Identifying Data 2019/20
Subject (*) Information and communication technologies in plastic and visual arts Code 652611B12
Study programme
8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinador
Calviño Santos, Guillermo Francisco
E-mail
guillermo.calvino@udc.es
Lecturers
Calviño Santos, Guillermo Francisco
E-mail
guillermo.calvino@udc.es
Web http://www.udc.es/sotanodelarte
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 (CE-G2)Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe.
A4 (CE-G4)Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes
A5 (CE-G5)Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas
A6 (CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país
A8 (CE-G8)Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá
A9 (CE-G9)Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia
A11 (CE-G11)Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ2
AJ4
CC3
AJ5
AJ6
AJ8
CC3
AJ4
CC3
AJ9
CC3
AJ11
AJ5
CC6
CC8

Contents
Topic Sub-topic
1. Compartir os recursos e materiais. Os recursos elaborados por outros docentes
2. Materiais propios das novas tecnoloxías. Diferenzas cos tradicionais. Os materiais tradicionais e os de nova creación. Diferenzas e similitudes.
3. Elaboración de recursos en colaboración a distancia. Elaboración de recursos para compartir a través da rede.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Case study A5 A6 C3 2 6 8
Collaborative learning A4 A5 A8 A9 C6 C8 8 10 18
Workshop A2 A5 C3 C6 C8 7 22 29
Directed discussion A11 1 1 2
Oral presentation A2 A5 A8 C8 3 3 6
 
Personalized attention 12 0 12
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Case study Análise de plataformas de comunicación que comparten recursos e materiais.
Collaborative learning Elaboración de entornos de comunicación e colaboración
Workshop Elaboración de estratexias de comunicación. Adecuación aos destinos establecidos.
Directed discussion Tratar os temas en colaboración e discusión común.
Oral presentation Defensa e debate sobre o traballodesenvolvido

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Case study
Description
Trato directo con cada alumno sobre as propostas particulares. Busca da dirección correcta.
Traballo colaborativo.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Collaborative learning A4 A5 A8 A9 C6 C8 Capacidade de traballar en conxunto obtendo resultados axeitados aos fines propostos. 30
Workshop A2 A5 C3 C6 C8 Traballo en colaboración na aula e a través das redes sociais. 50
Case study A5 A6 C3 Valoración da análise dos contios alleos. 20
 
Assessment comments
A avaliación atenderá a consecución dos obxectivos propostos. No caso do presente módulo, a avaliación versará sobre a capacidade de comunicación didáctica e artística do traballo do alumno.
Trátase agora de integrar axeitadamente o realizado no módulo de recursos e materias nunha plataforma de eficaz comunicación.
A adecuación dos productos elaborados aos fines propostos e as súas potencialidades de difusión e aproveitamento colaborativo.

Sources of information
Basic
Plataformas web de comunicación educativa. Decretos curriculares das materias da especialidade. Programacións didácticas de departamentos de artes.
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Curriculum design and didactics in plastic and visual arts/652611B21

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.