Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Iniciación á investigación educativa Código 652603E12
Titulación
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 2
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Coordinación
Garcia-Fuentes de la Fuente, Carmen
Correo electrónico
carmen.garcia-fuentes@udc.es
Profesorado
Garcia-Fuentes de la Fuente, Carmen
Correo electrónico
carmen.garcia-fuentes@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1.- FUNDAMENTOS DE LA INVESTIGACION EN EDUCACIÓN.

TEMA 2- LA INVESTIGACIÓN ACCIÓN 2.1. Definición y características.


TEMA 3- INVESTIGACión en educación y sus aplicaciones a la evaluación de materias y programas



1.1. Definición y características de la investigación científica.
1.2. Definición y características de la investigación educativa
1.3. Tipos de investigación
1.4. Diseño de proyectos de investigación educativa
2.2. Esquema de una investigación acción.
2.3. La docencia a través de la investigación acción
3.1. Definición y características.
3.2. Aplicaciones de la investigación a la evaluación.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías