Identifying Data 2019/20
Subject (*) Organization and application of the activities in physical education and in the school sport Code 652603311
Study programme
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Obligatory 4
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Educación Física e Deportiva
Coordinador
Gonzalez Valeiro, Miguel Angel
E-mail
miguel.gonzalez.valeiro@udc.es
Lecturers
Alsina Santasusana, Maria del Carmen
Carrera Lopez, Celso Carlos
Gonzalez Valeiro, Miguel Angel
Toja Reboredo, Maria Belen
E-mail
m.alsina@udc.es
celso.carrera@udc.es
miguel.gonzalez.valeiro@udc.es
belen.toja@udc.es
Web
General description Organización del centro educativo
Legislación de aplicación al centro escolar: legislación educativas, reglamentación de salidas escolares, ...

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 (CE-G2)Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe.
A4 (CE-G4)Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes
A15 (CE-E1)Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización.
A17 (CE-E3)Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas
A18 (CE-E4)Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares
A19 (CE-E5)Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes.
A20 (CE-E6)Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo.
A22 (CE-E8)Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes.
A24 (CE-E10)Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo.
A25 (CE-E11)Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.
A26 (CE-E12)Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade.
A27 (CE-E13)Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións.
A28 (CE-E14)Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocer e comprender a organización dun centro educativo AJ2
AJ4
AJ15
AJ17
AJ18
AJ19
AJ20
AJ22
AJ24
AJ25
AJ26
AJ27
AJ28
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8
Conocer a lexislación de aplicación ao centro educativo AJ4
AJ15
AJ17
AJ18
AJ20
AJ22
AJ24
AJ25
AJ26
AJ27
AJ28
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8

Contents
Topic Sub-topic
A organización do centro escolar -Órganos colxiados do centro, departamentos e pèrsoal de orientación
- Plans do centro: Lector, TIC, Proxecta, ..
Lexislación educativa
- LOE
- LOMCE
- Decretos de aplicación
- Outras normas de aplicación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 10 20 30
Collaborative learning A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 5 30 35
Document analysis A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 2 28 30
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases maxistrales impartidas polos docentes do módulo
Collaborative learning Elaboración conxunta da estructura e a lexislación aplicable a un centro
Document analysis Lectura de documentación relativa ao tema

Personalized attention
Methodologies
Document analysis
Description
Titorías individualizadas para solventar dudas

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Document analysis A2 A4 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A24 A25 A26 A27 A28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Traballo teórico-práctico sobre:

- Estrutura organizativa do centro e lexislación/normas de aplicación
- Funciones dos órganos unipersonales e lexislación/normas de aplicación
- Plans de fomento de lectura, Tics e actividade física e lexislación/normas de aplicación
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Entregarase bibliografía específica ao comezo do módulo

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.