300008metodologia/caracteristicas-cualitativa-cuantitativa (consultado: 03/07/2018)

 

Aula virtual: https://educacionadistancia.juntadeandalucia.es/profesorado/autoformacion/mod/book/view.php?id=3847&chapterid=3127 (consultado: 03/07/2018)

 

Uso de los métodos cuantitativos y cualitativos en la investigación https://prezi.com/awtmyv2x2_9a/el-uso-de-los-metodos-cuantitativos-y-cualitativos-en-una-investigacion/ (consultado: 03/07/2018)


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Action Research and Innovation/652536005
Qualitative Research in Education/652536004
Treatment of Qualitative and Quantitative Information in Research within the Management, Evaluation /652536007

Subjects that continue the syllabus
Leadership and Direction of Schools/652536003
Treatment of Qualitative and Quantitative Information in Research within the Management, Evaluation /652536007

Other comments

Comments

The following sources can be consulted:

 

 http://www.udc.es/dep/fam

http://www.educacion.udc.es

http://www-ice.up.es/upc/ice/ice.

http://dialnet.inicaja.es

http://www.mec.es

http://bibloteca.udc.es

http://www.um.es/ depmide/ RIE

http://www.uv.es/

http://www.bne.es

http://aera.net

 

Faculty Environmental Committee (GREEN CAMPUS) is recommended:

It is recommended to send the works telematically and if it is not possible, in the use of plastics, choose double-sided printing, use recycled paper and avoid printing drafts.

 -Sustainable use of resources and prevention of negative impacts on the natural environment should be made.

 -The importance of ethical principles related to sustainability values in personal and professional behaviour must be taken into account.

will also recommend the use of INCLUSIVE LANGUAGE

 



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.